Η κατάθεση Άβας Γαλανοπούλου, Κορίνας Τριανταφύλλου και Μαρίνας Λαχανά στην Δίκη Πέτρου Φιλιππίδη

Δίκη Πέτρου Φιλιππίδη: Η δημοσιογράφος κατέθεσε υπέρ του: «Έρχομαι εδώ και νιώθω ότι μπήκα σε θέατρο» - «Μπορεί να έχει κάνει λάθη αλλά δεν είναι βιαστής, μπορεί να ήταν μια παρεξήγηση» κατέθεσε η ηθοποιός

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη συνεχίστηκε την Πέμπτη 29 Μάϊου με καταθέσεις μαρτύρων υπεράσπισης του κατηγορούμενου για δύο απόπειρες βιασμού.

Κατά την έναρξη της συνεδρίασης και στο πλαίσιο της διαδικασίας των αναγνωστέων από την πλευρά των συνηγόρων του Πέτρου Φιλιππίδη, αναγνώστηκε και η ένορκη κατάθεση της ηθοποιού Άβας Γαλανοπούλου.

Να θυμίσουμε πως η ηθοποιός με τον Πέτρο Φιλιππίδη πρωταγωνιστούσαν στην επιτυχημένη σειρά του Mega, «50-50».

Η ηθοποιός αναφέρει στην κατάθεση της: «Με τον Πέτρο Φιλιππίδη περάσαμε πολλές ώρες στα γυρίσματα. Με ερωτικές σκηνές στις οποίες ποτέ δεν με έφερε σε δύσκολη θέση. Μέχρι να έρθει το έτος του 2021 που ξέσπασε το metoo, δεν είχε ακουστεί τίποτα τέτοιο στον χώρο για τον Πέτρο Φιλιππίδη».

Η δημοσιογράφος Κορίνα Τριανταφύλλου χαρακτήρισε στην κατάθεσή της τον γνωστό ηθοποιό ως έναν άνθρωπο με έντονη παιδικότητα και χιούμορ. 

«Ο Πέτρος Φιλιππίδης είχε έντονη παιδικότητα και ευαισθησία. Αυτό που ίσως του κόστισε στην πορεία ήταν η μικρό έπαρση που δικαιολογημένα ίσως την είχε. Έτσι βρήκαν πάτημα να τον χτυπήσουν. Θέλετε να το πείτε αλαζονεία; Γινόταν παιδί ο ίδιος για να γελάει ο άλλος. Τις κοπέλες δεν τις γνωρίζω αλλά λίγο πολύ το τι φέρει ο καθένας δεν είναι άγνωστο. Φήμες κυκλοφορούν παντού…

Υπήρξαν κατηγορίες από ανθρώπους που δεν είχαν να χάσουν τίποτα, για να χτυπήσουν έναν άνθρωπο με 40 χρόνια καριέρας.

Εμένα ποιος μου λέει ότι οι κοπέλες αυτές δεν ήθελαν να έρθουν στην επιφάνεια; Η ματαιοδοξία κάποιων ανθρώπων τους κάνει να φτάνουν οπουδήποτε… μπορεί να κάνουν τα πάντα για αυτό», είπε η Κορίνα Τριανταφύλλου. 

Στη συνέχεια της κατάθεσή της η δημοσιογράφος μίλησε για την γνωριμία της με τον ηθοποιό τονίζοντας μάλιστα πως οι κατηγορίες εις βάρος τους της φαίνονται «γελοίες».

«Η μία καταγγέλλουσα το καλοκαίρι εκείνο τον είδε στο θέατρο τον Πέτρο, του μίλησε μια χαρά, στον άνθρωπο δηλαδή που είχε κάνει υποτίθεται όλα αυτά. Και μετά όταν βγήκαν αυτά στη φόρα έκανε η ίδια μια ανάρτηση.

Δεν προλάβαμε με τον κύριο Φιλιππίδη να συνεργαστούμε μαζί. Πήγαινα όμως στο θέατρο και τον παρακολουθούσα και πήγαινα και στο καμαρίνι του και τα λέγαμε.

Όλα αυτά που καταγγέλλονται μου φαίνονται γελοία. Έρχομαι εδώ και νιώθω ότι μπήκα σε θέατρο», είπε η Κορίνα Τριανταφύλλου.

Τέλος, σχετικά με τις σχέσεις του Πέτρου Φιλιππίδη με τις νεαρές ηθοποιούς που τον πλησίαζαν: «Εγώ αυτό που έβλεπα ήταν ότι όταν ήταν να ανεβάσει μια παράσταση έτρεχαν όλες για μια θέση. Εγώ έβλεπα συνέχεια διαθέσιμα κορίτσια που ήταν διατεθειμένα να κάνουν οτιδήποτε για να πάρουν ένα ρολάκι. Οπότε υποθέτω πως το κίνητρο αυτών των γυναικών ήταν να βγουν στην επιφάνεια.

Η λογική μου μου το επιτάσσει αυτό. Αποκλείεται να λέει αλήθεια η καταγγέλλουσα γιατί δεν έχω εισπράξει καμία βιαιότητα από αυτόν τον άνθρωπο. Δεν μπορεί να έγινε ξαφνικά ο δράκος του Σέιχ – Σου», ήταν μέρος της κατάθεσης της Κορίνας Τριανταφύλλου. 

Mε την κατάθεση της ηθοποιού Μαρίνας Λαχανά συνεχίστηκε η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη.

Η ηθοποιός στην κατάθεσή της αναφέρθηκε στη σχέση που διατηρούσε με τον Πέτρο Φιλιππίδη για πέντε χρόνια, λέγοντας πόσο καλός και τρυφερός ήταν, ενώ εξήγησε πως μετά το τέλος του δεσμού τους, η σχέση τους έγινε φιλική, όπως και παραμένει μέχρι σήμερα. Η Μαρίνα Λαχανά τόνισε επίσης, ότι μπορεί όλα αυτά να είναι μια παρεξήγηση ή μια συντονισμένη προσπάθεια κάποιων να βλάψουν τον Πέτρο Φιλιππίδη λόγω της μεγάλης του επιτυχίας.

«Με τον Πέτρο είμαστε φίλοι. Είχαμε σχέση 5 χρόνια στην πορεία όμως αποκτήσαμε οικογενειακή φιλία που κρατάμε μέχρι σήμερα. Ως ηθοποιός εκείνος μου έμαθε τα ωραιότερα πράγματα για το θέατρο. Εχω καλά βιώματα από εκείνον. Δεν έχω κάτι αρνητικό να σας πω. Ήταν πάντοτε πολύ συνεργάσιμος και ενημερωμένος. Ενέπνεε την πειθαρχεία και ήταν και ο ίδιος πειθαρχημένος.

Το αποτέλεσμα ήταν οι πολύ επιτυχημένες παραστάσεις. Και τώρα που ερχόμουν αναρωτιόμουν ότι ίσως να είναι λογικό όταν κάποιος διαχειρίζεται καλλιτεχνικά ένα μεγάλο θέατρο να το βλέπουν και οι άλλοι και να λένε «πώς μπορεί να το κάνει αυτός;». Ο Πέτρος εργάζεται όλα αυτά τα χρόνια με το μυαλό του, τις επιλογές του και τα εισιτήρια του.

Δεν είχε πάρει κρατική επιδότηση. Στην αρένα είχε υπάρξει μόνος με τον θίασο του. Αυτό μπορεί να είναι κάπως προκλητικό για κάποιους. Μπορεί και αυτό να ήταν από τους λόγους που υποκινήθηκε όλη αυτή η κατάσταση. Δεν ήμουν παρούσα όπως κανείς μας. Θα ήθελα και εγώ να καταλάβω ποιο είναι το κίνητρο.

Και εγώ αναρωτιέμαι. Μπορεί να έχει γίνει κάποια παρεξήγηση ή να έχει ειπωθεί μια λάθος λέξη. Αλλά δεν σημαίνει ότι είναι βιασμός. Δεν είναι βιαστής. Δεν είναι βιαστής ένας άνθρωπος ξαφνικά που έχει κάνει τόσα πράγματα στον βίο και την οικογένεια του. Μπορεί να έχει κάνει κάποια λάθη ή να έχει παρεξηγηθεί. Έδινε εργασία σε τόσους ανθρώπους και ήταν και καλοπληρωτής. Για κάποιες κουβέντες που μπορεί να ξέφυγαν, δεν είναι λόγος αυτός να διασύρεται» ανέφερε στην κατάθεσή της η Μαρίνα Λαχανά.

Το 1987 τελείωσε η σχέση μας γιατί ακολουθήσαμε διαφορετικούς δρόμους. Είχαμε μια πολύ τρυφερή σχέση. Ο Πέτρος δεν είχε δώσει κανένα τέτοιο ίχνος. Δεν είχα παρατηρήσει τίποτα περίεργο. Είναι δύσκολο εκείνες να έχουν κρατήσει ένα μυστικό τόσο καλά φυλαγμένο. Κατάφεραν και το κράτησαν; Πρέπει να προτρέψουμε τις κοπέλες να μιλούν αρκεί να λένε τα πραγματικά γεγονότα. Μπορεί να ήταν μια παρεξήγηση ή ειρωνία. Μπορεί να ήταν μια ήττα σε ένα ραντεβού για δουλειά που να μην ευωδόθηκε. Έχει παρουσιαστεί σαν τον δολοφόνο με το πριόνι» είπε σε άλλο σημείο.

Και κατέληξε, «Ο Πέτρος είχε πολύ καλή σχέση με το άλλο φύλο. Ήταν τρυφερός. Δεν είχα ασχοληθεί με το αν είχε παράλληλες σχέσεις. Αυτό είναι υπόθεση της συζύγου του. Τον πλησίαζαν πολλοί άνθρωποι για εργασία, άνδρες και γυναίκες. Ο κάθε ένας λέει τη δική του αφήγηση. Εγώ από την προσωπική επαφή που είχα με τον Πέτρο θεωρώ αδιανόητο να έχει κακή συμπεριφορά ή επιθετική. Ερωτική μπορεί ναι αλλά σίγουρα όχι κακή. Είχα δει ένα ήρεμο και γαλήνιο περιβάλλον στο καμαρίνι του»

Προηγήθηκαν οι δηλώσεις του συνήγορου υπεράσπισης, Μιχάλης Δημητρακόπουλου που αποκάλυψε, μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες, ότι ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μήνυσε την ηθοποιό που κατέθεσε ότι τη βίασε στο σπίτι του πριν από 30 χρόνια.

Ειδικότερα, ο κ. Δημητρακόπουλος ανέφερε: «Το αποδεικτικό υλικό εις βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη είναι ανύπαρκτο. Θα το λέω συνέχεια. Η παρέμβαση όμως που έγινε από την πρόεδρο του Αρείου Πάγου, την κα Κλάπα, κατά τη διάρκεια της δίκης κατά του εισαγγελέα της έδρας, -και αυτός είναι ο μόνος μου φόβος- μην έχει επηρεάσει αρνητικά την κρίση των δικαστών που η ζωή του Πέτρου Φιλιππίδη εξαρτάται από τη δική τους απόφαση. Δημόσιες σχέσεις δεν θα κάνω με κανέναν πρόεδρο του Αρείου Πάγου.

Αυτό όμως που πρέπει να πω είναι ότι κατατέθηκε η μήνυση για ψευδή κατάθεση σε βάρος της κυρίας που μετά από 30 χρόνια θυμήθηκε ότι της είχε κάνει κάποιο βιασμό ο Πέτρος Φιλιππίδης όταν είχε πάει στο σπίτι του. Πρωτόδικα δεν είχε γίνει μήνυση».

Δειτε Επισης

Στέλλα Μιζεράκη: «Πάνο μου… σαν σήμερα θα γιορτάζαμε τα 34α γενέθλιά σου! 6 χρόνια χωρίς εσένα»
Η on stage έκπληξη της Θάλειας Ματίκα για τα γενέθλια του Τάσου Ιορδανίδη - Συγκινημένος ο ηθοποιός
Αναστασία: «Το διαζύγιο των γονιών μου δεν ήταν εύκολο, έμαθα από µικρή να διαχειρίζομαι τα συναισθήματα μου»
Γιώργος Σουξές: «Είναι σαν να έχει κάνει φυλακή και θέλει επανένταξη. Aν τους αποδεχτεί ο κόσμος είναι άλλο θέμα»
Η απάντησή του Σπύρου Μπιμπίλα μετά τον σάλο της δήλωσής του για «ηλίθιους εργαζόμενους της ΕΡΤ»
Ελένη Δήμου: «Με τον άνδρα μου μας ένωσε ο θάνατος ενός συναδέλφου»
Άννα Φόνσου: «Της είπαμε να φύγει από το Σπίτι του Ηθοποιού, με πήγε στα δικαστήρια και γέλαγε η Πρόεδρος»
Θανάσης Πολυκανδριώτης: «Ο άντρας πρέπει να έχει πυγμή, να μην αφήνει τη γυναίκα να κάνει κουμάντο»
Ιωάννα Τριανταφυλλίδου – Κίμων Κουρής: Παντρεύτηκαν λίγο πριν γίνουν για πρώτη φορά γονείς
Καρυοφυλλιά Καραμπέτη: «Από τα κακώς κείμενα της πατριαρχικής κοινωνίας, ο ηλικιακός ρατσισμός στις γυναίκες»