Γιώργος Κατσαρός: «Αυτή είναι η πραγματική ιστορία της Μαρινέλλας. Τη βρήκα στον δρόμο»

«Αυτή ήταν η αρχή της Μαρινέλλας, μέχρι τότε ήταν γνωστή μόνο ως ντουέτο του Καζαντζίδη και την πήρα μαζί μου ως βεντέτα. Εκεί χάλασε κόσμο»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Στην εκπομπή του Μάνου Νιφλή στο #ONEChannel ήταν καλεσμένος ο Γιώργος Κατσαρός.

Ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης έκανε μία αναδρομή στη μακρόχρονη επαγγελματική και προσωπική του ζωή, περιγράφοντας μεταξύ άλλων τη γνωριμία του με τη Μαρινέλλα, όταν εκείνη χώρισε από τον Στέλιο Καζαντζίδη και αναζήτησε να κάνει σόλο καριέρα.

«Εκείνη την περίοδο τυχαία τη βρήκα στον δρόμο. Αυτή είναι η πραγματική ιστορία της Μαρινέλλας. Τη βρήκα στον δρόμο, ακούω μια φωνή, μόλις είχε χωρίσει με τον Καζαντζίδη και είχε φύγει από το σπίτι. Ακούω στον δρόμο μια φωνή «μαέστρο!», γυρίζω και βλέπω τη Μαρινέλλα, άγνωστη τελείως τότε», αφηγείται ο Γιώργος Κατσαρός.

«Μου λέει: σώσε με, έφυγα και δεν έχω μία. Επί λέξει. Της λέω «έλα εδώ». Την παίρνω από το χέρι και την πηγαίνω στο γραφείο του Κρίτα και την πήραμε μαζί μας για ενάμιση μήνα στη Σοβιετική Ένωση», συνεχίζει στην ιστορία του για τη σπουδαία ερμηνεύτρια.

«Αυτή ήταν η αρχή της Μαρινέλλας, μέχρι τότε ήταν γνωστή μόνο ως ντουέτο του Καζαντζίδη και την πήρα μαζί μου ως βεντέτα. Εκεί «χάλασε» κόσμο», αποκαλύπτει ο Γιώργος Κατσαρός στον Μάνο Νιφλή.

Ο Γιώργος Κατσαρός αποκάλυψε και την ιστορία πίσω από το τραγούδι «Κάθε λιμάνι και καημός» για το οποίο διαφώνησε με τον Γρηγόρη Μπιθικώτση.

«Έπρεπε να παρουσιάσω ένα τραγούδι στην απογευματινή ηχογράφηση για μια ταινία. Ζητάω από τον Πυθαγόρα τον οποίο είχα μόλις γνωρίσει και το έγραψε με προοπτική να το τραγουδήσει ο Μπιθικώτσης. Μου είπε "δάσκαλε πρέπει να το κάνεις ζεϊμπέκικο" ενώ εγώ το είχα κάνει χασάπικο. Το άκουσε ο Πάνος Γαβαλάς με τη Ρία Κούρτη και μου είπαν "αυτοκτονείς γιατί είναι μελωδικό χασάπικο" και έτσι το τραγούδησαν αυτοί».

Ειδικά, τέλος, για τη Ρένα Βλαχοπούλου έκανε λόγο για «αδελφική σχέση».

«Η Βλαχοπούλου. υπήρξε ένα τεράστιο κεφάλαιο στο τραγούδι, ήταν πολύ καλή τραγουδίστρια. Όταν πήγε στην Αμερική με τον Σπάρτακο της πρότειναν να κάνει καριέρα εκεί. Τραγουδούσε τζαζ, όταν βρισκόμασταν σε σπίτι ή στούντιο μου ζητούσε να τραγουδήσει το Summertime».

Εξομολογήθηκε, μάλιστα, ότι «ήταν τυχερό να συνεργαστούμε στο "Κέρκυρα, Κέρκυρα με το Ποντικονήσι". Είχαμε τελειώσει τα γυρίσματα της Κόμισσας της Κέρκυρας και έπρεπε να γράψουμε ένα τραγούδι για τους τίτλους. Έχουμε συναντηθεί Φίνος, Σακελλάριος, Βλαχοπούλου κι εγώ. Είχαμε μια ομάδα από τεχνικούς που φώναζαν πρέπει να τελειώσουμε για να γράψουμε το τραγούδι των τίτλων. Μου είπε ο Σακελλάριος "πες μου 2-3 λέξεις κερκυραϊκές και του είπα μπενίτσα, γαρίτσα κτλ. και γράφουμε το τραγούδι που οι περισσότεροι Κερκυραίοι νομίζουν ότι είναι παραδοσιακό, αλλά δεν είναι».

Δειτε Επισης

Εβελίνα Νικόλιζα για Ναταλία Γερμανού: «Η σχέση μας είναι σαν μια εταιρεία που έκλεισε. Το είπα όταν έπρεπε»
Μέλος της παραγωγής του #ItEndsWithUs: «Η Βlake Lively προσπάθησε να πάρει τον έλεγχο της ταινίας»
Στέλλα Στυλιανού: «Είχα στείλει βιογραφικό. Δεν πίστευα ότι θα πάρουν εμένα στο Μega»
Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος επέστρεψε on air μια μέρα μετά το χειρουργείο
Μαρίνα Καλογήρου για Προκόπη Αγαθοκλέους: «Έχασε τον εαυτό του μέσα στο πνευματικό σώμα του ρόλου του»
Ο Μάρκος Σεφερλής αποκάλυψε για το ατύχημα που τον ανάγκασε να ακυρώσει τις παραστάσεις του
Omega Channel: Πρωτιά για όλη την εβδομάδα
Κωνσταντίνος Χριστοφόρου: «Το μόνο που με απασχολεί είναι το βάρος του ταλέντου του Μιχάλη Χατζηγιάννη!»
Αντώνης Ρέμος: «Αποφάσισα ότι δε θα δουλέψω. Θα κάνω κάποια prive live αλλά δημόσιες συναυλίες όχι»
Έλλη Κοκκίνου: «Τον Μιχάλη Χατζηγιάννη τον λατρεύω, έχει γράψει ιστορία, είμαι μεγάλη του θαυμάστρια»