Χείμαρρος ο Φωκάς Ευαγγελινός για Μαρίνα Σάττι και την #Eurovision: «Κανονικά θα έπρεπε να είχα παραιτηθεί»

«Εγώ παίρνω πάντα την ευθύνη όλων των πραγμάτων που υπογράφω. Δεν έγινε αυτό που ήθελα. Αλλά γιατί να κάνω κακό σε έναν άνθρωπο που πάει να πει ένα τραγούδι και να εκπροσωπήσει μια χώρα;»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Το επίσημο δημοσιογραφικό κάλεσμα για τη φετινή #Eurovision πραγματοποίησε η ΕΡΤ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν η εκπρόσωπος της χώρας, Klavdia, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της συμμετοχής, Φωκάς Ευαγγελινός, καθώς και οι δημιουργοί της «Αστερομάτας», που συνομίλησαν με τους δημοσιογράφους τρεις ημέρες πριν η ελληνική ομάδα πετάξει για τη Βασιλεία της Ελβετίας.

700_51d56bfc-a651-4ec9-9d6d-d941c4a9dc42

Mε το ενδιαφέρον της κουβέντας να επικεντρώνεται μεταξύ άλλων σε όσα δήλωσε ο Φωκάς Ευαγγελινός για την περσινή εμφάνιση στο Μάλμε της Σουηδίας με τη Μαρίνα Σάττι και το τελικό αποτέλεσμα επί σκηνής με το «Ζάρι».

«Αν σέβομαι τον εαυτό μου και τους ανθρώπους που με παρακολουθούν και σέβονται τη δουλειά μου, οφείλω να μην επαναλαμβάνομαι. Πρέπει κάθε φορά να βρίσκω κάτι καινούριο και να συμβαδίζω με την εποχή. Πόσο χρησιμοποιείς, ας πούμε, την τεχνολογία, ώστε να μην είναι εις βάρος του καλλιτέχνη. Αφήνω την τεχνολογία να επέμβει μέχρι εκεί που δεν θα πειράξει το συναίσθημα. Το συναίσθημα για εμένα είναι το Α και το Ω, το τι βγάζει ο καλλιτέχνης στη σκηνή και τι θέλει να πει», δήλωσε αρχικά ο γνωστός χορογράφος.

«Όλοι έλεγαν, ας πούμε, το ’16 ότι η Ρωσία πλήρωσε εκατομμύρια, ότι έβγαιναν από τον τοίχο συρτάρια και τα λοιπά. Όλο αυτό ήταν ένα ύφασμα λίκρα, τεντωμένο, που πάταγε αυτός και είχα φτιάξει εγώ τα σκαλιά από πίσω. Και με τη Σάττι, μπορεί να μην βγήκε το τελικό αποτέλεσμα που θέλαμε με το μονοπλάνο. Εκείνη το έχει ξανακάνει (σ.σ με τη Μάντισσα) αλλά στη Eurovision δεν είχε ξανασυμβεί. Και αυτό συνέβη από ανάγκη και είμαι ειλικρινής μαζί σας», σημείωσε ο Φωκάς Ευαγγελινός.

«Όταν άκουσα το κομμάτι, λέω: wow, πολύ διαφορετικό, γουστάρω αλλά δεν έχει κέντρο. Το κομμάτι δεν είχε κέντρο. Φανταστείτε δηλαδή τη Σάττι στο κέντρο της σκηνής με κάμερες γύρω-γύρω. Θα ήταν ό,τι πιο αστείο έχετε δει ποτέ», περιγράφει χαρακτηριστικά.

«Εγώ παίρνω πάντα την ευθύνη όλων των πραγμάτων που υπογράφω. Κανονικά έπρεπε να παραιτηθώ, αφού δεν έγινε αυτό που ήθελα. Αλλά γιατί να κάνω κακό σε έναν άνθρωπο που πάει να πει ένα τραγούδι και να εκπροσωπήσει μια χώρα; Έγινε αυτό που ήθελα μέχρι εκεί που ήθελα. Θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα. Εγώ έχω όλη την ευθύνη, γιατί θα μπορούσα να έχω παραιτηθεί», εξομολογείται ο Φωκάς Ευαγγελινός για το «Ζάρι» και τη Μαρίνα Σάττι στη Eurovision.

marinasattia

Δειτε Επισης

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: «Έχει αλλάξει η ζωή μου μετά το #ΠαράΠέντε» – Τι είπε για το reunion της σειράς
Άννα Βίσση για τον θανάτο Αχιλλέα Θεοφίλου: «Ήταν κυριολεκτικά ο πρώτος άνθρωπος που πίστεψε σε εμένα!»
#Eurovision: Oι «Άρες Μάρες Κουκουνάρες» της #EBU για το Ισραήλ στη σκιά του αιματοκυλίσματος στην Γάζα
Μαρίνα Σάττι: «Πράγματα που μπορεί να ήθελα να διεκδικήσω θα φαινόμουν περίεργη ψωνάρα και σκύλα»
Η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του Γιώργου Κιμούλη μετά τις διαβόητες καταγγελίες και τις δικαστικές μάχες
Αναστασία: «Τις κρίσεις πανικού τις διαχειρίστηκα κάνοντας δουλειά με τον εαυτό μου, πήγαινα στην εκκλησία»
Ζέτα Μακρυπούλια: «Οι ανακοινώσεις για το #ΠαράΠέντε θα γίνουν από τον Γιώργο Καπουτζίδη»
Η Έλενα Παπαρίζου στο πλευρό και των παιδιών της «Ελπίδας»: «Είμαι πραγματικά συγκινημένη»
Η γιορτή στην Αίγλη Ζαππείου για τα 20 χρόνια συγγραφικής πορείας της Λένας Μαντά
Η ΕΡΤ βράβευσε την Κlavdia και την ελληνική αποστολή για την κατάκτηση της 6ης θέσης