Public+: Πάνω από 720.000 μέλη συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταμοιβής που επιστρέφει ευρώ σε κάθε αγορά

Το Public+, το δωρεάν πρόγραμμα ανταμοιβής των Public που εγκαινιάστηκε πριν από έναν χρόνο, βρίσκει ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση, κυρίως στους καταναλωτές, που αναζητούν πρακτικά οφέλη και διαφάνεια στις συναλλαγές τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Περισσότεροι από 720.000 χρήστες σε Ελλάδα και Κύπρο  έχουν ήδη εγγραφεί, με μία στις τέσσερις συναλλαγές να πραγματοποιείται σήμερα μέσω του Public Wallet. Το ποσό της επιστροφής € ξεπερνά ήδη τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η ανταμοιβή εφαρμόζεται σε περισσότερους από 300.000 κωδικούς προϊόντων και εξαργυρώνεται χωρίς περιορισμούς, σε όποιο προϊόν κι αν επιλέξει ο χρήστης.

Η εντυπωσιακή αυτή απήχηση αποτυπώνεται και στη φετινή καμπάνια των Public, με το μήνυμα «Don’t Worry, Go Public+» να εκφράζει τη φιλοσοφία του προγράμματος και το όφελος που προσφέρει σε κάθε αγορά, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες των καταναλωτών με υψηλές προσδοκίες και αυξημένη αγοραστική συνείδηση. Από την αγορά ενός νέου κλιματιστικού, με επιλογές υψηλής ενεργειακής απόδοσης, μέχρι την ανανέωση συσκευών όπως smartphones, smart TVs και οικιακές συσκευές, τα Public προσφέρουν την Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής, διασφαλίζοντας την καλύτερη προσφορά της αγοράς.

Από σήμερα, το Public+ δίνει ακόμη περισσότερες αφορμές για έξυπνες καλοκαιρινές αγορές, με προσφορές που κάνουν κάθε συναλλαγή ακόμη πιο αποδοτική. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές αυτή την περίοδο επωφελούνται από Public επιστροφή € με 15% σε Smartphones Samsung, καθώς και με 30% σε μικροσυσκευές και προϊόντα προσωπικής φροντίδας, για αγορές έως τις 31/7.

Με το Public+, μέσα από εκατοντάδες στοχευμένες προσφορές και επιπλέον ευκαιρίες εξαργύρωσης, όπως 10% επιστροφή € στα βιβλία, οι καταναλωτές βλέπουν τα οφέλη μιας εμπειρίας που ανταμείβει ουσιαστικά κάθε αγορά.

Στα Public, κάθε αγορά προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας μετατρέπεται σε ευκαιρία για «Don’t Worry, Go Public+» όφελος, με μοναδική ποικιλία άμεσα διαθέσιμων προϊόντων και εμπειρία αγορών χωρίς άγχος.

520278338_2488514814844968_3570449002206775768_n

Δειτε Επισης

#Hungry not by Sdoukos -Νέα στρατηγική είσοδος στην κατηγορία healthy snacking από την Εύρηκα!
Balza 2025 – Ένα νέο κεφάλαιο στη γεύση, την εμπειρία και την απόδραση
Νέο μενού PAUL: Art de Vivre
Έξυπνο πάρκινγκ στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου: Άνεση, οικονομία και σιγουριά
Το νέο κατάστημα Starbucks στη Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του!
Ο «μαέστρος της εξομολόγησης» Θέμης Γεωργαντάς στη νέα digital campaign της ΚΕΑΝ
Καλοκαιρινά Pop-Up Καταστήματα στο My Mall Λεμεσού – Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει!
μενού στα wagamama: Fresh Season. Fresh flavors!
Εντόπισες λεκέ; Ε και; Νέο Εύρηκα Bright για εφαρμογή απευθείας στον λεκέ.
Τα Public γίνονται δημοφιλής προορισμός για επισκευές τεχνολογίας μετά τη συνεργασία με την iRepair