Ο «μαέστρος της εξομολόγησης» Θέμης Γεωργαντάς στη νέα digital campaign της ΚΕΑΝ

Μετά τη θερμή υποδοχή που γνώρισε η καμπάνια της ΚΕΑΝ «Μαμά, μία ιστορία από μόνη της», η οποία μίλησε στην καρδιά του κοινού με σύγχρονο, ευαίσθητο και ανατρεπτικό τρόπο, η ιστορία συνεχίζεται με μια σειρά από βίντεο-εξομολογήσεις με τον Θέμη Γεωργαντά στον ρόλο του «μαέστρου της εξομολόγησης».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Σε ένα οικείο και απολαυστικό format, διάσημοι Κύπριοι «ανακρίνονται» από τον Θέμη και μοιράζονται ιστορίες για τη μαμά τους, τον ρόλο τους ως παιδιά ή γονείς, την παιδική τους ηλικία, τα συναισθηματικά μπλεξίματα και τους... γόρδιους δεσμούς με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Τα βίντεο έρχονται να φωτίσουν τις ισορροπίες της καθημερινότητας με έναν τρόπο αυθεντικό και άμεσο – όπως ακριβώς είναι και η ίδια η ΚΕΑΝ.

Η Μαρία Οδυσσέως, Marketing Director της ΚΕΑΝ, δήλωσε: «Μετά τη θερμή υποδοχή που είχε η καμπάνια μας, θέλαμε να δώσουμε συνέχεια με κάτι εξίσου ουσιαστικό, αλλά πιο προσωπικό και βιωματικό.

Το εξομολογητήριο έρχεται να προσθέσει αξία στην αφήγηση της ιστορίας μας, δίνοντας φωνή σε πραγματικές αναμνήσεις και συναισθήματα. Ο Θέμης Γεωργαντάς, με τη μοναδική του ικανότητα να συντονίζει τον παλμό της στιγμής, ήταν η ιδανική επιλογή».

Τα βίντεο κυκλοφόρησαν στα social media της ΚΕΑΝ (Instagram, TikTok & YouTube), αποκαλύπτοντας ιστορίες που δείχνουν ότι τελικά... η «μαμά» δεν είναι απλώς ένας ρόλος: είναι ο ρυθμός πίσω από τις ισορροπίες μας.

Η καμπάνια της ΚΕΑΝ δεν είναι ένας ύμνος στη μητρότητα, αλλά μια γιορτή αγάπης για κάθε άνθρωπο που μας φροντίζει και μας στηρίζει «σαν μαμά» – από τη βιολογική μας μητέρα μέχρι τον συνάδελφο στο γραφείο που πάντα θα φροντίσει να φας κάτι πριν τo meeting.

Δειτε Επισης

Public+: Πάνω από 720.000 μέλη συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταμοιβής που επιστρέφει ευρώ σε κάθε αγορά
#Hungry not by Sdoukos -Νέα στρατηγική είσοδος στην κατηγορία healthy snacking από την Εύρηκα!
Balza 2025 – Ένα νέο κεφάλαιο στη γεύση, την εμπειρία και την απόδραση
Νέο μενού PAUL: Art de Vivre
Έξυπνο πάρκινγκ στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου: Άνεση, οικονομία και σιγουριά
Το νέο κατάστημα Starbucks στη Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του!
Καλοκαιρινά Pop-Up Καταστήματα στο My Mall Λεμεσού – Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει!
μενού στα wagamama: Fresh Season. Fresh flavors!
Εντόπισες λεκέ; Ε και; Νέο Εύρηκα Bright για εφαρμογή απευθείας στον λεκέ.
Τα Public γίνονται δημοφιλής προορισμός για επισκευές τεχνολογίας μετά τη συνεργασία με την iRepair