Dolce&Gabbana: 25 χρόνια επιτυχίας για το Light Blue

Από τον γαλήνιο παφλασμό των κυμάτων έως το δροσερό άρωμα των λεμονιών που φέρνει το καλοκαιρινό αεράκι, τα αρώματα της εμβληματικής συλλογής Light Blue του οίκου Dolce&Gabbana έχουν μεταφέρει –από τη στιγμή της δημιουργίας τους– όλους όσους τα φορούν σε μια διάσταση καθάριας ομορφιάς και κομψότητας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Έπειτα από 25 χρόνια επιτυχούς πορείας, τα εμβληματικά Light Blue Eau de Toilette και Light Blue Pour Homme Eau de Toilette αποκτούν τώρα μια νέα δυναμική.

Σαν μια ειδυλλιακή καλοκαιρινή απόδραση στο Κάπρι, τα θρυλικά αυτά αρώματα μάς μεταφέρουν σε έναν κόσμο βγαλμένο μέσα από το ιταλικό σινεμά, ξυπνώντας κάθε μας αίσθηση.

Έχοντας αποτυπωθεί στη φαντασία όλων με τα δυναμικά εικαστικά των καμπανιών που τα ανέβασαν στην κορυφή της διεθνούς αρωματοποιίας, επιστρέφουν σήμερα με μια νέα, συναρπαστική αφήγηση που ζωντανεύει μέσα από τον φακό του καταξιωμένου σκηνοθέτη και φωτογράφου Gordon Von Steiner.

Διατηρώντας το χαρακτηριστικό τους προφίλ, τα αρώματα έχουν βελτιωθεί αριστοτεχνικά από τους αρωματοποιούς Olivier Cresp και Alberto Morillas, προσφέροντας μια πιο σαγηνευτική και ενισχυμένη οσφρητική εμπειρία που τώρα διαρκεί έως και 16 ώρες*.

Οι νέες αναβαθμισμένες συνθέσεις αποτυπώνουν το ανανεωμένο αυτό πνεύμα συνδυάζοντας αρμονικά την απλότητα με μια νέα αίσθηση πολυτέλειας.

508460558_24210170491922306_6822230531648691035_n

Πρόκειται για έναν συνδυασμό που ενσαρκώνει την επιμονή των Dolce&Gabbana στη λεπτομέρεια και τη δεξιοτεχνία, η οποία αντικατοπτρίζεται επίσης στην προσεκτικά επανασχεδιασμένη συσκευασία.

Τα «παγωμένα» μπουκάλια διαθέτουν λείες, στρογγυλεμένες άκρες, ασημένιες μεταλλικές λεπτομέρειες και εντυπωσιακά θαλασσί καπάκια, ενώ είναι εμπνευσμένα από τα παραδοσιακά κεραμικά του Κάπρι και διακοσμημένα με το εμβληματικό μονόγραμμα DG σε ασημί χρώμα.

Και τα δύο αρώματα κυκλοφορούν σε ασορτί βελούδινη συσκευασία.

Στη συλλογή, προστίθενται επίσης δύο νέα αρώματα: Light Blue Capri In Love Eau de Parfum και Light Blue Capri In Love Pour Homme Eau de Parfum.

Αυτές οι νέες δημιουργίες υμνούν τη φυσική ομορφιά και την πολιτιστική κληρονομιά του Κάπρι, προσφέροντας νέες, πιο έντονες και πικάντικες ερμηνείες στην εμβληματική συλλογή.

507987012_1729506064321617_3820718427674496872_n

Η νέα καμπάνια Light Blue των Dolce&Gabbana αποτίει φόρο τιμής στην ξεγνοιασιά και τον αυθορμητισμό του καλοκαιριού. Σε σκηνοθεσία Gordon Von Steiner, παρουσιάζει τα νέα πρόσωπα της συλλογής μετά από 13 χρόνια. Πρόκειται για το supermodel Vittoria Ceretti και τον ηθοποιό Theo James, που πρωταγωνιστούν σε μια καλοκαιρινή ιστορία αγάπης στις ειδυλλιακές ακτές της ιταλικής Μεσογείου.

Οι δυο τους φέρνουν μια φρέσκια ενέργεια και μια χημεία που μαγνητίζει στην καμπάνια, καθώς η ιστορία τους ξεδιπλώνεται από το πρώτο φως της μέρας μέχρι τον καυτό ήλιο ενός καλοκαιριάτικου μεσημεριού, στα εμβληματικά τοπία του Κάπρι.

Οι τρυφερές στιγμές και το έντονο πάθος που μοιράζονται αποτυπώνουν τη γοητεία ενός καλοκαιρινού έρωτα δίπλα στη θάλασσα – ενός έρωτα που υπερβαίνει τον χώρο και τον χρόνο. Η θάλασσα του Κάπρι με τις βραχώδεις ακτές μετατρέπεται σε έναν τόπο ονειρικό, μια απέραντη διάσταση όπου τα συναισθήματα κυριαρχούν εξαφανίζοντας κάθε ίχνος πραγματικότητας.

Σε αυτή την αιώνια στιγμή, οι αισθήσεις φτάνουν στην απόλυτη πληρότητά τους: ο κατευναστικός ήχος των κυμάτων που σκάνε απαλά στους Faraglioni (τους δυο περίφημους βράχους του Κάπρι), η ζεστασιά του ήλιου την αυγή, το άρωμα από εσπεριδοειδή που μεταφέρει το αεράκι, η αλμύρα της θάλασσας και η μαγευτική θέα ενός ατέρμονου ορίζοντα.

Με το εμβληματικό μουσικό θέμα του Light Blue, το ιταλικό τραγούδι Parlami D’amore Mariù, η καμπάνια ενσαρκώνει τον διαχρονικό εορτασμό του ιταλικού πνεύματος από τον κορυφαίο οίκο.

505115409_724141656697187_8128621678941841957_n

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Ο οίκος Dolce&Gabbana προσφέρει ουσιαστική βοήθεια για τη διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος στηρίζοντας το ίδρυμα Blue Marine Foundation, μια φιλανθρωπική οργάνωση που είναι αφοσιωμένη στην προστασία και την αποκατάσταση της υγείας των ωκεανών και την οποία στηρίζει, ως Ambassador, ο Theo James.

Το Blue Marine Foundation, που ιδρύθηκε το 2010 με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, ηγείται περισσότερων από 60 δράσεων σε 27 χώρες, με στόχο τη διατήρηση των θαλάσσιων οικοσυστημάτων, την προώθηση της δίκαιης και βιώσιμης διαχείρισης των θαλάσσιων πόρων και την ανάπτυξη λύσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και την προστασία της βιοποικιλότητας.

505169846_1220600209541133_4779301852013253712_n

Δειτε Επισης

Γιώργος Καπουτζίδης: «Το διάλειμμα ήταν ο εφιάλτης μου, δεν ήξερα πώς να επικοινωνήσω το τι είμαι»
Η έκκληση του Άρη Μουγκοπέτρου για τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν με το τραυματισμένο του χέρι
Γιώργος Κιμούλης: «Η μητέρα μου με γαλούχησε με ακραία εκτίμηση και σεβασμό προς το γυναικείο φύλο»
Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου παντρεύεται για δεύτερη φορά τον Γιάννη Καραβασάνη - Το βίντεο με το μονόπετρο!
Κατερίνα Καινούργιου: «Αναγκάστηκα να σώσω το σπίτι των γονιών μου από πλειστηριασμό. Χάσανε τα πάντα»
Dolce&Gabbana: 25 χρόνια επιτυχίας για το Light Blue
Η Tommy Hilfiger επαναπροσδιορίζει την ανδρική κομψότητα στην Pitti Uomo
Δίκη Πέτρου Φιλιππίδη: Απορρίφθηκε το αίτημα εξαίρεσης της Εφέτη λόγω σχέσης με τον Θέμη Σοφό
Η πρώτη ανάρτηση της Βασιλικής Νταντά μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα από το Ισραήλ
Τα μηνύματα της Έλενας Χριστοπούλου πριν γίνει γνωστή η νέα αγωγή στην Ηλιάνα Παπαγεωργίου: «Φτάνει»