Το M&S δίπλα στις γυναίκες: Για 4η συνεχή χρονιά στηρίζει με ουσιαστική δράση

Το Marks & Spencer, για τέταρτη συνεχή χρονιά, γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας με μια πρωτοβουλία που στοχεύει όχι μόνο να τιμήσει τις γυναίκες, αλλά και να προσφέρει ουσιαστική στήριξη σε εκείνες που τη χρειάζονται περισσότερο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Συγκεκριμένα, την ημέρα αυτή, με κάθε αγορά αξίας €10 από τη γυναικεία συλλογή, το M&S προσέφερε €2 σε δύο σημαντικούς οργανισμούς: τον Σύνδεσμο Πρόληψης και Αντιμετώπιση της Βίας στην Οικογένεια (ΣΠΑΒΟ) και τον Σύνδεσμο Wellspring Association, που εργάζονται αδιάκοπα για την προστασία και την ενδυνάμωση των γυναικών.

Χάρη στη θερμή ανταπόκριση του κοινού, συγκεντρώθηκε το ποσό των €9,532, το οποίο διατέθηκε στους δύο οργανισμούς, συμβάλλοντας έτσι στη συνέχιση του πολύτιμου έργου τους.

Η υποστήριξη αυτή θα αξιοποιηθεί για την ενίσχυση προγραμμάτων προστασίας, συμβουλευτικής και κοινωνικής υποστήριξης για γυναίκες που αντιμετωπίζουν προκλήσεις.

Το M&S παραμένει προσηλωμένο στην κοινωνική του ευθύνη και συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που προωθούν την ενδυνάμωση των γυναικών.

2

Δειτε Επισης

Το M&S δίπλα στις γυναίκες: Για 4η συνεχή χρονιά στηρίζει με ουσιαστική δράση
Μάκης Τσέλιος: «Όταν πέθανε ο Billy Bo χρωστούσα 130 εκατομμύρια δραχμές»
O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny