«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην Καρδιολογική Κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της για να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φαρμακευτική αγωγή τα τραύματα»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Για ένατη συνεχόμενη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο #Αττικόν η Μάρω Κοντού, μετά την πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της, η οποία της προκάλεσε κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.
Η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση στην Καρδιολογική Κλινική και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, με τους γιατρούς να αξιολογούν καθημερινά την πορεία της υγείας της και να αποφασίζουν τα επόμενα βήματα της θεραπείας.
Παρά την αισιοδοξία των γιατρών, η αποκατάστασή της αναμένεται να χρειαστεί χρόνο, γι’ αυτό και παραμένει στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να λαμβάνει την απαραίτητη φροντίδα και παρακολούθηση.
Τις τελευταίες πληροφορίες μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης μέσα από την εκπομπή #ΤοΠρωινό, αποκαλύπτοντας ότι μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί κάποια χειρουργική επέμβαση, καθώς η αντιμετώπιση των τραυμάτων γίνεται συντηρητικά, με φαρμακευτική αγωγή.
Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην Καρδιολογική Κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της για να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο. Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα
Η σπουδαία ηθοποιός έκλεισε την Κυριακή τα 92 της χρόνια, ωστόσο αντί να τα γιορτάσει στο σπίτι της ή δίπλα σε αγαπημένα της πρόσωπα, τα πέρασε στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά το ατύχημα που είχε με πτώση στο σπίτι της.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της #Espresso, η αγαπημένη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου βρίσκεται στο νοσοκομείο #Αττικόν, όπου παρακολουθείται στενά από τους θεράποντες ιατρούς της. Παρά τις δύσκολες στιγμές, η ημέρα των γενεθλίων της δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς αρκετοί φίλοι και συνεργάτες φρόντισαν να της δώσουν δύναμη και να της ευχηθούν από κοντά.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Η Μάρω Κοντού γιόρτασε τα 92α γενέθλια της στο νοσοκομείο - Ποιοι την έχουν επισκεφτεί
- Η Μάρω Κοντού (από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026) νοσηλεύεται στο νοσοκομείο #Αττικόν, με κάκωση στο αριστερό ισχίο
Ανάμεσα σε εκείνους που την επισκέφθηκαν ήταν ο Κώστας Σπυριούνης, με τον οποίο η Μάρω Κοντού διατηρεί μία στενή φιλική σχέση εδώ και πολλά χρόνια.
Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, από τις πρώτες ώρες της νοσηλείας της στο πλευρό της βρέθηκαν επίσης συγγενείς και στενοί φίλοι, οι οποίοι ενημερώνονται συνεχώς από τους γιατρούς για την πορεία της υγείας της όπως ο πρόεδρος της Βουλής και παλιός της φίλος, Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος μάλιστα ήταν ο πρώτος επισκέπτης, κατ’ εξαίρεση, που βρέθηκε στο δωμάτιο της ηθοποιού λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας που υπάρχουν και ζήτησε να μάθει από πρώτο χέρι από τους συναδέλφους γιατρούς για την κατάσταση της υγείας της.



