Γιατί όλες οι αποφάσεις της #EBU για το Ισραήλ «λερώνουν με υποψίες» το υπερshow της #Eurovision 2024;

#Eurovision 2024: H αντίδραση του κοινού για το Ισραήλ ήταν γιουχάισμα και αποδοκιμασίες - Στην οθόνη ακούγονταν επευφημίες - Η εκτόξευση στα στοιχήματα - Ο Eric Saade & παλαιστινιακό μαντήλι - Η εξαφάνιση του Βέλγου - Ο Ολλανδός & η έρευνα φιάσκο - Η απαγόρευση στην Ιρλανδία - H διέρρευση της Ιταλίας - Η Ισπανία απειλεί με αποχώρηση

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Τα πάνω-κάτω φαίνεται πως έχουν έρθει στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision τα τελευταία 24ωρα. 

Eurovision και πολιτική πηγαίνουν μαζί κι αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.

Μία εντελώς διαφορετική αντίδραση από αυτή που αναμένονταν λόγω της κατάστασης, επεφύλασσε το κοινό της Eurovision στον ημιτελικό για την Eden Golan. Ή μήπως όχι;

Σημειώνεται πως εξαιτίας του πολέμου στη Γάζα, η συμμετοχή του Ισραήλ στη Eurovision φυλάσσονταν υπό δρακόντεια μέτρα, ενώ η  Eden Golan είχε οδηγία μέχρι και να μην βγαίνει από το δωμάτιό της.

Την ώρα της παρουσίασης του τραγουδιού «Hurricane» στον δεύτερο ημιτελικό τα βίντεο στο TikTok από την αντίδραση του κοινού ήταν τα αναμενόμενα σε τέτοιες περιπτώσεις.

@metrouk Israel's performance last night at the Eurovision semi-final was drowned out by booing. It's after widespread criticism over Israel being allowed to enter the contest at all. #fy #fyp #eurovision #eurovisionsongcontest #sweden #singing #europe #eurovision2024 ♬ original sound - MetroUK

Γιουχάισμα και αποδοκιμασίες. Αντ’ αυτού στην οθόνη ακούγονταν επιθυμίες και χειροκροτήματα

Προκαλεί η εκπρόσωπος του Ισραήλ – Το βίντεο που φαίνεται να χλευάζει όσους την αποδοκιμάζουν

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες και ένα βίντεο στο οποίο φαίνεται η αποστολή του Iσραήλ να χλευάζει όσους την αποδοκιμάζουν για τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό.

Πιο συγκεκριμένα, στο εν λόγω βίντεο διακρίνεται η τραγουδίστρια του Ισραήλ Εντέν Γκολάν να τραγουδά και μέλη της αποστολής της να προσποιούνται τον κόσμο που τους αποδοκιμάζει «γιουχάροντάς την» και αναφέροντας χλευαστικά «Free Palaistine».

Σημειώνεται, ότι έχουν προκληθεί αντιδράσεις από χώρες κατά του Ισραήλ και έχουν σημειωθεί διάφορα περιστατικά και στους δύο ημιτελικούς του διαγωνισμού της Eurovision, όπως αυτό της Ολλανδίας.

Δεν έχουν υπάρξει μέχρι στιγμής απαντήσεις για το εν λόγω βίντεο, ούτε έχει διαψευστεί η γνησιότητά του.

Η εξόφθαλμη και προκλητική στάση της #EBU, υπέρ της συμμετοχής του Ισραήλ ξεσήκωσε τους eurofans - Τα δυο μέτρα & δύο σταθμά και οι αψυχολόγητες, λανθασμένες & μονόπλευρες κινήσεις που ξεχείλισαν το ποτήρι

Eric Saade: To πρώτο χτύπημα

Ο Eric Saade, ήταν καλεσμένος για το opening act του διαγωνισμού, τραγούδησε με παλαιστινιακό μαντήλι στο χέρι ως ένδειξη συμπαράστασης στον λαό της Παλαιστίνης όπου βομβαρδίζεται από ισραηλινά πυρά.

Ο επίσημος λογαριασμός της Eurovision στο Instagram δεν δημοσίευσε την εμφάνιση του σε αντίθεση με τις άλλες εμφανίσεις.

Σε μία τόσο κρίσιμη στιγμή η κίνηση του Saade προκάλεσε αντιδράσεις καθώς εκατομμύρια μάτια Ευρωπαίων παρακολούθησαν τον διαγωνισμό, τη στιγμή που απαγορεύεται από τη διοργάνωση να υπάρχει οτιδήποτε παραπέμπει σε πολιτικό περιερχόμενο και έχει αποκλείσει σημαίες της Παλαιστίνης.

Ο Eric Saade είναι μισός Σουηδός και μισός Παλαιστίνιος στην καταγωγή.

Η απάντηση της EBU για το ζήτημα που προέκυψε ήταν η εξής: «Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision είναι μια ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή. Όλοι οι ερμηνευτές γνωρίζουν τους κανόνες του Διαγωνισμού και λυπούμαστε που ο Eric Saade επέλεξε να συμβιβάσει τη μη πολιτική φύση της εκδήλωσης. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να το συζητήσουμε μαζί σας μετά τη ζωντανή μετάδοση, εάν χρειαστεί».

Η απάντηση του Σουηδού καλλιτέχνη ήρθε λίγο αργότερα, κατηγορώντας την EBU πως κινείται με δύο μέτρα και δύο σταθμά καθώς δεν επιτρέπει σύμβολα της Παλαιστίνης στην αρένα παρά μόνο από άλλες χώρες.

Μάλιστα, έγραψε ότι όλο αυτό το σκηνικό είναι απαράδεκτο γιατί η EBU προωθεί την ισραηλινή προπαγάνδα.

441174951_808545474083950_3365466875598182497_.width-800

Bambie Thug: To δεύτερο χτύπημα

Μετά από πολλά χρόνια η Ιρλανδία φιγουράρει πολύ υψηλά στα στοιχήματα και ο λόγος είναι η αμφιλεγόμενη συμμετοχή της. Το Bambie Thug με το «Doomsday Blue» ανέβηκε στη σκηνή και προκάλεσε πανικό στην αρένα.

Η καλλιτέχνιδα μεταμφιεσμένη σε μάγισσα, επιδίδεται σε διάφορες κινήσεις σαν να κάνει μία τελετή live και γύρω της επικρατούν φωτιές και χάος. Στο τέλος βγάζει ατελείωτα ουρλιαχτά με το κοινό να παραληρεί που κάτι τόσο ανατρεπτικό έλαβε χώρα στη σκηνή της Eurovision.

Το γεγονός βέβαια είναι ότι το στάδιο στο Μάλμε σείστηκε από την εμφάνισή της παρότι στην Ελλάδα το θέαμά της ενόχλησε κάποιους όπως τον Ανδρέα Καραγιάννη και τον Γρηγόρη Γκουντάρα που εξέφρασαν αρνητική άποψη στη #SuperKατερίνα.

«Όχι ένα, όχι δύο, 5 ηρεμιστικά έδωσα σε αρχιμανδρίτη γέροντα που του έβαλα να δει τη Γιουροβίζιον, βλέπαμε τους σατανιασμένους, κολασιολάγνους, εξαποδώδες που έκαναν τελετές με κεριά πάνω στην σκηνή. Ήταν ωδή στον Σατανά σε διακαινίσιμη εβδομάδα! Προσβάλλει βάναυσα η πεντάλφα αυτούς που πιστεύουν, δεν θα έπρεπε ποτέ να προβληθεί» είπε ο πάντα γλαφυρός στις περιγραφές του διευθυντής γνωστού εκκλησιαστικού σάιτ.

«Έχει μετατραπεί σε μία σκηνή όπου πηγαίνουν για να περνάνε μηνύματα» επεσήμανε ο Γρηγόρης Γκουντάρας που εγκάλεσε την ΕΒU για το θέαμα καθώς όπως είπε έχει επιλεκτική ευαισθησία και δεν πρόβαλε τον Σουηδό τραγουδιστή με το παλαιστινιακό μαντίλι αλλά επέτρεψε την πεντάλφα.

Η ίδια η Βambie (το Bambie όπως αποκαλείται καθώς είναι non binary) στη συνέντευξή της μετά το τέλος του ημιτελικού απάντησε σε σχετική ερώτηση ότι η φράση με την οποία κλείνει το act της (Crown the witch) ήταν αρχικά άλλη («ελευθερία στην Παλαιστίνη») αλλά την απαγόρευσε η EBU.

«Ξέρετε τι με κάνει ξεχωριστή; Είμαι queer και μάγισσα» είπε στη συνέντευξή της χαρακτηριστικά.

Kατά τη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε μετά το τέλος του Α’ Ημιτελικού, στην οποία συμμετείχαν οι καλλιτέχνες από τις 10 προκριθείσες χώρες, η Ιρλανδή τραγουδίστρια δέχθηκε μία πολιτικού περιεχόμενου ερώτηση από έναν Σουηδό δημοσιογράφο, αναφορικά με τις τοποθετήσεις της τραγουδίστριες γύρω από τον πόλεμο στην Παλαιστίνη.

«Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να συμπεριλάβω τα μηνύματα «Εκεχειρία» και «Ελευθερία για την Παλαιστίνη» στην εμφάνισή μου, διότι είμαι υπέρ της δικαιοσύνης και υπέρ της ειρήνης. Δυστυχώς, αναγκάστηκα να αλλάξω αυτά τα μηνύματα και να γράψω απλώς το «Crown the Witch» στο videowall με εντολή της EBU», απάντησε χαρακτηριστικά η Bambie Thug.

Σημειώνεται πως κατά την είσοδό της στον χώρο της συνέντευξης Τύπου, η Ιρλανδή εκπρόσωπος δέχθηκε ορισμένα γιουχαρίσματα από Ισραηλινούς fans και δημοσιογράφους, εξαιτίας της στάσης και των δηλώσεών της υπέρ της Παλαιστίνης.

Rai: To τρίτο χτύπημα

Ο κρατικός Ιταλικός τηλεοπτικός σταθμός #Rai, της ακροδεξιάς Τζόρτζιας Μελόνι, έδωσε 12αρι στο Ισραήλ και το διέρρευσε - Γκάφα ή ξέπλυμα - Αποκαλύφθηκαν... κατά λάθος ή και ξεπίτηδες οι χώρες, τις οποίες στήριξε η Ιταλία στον β' ημιτελικό της Εurovision;

Ο ιταλικός τηλεοπτικός σταθμός Rai, την ώρα που μετέδιδε τον διαγωνισμό τραγουδιού, αποκάλυψε τα ποσοστά τηλεψηφοφορίας της χώρας.

Όπως φαίνεται σε βίντεο που κάνει τον γύρο του Twitter, την ώρα προβολής του προγράμματος, στο κάτω μέρος της οθόνης, φαίνονται οι προτιμήσεις του κοινού.

Παρά τις αντιδράσεις για τη συμμετοχή του Ισραήλ στη Eurovision, μετά τις επιθέσεις στην Παλαιστίνη, οι Ιταλοί και όχι μόνο, ξαφνικά εντυπωσιάστηκαν με την εμφάνιση της Eden Golan, δίνοντάς της το 39,31% των φήφων τους. Δεύτερη, έρχεται η Ολλανδία.

Από την άλλη, η εμφάνιση της Νορβηγίας και του Βέλγιου μάλλον, τους άφησε παγερά αδιάφορους, αφού σημείωσε 1,55% και 1,68% αντίστοιχα.

Αναλυτικά τα ποσοστά:

Ισραήλ 39,31%

Ολλανδία 7,32%

Αλβανία 6,68%

Γεωργία 6,64%

Ελβετία 6,03%

Αρμενία 5,83%

Ελλάδα 5,29%

Σαν Μαρίνο 3,54%

Δανία 2,93%

Λετονία 2,91%

Αυστρία 2,84%

Εσθονία 2,8%

Τσεχία 2,48%

Μάλτα 2,19%

Βέλγιο 1,68%

Νορβηγία 1,55%

Σε ανακοίνωση προέβη η EBU σχετικά με τη διαρροή του ιταλικού televoting στον χθεσινό δεύτερο ημιτελικό της Eurovision 2024.

Η ανακοίνωση

Η EBU έχει εξετάσει το ζήτημα μαζί με την RAI και τους συνεργάτες της για την τηλεψηφοφορία και μπορεί να επιβεβαιώσει πως οι πληροφορίες που μεταδόθηκαν ήταν λανθασμένες. Μπορούμε επίσης να επιβεβαιώσουμε πως αυτές οι πληροφορίες ήταν ημιτελείς. Η RAI γνωρίζει πως αυτό που συνέβη ήταν παραβίαση των κανονισμών και είναι κάτι που θα συζητηθεί περαιτέρω στο Reference Group του διαγωνισμού.

Ζητήσαμε από την EBU να επανεξετάσουν τις διαδικασίες και τα πρωτόκολλα του διαγωνισμού και να διασφαλίσουν την ακεραιότητα της ψηφοφορίας.

Στοιχήματα: To τέταρτο χτύπημα

Η χώρα είναι ξαφνικά ανάμεσα στα φαβορί για τον Τελικό , παρότι στους δρόμους του Μάλμε οι διαδηλωτές και σήμερα ζητούσαν τον αποκλεισμό της από το διαγωνισμό.

Μετά και τον δεύτερο ημιτελικό, η κατάσταση των χωρών στα στοιχήματα άλλαξε και πάλι με την κακόγουστη Κροατία να παραμένει το απόλυτο φαβορί, ενώ ακολουθεί η εξαιρετική Ελβετία.

Ενώ άλμα φαίνεται να έκανε το Ισραήλ όπου μαζί με την υπέροχη Γαλλία, την Ιρλανδία, Ουκρανία, Ιταλία, Ολλανδία - Φινλανδία και Ελλάδα να συμπληρώνουν πάνω κάτω την δεκάδα.

Untitled_eHrx8Py.width-800

H βελγική δημόσια τηλεόραση και η συμμετοχή της: To πέμπτο χτύπημα

H βελγική δημόσια τηλεόραση διέκοψε τη ζωντανή μετάδοση του β' ημιτελικού της Eurovision, την ώρα που εμφανίστηκε στη σκηνή η εκπρόσωπος του Ισραήλ.

Αντί να προβάλλουν την εμφάνιση της Eden Golan, προτίμησαν να στείλουν ένα αντιπολεμικό μήνυμα, κατά του Ισραήλ και υπέρ της Παλαιστίνης.

Σε μαύρο φόντρο, προβλήθηκε το εξής μήνυμα: «Καταδικάζουμε την παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το κράτος του Ισραήλ. Επιπλέον, το κράτος του Ισραήλ καταστρέφει την ελευθερία του Τύπου. Για αυτό, διακόπτουμε για λίγο τη ζωντανή μετάδοση. Κατάπαυση πυρός τώρα. Σταματήστε τη γενοκτονία».

Επιπλέον, σύμφωνα με δημοσιεύματα βελγικών μέσων ενημέρωσης, συγκεντρώσεις πραγματοποιήθηκαν έξω από το στούντιο της δημόσιας τηλεόρασης, με τους διαδηλωτές να καλούν τον Mustii, ο οποίος εκπροσώπησε τη χώρα στον διαγωνισμό, να αποσυρθεί.

Καθώς κάτι τέτοιο ήταν αδύνατον, ο εκπρόσωπος του Βελγίου εμφανίστηκε στη σκηνή, έχοντας γραμμένη στο μπράτσο του τη λέξη «ειρήνη».

Το Βέλγιο από φαβορί ΞΑΦΝΙΚΑ δεν κατάφερε να προκριθεί στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου 11 Μαΐου.

Ο Ολλανδός εκπρόσωπος: To έκτο χτύπημα

Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι ο Ολλανδός εκπρόσωπος Joost Klein δεν πραγματοποίησε την πρόβα του στο τραγούδι #Europapa στο #JuryShow του Μεγάλου Τελικού.

Η Ολλανδία ήταν να εμφανισθεί πέμπτη στη σειρά εμφάνισης πριν την συμμετοχή του Ισραήλ. Ωστόσο, ο Joost δεν ανέβηκε ποτέ στη σκηνή, παρ’ ό,τι εμφανίσθηκε και παρέλασε στην παρουσίαση των καλλιτεχνών στην αρχή του show.

Ο λόγος της απουσίας αυτής δεν γνωρίζει κανείς αν συνδέεται ή όχι με την χθεσινή αντίδραση του Ολλανδού εκπροσώπου κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του Ισραήλ, μαζί με την Μαρίνα Σάττι και το Nemo της Ελβετίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση η οποία δημοσιεύτηκε, ο Ολλανδός εκπρόσωπος δεν έλαβε μέρος στην γενική πρόβα (Jury show) και χρησιμοποιήθηκε η εμφάνιση του από τον Β' Ημιτελικό.

Αυτή ήταν η πρώτη πρόβα την οποία οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ολόκληρη μέσα από το στάδιο.

Ο Ολλανδός αποσύρθηκε από τις τελικές πρόβες – εν μέσω ισχυρισμών ότι ήθελε να κάνει μια δήλωση επί σκηνής. Τα σκηνικά για την ολλανδική εμφάνιση βρίσκονταν ήδη στη σκηνή, αλλά απομακρύνθηκαν. Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν ο Klein θα εμφανιστεί στον αυριανό μεγάλο τελικό.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η EBU για τον εκπρόσωπο της Ολλανδίας στην Eurovision 2024,

«Η έρευνα για το περιστατικό με τον Ολλανδό καλλιτέχνη στον φετινό Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision συνεχίζεται ακόμη. Γίνονται επίσης συζητήσεις μεταξύ της EBU και του AVROTROS, του ολλανδικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα.

Ενώ η έρευνα συνεχίζεται, η EBU αποφάσισε ότι ο Joost Klein δεν θα εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της 2ης Dress Rehearsal, στην οποία ψηφίζουν οι κριτικές επιτροπές από τις 37 συμμετέχουσες χώρες. Αντ’ αυτού θα χρησιμοποιηθεί η εμφάνιση του από τον Δεύτερο Ημιτελικό».

Αμφίβολη παραμένει η εμφάνισή του και στον τελικό της Eurovision και το τι μέλλει γενέσθαι με τη φετινή συμμετοχή της Ολλανδίας. Φήμες απο την EBU, που δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, αναφέρουν ότι υπήρξε ένα περιστατικό βίας το οποίο ερευνάται.

440763162_425818793410020_6518065913950872877_n

Τον εκπρόσωπο της Ολλανδικής συμμετοχής  Joost Klein συνάντησαν οι δημοσιογράφοι στο ξενοδοχείο, μετά τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί με την εμφάνισή του στη Eurovision 2024 και τον αποκλεισμό του Jury Show.

Ο ίδιος εμφανίστηκε αρκετά ήρεμος και ψύχραιμος, φορώντας ακουστικά ενώ αρνήθηκε να κάνει την παραμικρή δήλωση.

Μετά από μία μέρα διεργασιών έγινε γνωστό από την EBU ότι ο Ολλανδός τραγουδιστής Joost Klein αποκλείστηκε από τον αποψινό τελικό του 68ου διαγωνισμού της Eurovision.

Σύμφωνα με πληροφορίες και την επίσημη δήλωση της EBU ο καλλιτέχνης επιτέθηκε σε γυναίκα συνεργάτη της εταιρείας παραγωγής. Ο εκπρόσωπος της Ολλανδίας ανακρίθηκε από την αστυνομία, σύμφωνα με το ολλανδικό «ΝΟS». Από ανάκριση πέρασε επίσης, το άτομο που τον κατήγγειλε, καθώς και άλλοι που βρίσκονταν μπροστά στο περιστατικό.

Η υπόθεση έχει φτάσει στον εισαγγελέα, όμως η διευθέτησή της σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η EBU αναφέρει: «Θα θέλαμε να καταστήσουμε σαφές ότι, σε αντίθεση με ορισμένες αναφορές των μέσων ενημέρωσης και εικασίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αυτό το περιστατικό δεν αφορούσε κανέναν άλλο ερμηνευτή ή μέλος της αντιπροσωπείας. Διατηρούμε μια πολιτική μηδενικής ανοχής για ανάρμοστη συμπεριφορά στην εκδήλωσή μας και δεσμευόμαστε να παρέχουμε ένα ασφαλές και ασφαλές περιβάλλον εργασίας για όλο το προσωπικό του Διαγωνισμού. Υπό αυτό το πρίσμα, η συμπεριφορά του Joost Klein προς ένα μέλος της ομάδας θεωρείται ότι παραβιάζει τους κανόνες του Διαγωνισμού».

Η Ισπανία «καρφώνει» την EBU: To έβδομο χτύπημα

Κι ενώ η συμμετοχή της Ολλανδίας έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στην EBU, μια ανάρτηση από πλευράς Ισπανίας ήρθε για να ταράξει ακόμα περισσότερο τα νερά. 

Πιο συγκεκριμένα, σε ανάρτησή του στο Twitter/Χ, το ισπανικό κρατικό δίκτυο RTVE αμφισβητεί την αξιοπιστία της EBU αναφέροντας: «Η ισπανική αντιπροσωπεία στη Eurovision μετέφερε στην EBU τη δέσμευσή της για την ελευθερία του Τύπου και της γνώμης και απαίτησε από τη Eurovision να διασφαλίσει τον σεβασμό της».

Θυμίζουμε πως η Ισπανία είναι μία από τις Big Five, δηλαδή μία από τις πέντε χώρες που συνεισφέρουν τα περισσότερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης (EBU), στη διοργανώτρια Αρχή της Eurovision 2024.

Ο λόγος της συγκεκριμένης ανακοίνωσης της ισπανικής πλευράς δεν είναι ακόμη ξεκάθαρος, όμως φαίνεται πώς σχετίζεται με την απόφαση της EBU να μην επιτρέψει στις “Big Five” να προχωρήσουν στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου λόγω του ζητήματος που προέκυψε με την Ολλανδία.

Ο λόγος που η #EBU κράτησε το Ισραήλ στη #Eurovision και όχι τη Ρωσία & Λευκορωσία

Καλεσμένη στο πλατό της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον» ήταν σήμερα η Μαρία Κοζάκου. Η δημοσιογράφος μίλησε, μεταξύ άλλων, και για τους λόγους που η EBU έχει διατηρήσει στη Eurovision το Ισραήλ, ενώ έχει αποκλείσει τη Ρωσία.

«Στη Eurovision συμμετέχουν οι δημόσιοι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς, όχι οι χώρες. Συμμετέχει η ΕΡΤ, το BBC, η RAI. Η Μαρίνα εκπροσωπεί την ΕΡΤ. Η EBU είχε βγάλει αρχικά εκτός τη Λευκορωσία για κάποιους λόγους έλλειψης δημοκρατικών στάνταρ στη χώρα, αλλά υπήρχαν πολλά θέματα και με τη Ρωσία.

Τα δημόσια κανάλια στη Ρωσία και το δημόσιο πρακτορείο λειτουργούν ως ενεργούμενα της κυβέρνησης και είχαν υπάρξει διαμαρτυρίες ήδη από πριν, πριν την εισβολή στην Ουκρανία, για την ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης.

Το κρατικό κανάλι της Ρωσίας είναι ένα κυβερνητικό κανάλι. Στην περίπτωση αυτή, λοιπόν, λειτούργησε στηρίζοντας την πρωτοβουλία της κυβέρνησης της ρωσικής, να εισβάλει στην Ουκρανία. Και η EBU είπε ότι δεν στηρίζω αυτόν τον φορέα», είπε αρχικά η Μαρία Κοζάκου για τη Ρωσία.

Όσον αφορά το Ισραήλ, η Μαρία Κοζάκου απάντησε: «Εδώ έχουμε μια διαφορετική κατάσταση. Το KAN είναι ένας καινούργιος φορέας, ο οποίος αντιτίθεται σε πολλές από τις αποφάσεις της ακραίας κυβέρνησης Νετανιάχου. Και ο Νετανιάχου βάλλει εναντίον του ΚΑΝ.

Δεν ασκεί ακριβώς αντιπολίτευση το ΚΑΝ, αλλά προσπαθεί να διατηρήσει τη δημοσιογραφική ακεραιότητα. Αυτή φαντάζομαι είναι μια κίνηση στήριξης της EBU προς την προσπάθεια των Μέσων να διατηρήσουν μια δημοσιογραφική ουδετερότητα και ακεραιότητα».

Υπενθυμίζουμε ότι στο παρελθόν η #ΕΒU τιμώρησε και το Ρικ μετά χαιρετισμό του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου την ώρα που θα έδινε την κυπριακή βαθμολογία με τα εξής λόγια: «Καλησπέρα από τη μοναδική μοιρασμένη πρωτεύουσα της Ευρώπης»

Δειτε Επισης

Ηλίας Βαλάσης: «Ήμουν πολλά χρόνια στρατιωτικός, υπάρχουν σιχάματα στις Ένοπλες Δυνάμεις σαν τον Βλάσση»
Μαρίνα Ψάλτη: «Ούτε κατάλαβα πως μπήκα στο χειρουργείο. Έμεινα σχεδόν έναν μήνα. Έχω τρία αυτοάνοασα»
Αντίνοος Αλμπάνης: «Ξέρεις τι είναι να έχεις καρκίνο, να πέσουν τα μαλλιά σου & να σου γράφουν χάλια είσαι»
Λάκης Λαζόπουλος: «Δεν μιλάω για θρίαμβo, αλλά για επιστροφή σκέτη! Αφιερώνω την πρεμιέρα στη μάνα μου»
Ετεοκλής Παύλου: «Ο πατέρας μου πέθανε στα χέρια μου όταν ήμουν επτά χρονών»
Στο νοσοκομείο η Δέσποινα Μοιραράκη - Ο λόγος που οδηγήθηκε εσπευσμένα στο χειρουργείο
Αντώνης Λουδάρος: «Στα 12 ένιωθα γέρος 90 χρονών, στην απώλεια της μητέρας μου, ξαφνικά ήμουν μόνος»
Νατάσα Θεοδωρίδου: «Δεν μου έχει κάνει κανένας πρόταση για διαφήμιση ποτέ στη ζωή μου»
Πρεμιέρα «ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ»: Ο Λάκης Λαζόπουλος σπάει τη σατιρική σιωπή του
Λόλα Νταϊφά: «Είδα τα κλεμμένα μου σκουλαρίκια αξίας 600.000 ευρώ να πωλούνται σε τηλεοπτική εκπομπή»