Μαρίνα Σάττι: «Πράγματα που μπορεί να ήθελα να διεκδικήσω θα φαινόμουν περίεργη ψωνάρα και σκύλα»

«Δεν ξέρω αν φανεί ψωνίστικο, αλλά είχα πείσει πολύ κόσμο ότι ήμουν σοβαρή, ψαγμένη και ξέρω από μουσική. Δεν με ένοιαζε να το πει κάποιος πει ότι δεν ξέρω να γράφω μουσική»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η Μαρίνα Σάττι μίλησε σε συνέδριο για την πορεία της, τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τα αρνητικά σχόλια, αλλά και όσα πίστευε για τον εαυτό της στο ξεκίνημα της καριέρας της. 

«Η μουσική είναι για μένα η γλώσσα που με βοήθησε να επικοινωνήσω με τον εαυτό μου και τον κόσμο», είπε χαρακτηριστικά.

«Είναι η γλώσσα και το λεξιλόγιό μου για να εκφράσω μια προσωπική διαδρομή που χρειαζόταν να κάνω για να μη μείνουν όλα αυτά μέσα μου σαν απωθημένα. Αυτό είναι το βασικό μου κριτήριο», τόνισε.

«Πράγματα που μπορεί στο παρελθόν να ήθελα να διεκδικήσω θα φαινόμουν η περίεργη ή ψωνάρα ή σκύλα», είπε η Μαρίνα Σάττι. 

«Τώρα ας πούμε, δεν βλέπω κάποια δυσκολία σε αυτό, το οποίο είναι και λίγο οξύμωρο αν το σκεφτείς, ειδικά όταν είσαι στην αρχή, μπορεί να θες και μια ενθάρρυνση, κάποια καθοδήγηση και λίγο περισσότερο χρόνο και χώρο μέχρι να μάθεις. Ειδικά στην αρχή, για εμένα ήταν σημαντικό να συστηθώ, γιατί ήξερα και ποια ήμουν; Γιατί ξέρω τώρα;»

«Ήθελα κι εγώ να ανακαλύψω ποια είμαι και να παρουσιάσω και να συστήσω στον κόσμο», παραδέχτηκε η Μαρίνα Σάττι, ενώ τόνισε πως δεν την ενδιέφερε η άποψη του κόσμου. 

«Δεν ξέρω αν φανεί ψωνίστικο, αλλά είχα πείσει πολύ κόσμο ότι ήμουν σοβαρή, ψαγμένη και ξέρω από μουσική. Δεν με ένοιαζε να το πει κάποιος πει ότι δεν ξέρω να γράφω μουσική» είπε η Μαρίνα Σάττι στην ομιλία της.

Με αφορμή τη συμμετοχή της στην Eurovision 2024, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο η έκθεση και η αναγνωρισιμότητα λειτούργησαν ως επιταχυντές αλλαγών.

«Η Eurovision ήταν το όχημα για να πραγματοποιηθούν πράγματα που φανταζόμουν εδώ και καιρό – τόσο σε επίπεδο συνεργασιών όσο και σε επίπεδο παραγωγής, video clips κλπ», επεσήμανε.

Όπως αποκάλυψε, το δημιουργικό κύμα που πυροδοτήθηκε τότε, οδήγησε στη γέννηση των έργων της «P.O.P» και «P.O.P. TOO», μέσα από τα οποία εξερεύνησε την εξωστρέφεια, το χιούμορ και τη χαρά, χωρίς ενοχές. Αναφερόμενη στην προσωπική της διαδρομή, μίλησε για την εσωτερική πάλη μεταξύ της ανάγκης να είναι «σοβαρή» για να την πάρουν στα σοβαρά, και της αυθόρμητης πλευράς της, που ήθελε να εκφραστεί ελεύθερα και απενοχοποιημένα.

«Ξεκίνησα να βγάζω μουσική από το 2006, με το #ΘαΣπάσωΚούπες - μόνη μου, με φίλους, χωρίς να ξέρω ξεκάθαρα τι θέλω να κάνω. Ένα χρόνο μετά, άρχισα να βλέπω ότι μέσα μου υπήρχαν και άλλα στοιχεία, πιο “street”, και έτσι γεννήθηκε η #Μάντισσα.

Αλλά και τότε δεν ένιωθα ότι είχα βρει απόλυτα τον εαυτό μου. Μετά από πέντε χρόνια έφτιαξα τον δίσκο #YENNA - ένα άλμπουμ γύρω από τη δημιουργική διαδικασία. Κάθε φορά που ολοκληρωνόταν ένας κύκλος, ένιωθα ότι κατακτούσα λίγο περισσότερο τον χώρο μου, κάθε περιοχή γινόταν πιο γνώριμη», σημείωσε.

«Όμως μέσα μου ήξερα ότι δεν είμαι μόνο αυτό. Είχα χιούμορ, είχα δυναμισμό, αλλά φοβόμουν να τα δείξω δημόσια. Φοβόμουν μήπως δεν με πάρουν στα σοβαρά — ο κόσμος, οι δάσκαλοί μου, οι συνεργάτες. Ήθελα όμως να κάνω ένα πρότζεκτ που να μιλάει για τη χαρά, το χιούμορ, την εξωστρέφεια — όλα αυτά που με δυσκόλευαν να δείξω. Έτσι ήρθε το #Tucutum το 2023: κάτι απενοχοποιημένο, ελεύθερο, χωρίς να με νοιάζει τι θα πουν» σημείωσε τονίζοντας πως «σήμερα νιώθω πιο ελεύθερη από ποτέ» υπογράμμισε.

Παράλληλα, αναφερόμενη στα πρώτα της βήματα και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε  σημείωσε πως «στην αρχή ήταν δύσκολο να ζητήσω πράγματα που τώρα θεωρούνται αυτονόητα – φοβόμουν ότι θα φανώ δύσκολη ή “ψωνάρα”», είπε. Ερωτώμενη για τις ηλικιακές προκαταλήψεις που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα οι γυναίκες η Μαρίνα Σάττι αναφέρθηκε στο project CHÓRES, μιας χορωδίας γυναικών 15 έως 63 ετών, στο οποίο διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση.

«Μου έλεγαν γυναίκες με τις οποίες είχαμε συναντήσεις ότι τώρα που μεγάλωσαν τα παιδιά μου, μπορώ να κάνω κάτι για μένα», ανέφερε. «Συνειδητοποίησα ότι περνούσε η ζωή μου χωρίς πραγματικά να χαίρομαι αυτά που συνέβαιναν στο παρόν. Ζούσα με τη λογική του υπέμεινε τώρα για να πετύχεις κάτι αργότερα. Έτσι το, μέχρι να, της απόλαυσης πήγαινε συνέχεια πιο κάτω, σε νέους στόχους. Σκέφτηκα ότι πρέπει να ξεκινήσω να ασχολούμαι με το τώρα. Και αυτό κάνω πλέον» σημείωσε.

Δεν έκρυψε επίσης ότι σε παλιότερες φάσεις της ζωής της ήταν πιο φοβισμένη και έκρυβε πλευρές του εαυτού φοβούμενη τη δημόσια έκφραση. Στο πλαίσιο αυτό έκανε ειδική μνεία στην τελευταία της κυκλοφορία #Λόλα.

«Η #Λόλα είναι το νέο μου τραγούδι, που κυκλοφόρησε πριν από περίπου τρεις εβδομάδες. Ξεκίνησε εντελώς αυθόρμητα — γράψαμε ένα beat στο στούντιο, και από μια τυχαία στιγμή βγήκε το όνομα Λόλα. Για μένα, η Λόλα είναι μια γυναίκα δυναμική και ελεύθερη, που δεν την απασχολεί τι θα πουν οι άλλοι. Είναι εκείνη που σπάει τα όρια και τα κουτάκια».

Κλείνοντας, επανέλαβε πόσο σημαντικό είναι να δίνουμε χώρο στη χαρά και στην ειλικρινή δημιουργία, πέρα από ταμπέλες. «Γιατί να είναι κακό να κάνουμε κάτι απλώς και μόνο για τη χαρά του;», αναρωτήθηκε.

Δειτε Επισης

#Eurovision: Oι «Άρες Μάρες Κουκουνάρες» της #EBU για το Ισραήλ στη σκιά του αιματοκυλίσματος στην Γάζα
Μαρίνα Σάττι: «Πράγματα που μπορεί να ήθελα να διεκδικήσω θα φαινόμουν περίεργη ψωνάρα και σκύλα»
Η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του Γιώργου Κιμούλη μετά τις διαβόητες καταγγελίες και τις δικαστικές μάχες
Αναστασία: «Τις κρίσεις πανικού τις διαχειρίστηκα κάνοντας δουλειά με τον εαυτό μου, πήγαινα στην εκκλησία»
Ζέτα Μακρυπούλια: «Οι ανακοινώσεις για το #ΠαράΠέντε θα γίνουν από τον Γιώργο Καπουτζίδη»
Η Έλενα Παπαρίζου στο πλευρό και των παιδιών της «Ελπίδας»: «Είμαι πραγματικά συγκινημένη»
Η γιορτή στην Αίγλη Ζαππείου για τα 20 χρόνια συγγραφικής πορείας της Λένας Μαντά
Η ΕΡΤ βράβευσε την Κlavdia και την ελληνική αποστολή για την κατάκτηση της 6ης θέσης
Μαρία Κοζάκου για #Eurovision: «Ο αρνητικός σχολιασμός πρέπει να προβληματίσει τους ίδιους για τον εαυτό τους»
Γιώργος Καπουτζίδης για #Eurovision: «Δεν καταλαβαίνω πώς επέτρεψα στον εαυτό μου να το δεχτεί»