Οι Αγιο-Βασίληδες της Cyta, φέτος, …τραγουδούν, σχεδιάζουν και δημιουργούν, πάντα για τον ίδιο καλό σκοπό!

Σταθερή στο μήνυμα ότι η επικοινωνία είναι δικαίωμα όλων και ιδιαίτερα του κάθε παιδιού που έρχεται στον κόσμο, η Cyta ανακοίνωσε, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου, στη Λευκωσία, ότι και οι φετινές Χριστουγεννιάτικες δράσεις της, θα στοχεύουν στη στήριξη του Προγράμματος Ανίχνευσης Ακοής Νεογνών του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής.


 


Μετά από μια σειρά επιτυχημένων διοργανώσεων μαραθωνίων Αγιο-Βασίληδων σε διάφορες πόλεις της Κύπρου, κάτω από τον τίτλο Cyta Santa Run, η Cyta αποφάσισε φέτος να δώσει άλλο ρόλο στους «Αγιο-Βασίληδές» της, οι οποίοι αυτή τη φορά δεν τρέχουν, αλλά τραγουδούν, σχεδιάζουν και δημιουργούν, πάντα για τον ίδιο καλό σκοπό: Για να στηρίξουν το  Ανιχνευτικό Πρόγραμμα Ακοής Νεογνών του Κέντρου Προληπτικής Παιδιατρικής. Η ενέργεια αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της προσφοράς και ευαισθησίας της Cyta σε θέματα που άπτονται της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης στον τομέα της επικοινωνίας που αποτελεί και το αντικείμενό της.
 
Έτσι, για φέτος, η Cyta επέλεξε να ανοίξει μια μεγάλη αγκαλιά για τα Χριστούγεννα και να εντάξει στην ομάδα των «Αγιο-Βασίληδών» της που εργάζονται για το δώρο της επικοινωνίας, τρεις γνωστές σχεδιάστριες μόδας, παιδιά της Σχολής Κωφών και του Ελληνικού Ωδείου Αρχαγγέλου, καθώς και όλους τους πελάτες της που θα επιλέξουν να αγοράσουν τερματικά από τα καταστήματά της τον Δεκέμβριο και να στηρίξουν τις φετινές γιορτινές δράσεις της!


 


Συγκεκριμένα, όπως επεξηγήθηκε στην εκδήλωση, η Cyta συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τις σχεδιάστριες μόδας Έφη Παπαϊωάννου (εφι), Άννα Φάκα (Anice) και Ραμόνα Φίλιπ, οι οποίες εμπνεύστηκαν από το σκοπό και σχεδίασαν αφιλοκερδώς συλλεκτικά μπλουζάκια, αποκλειστικά για να στηρίξουν την πρωτοβουλία της Cyta. Τα μπλουζάκια πωλούνται στην τιμή των €25 το καθένα και όλα τα έσοδα θα δοθούν για ενίσχυση του Προγράμματος.
 
Παράλληλα, όπως και πέρσι, η Cyta, θα συνεισφέρει και φέτος το συμβολικό ποσό του €1 για κάθε αγορά που θα πραγματοποιούν πελάτες της σε κινητό ή tablet από τα καταστήματα Cytashop παγκύπρια το μήνα Δεκέμβριο, με μέγιστο ποσό τις €10.000.


 
Επίσης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε, σε πρώτη προβολή, η φετινή ταινία - κάρτα ευχών της Cyta, με την οποία ο Οργανισμός θα στείλει τις ευχές του για τις γιορτές σε πελάτες, συνεργάτες και στο ευρύτερο κοινό. Συγκεκριμένα, η Cyta επέλεξε φέτος να μοιραστεί τη μαγεία της επικοινωνίας με μια ξεχωριστή συνεργασία. Άνοιξε τις πόρτες της στα παιδιά της Σχολής Κωφών και του Ελληνικού Ωδείου Αρχαγγέλου, τα οποία «τρύπωσαν» στις αποθήκες της, πήραν παλαιό τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, δημιούργησαν με αυτό μουσικά όργανα και ένωσαν το ταλέντο τους, ερμηνεύοντας μαζί το τραγούδι «Χριστούγεννα Αγκαλιά».
 

 
 
 
 

Δειτε Επισης

Μαγνήτισε τα βλέμματα η Πρώτη κυρία, με το αστραφτερό χαμόγελο της, στα 16α #INBusinessAwards
Οι δυναμικές κυρίες του επιχειρείν, έκλεψαν τις εντυπώσεις και στο Red Carpet των 16ων #INBusinessAwards
Easter deserves LURPAK®! Ένα ξεχωριστό διήμερο απόλαυσαν οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι της LURPAK®
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Άνεση και κομψότητα σε κάθε βήμα, με τη νέα συλλογή PILLOW WALK της ALDO!
McDonald’s™ Κύπρου: Ο διαγωνισμός ‘Meet & Greet’, μέσω του McDonald’s™ App, ολοκληρώθηκε και οι νικητές γνώρισαν… τον Χρήστο Μάστορα!
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”
Χαρίτα Μάντολες: Τιμητική εκδήλωση στο Δήμο Ηρακλείου Αττικής για τη γυναίκα – σύμβολο της Κύπρου
Άννα Βίσση, Ελένη Μενεγάκη, Μιμή Ντενίση και Μαρία Καβογιάννη, απαστράπτουσες στο ίδιο event