Starbucks & Peanuts ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν μια αποκλειστική συνεργασία με τον χαρακτήρα «Joe Kind Snoopy»

Starbucks και Peanuts ενώνουν τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν μια μοναδική συνεργασία που τιμά την καλοσύνη, τον καφέ και την αίσθηση της κοινότητας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Την 1η Απριλίου, η Starbucks θα παρουσιάσει μια αποκλειστική σειρά προϊόντων εμπνευσμένων από τους αγαπημένους χαρακτήρες των Peanuts, καθώς και ένα νέο Frappuccino.

Η συνεργασία αυτή αναδεικνύει την αγαπημένη ομάδα των Peanuts, με την προσθήκη του νέου και αποκλειστικού χαρακτήρα «Joe Kind Snoopy», ο οποίος θα είναι διαθέσιμος αποκλειστικά στα καταστήματα Starbucks.

Η έμπνευση πίσω από αυτή τη συνεργασία πηγάζει από την κεντρική φιλοσοφία των Peanuts, που βασίζεται στην έννοια της κοινότητας και της καλοσύνης, συνδυασμένη με τη δέσμευση των Starbucks να δημιουργούν έναν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες που εξυπηρετούν.

122095-1-1 SBX_EMEA Peanuts social8

Η καμπάνια αναδεικνύει την πεποίθηση ότι ακόμη και οι πιο μικρές πράξεις καλοσύνης έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν και να αλλάξουν θετικά τις ζωές των ανθρώπων.

Όπως τα Starbucks, έτσι και ο «Joe Kind Snoopy» ενθαρρύνει τις ανθρώπινες σχέσεις και την αλληλεπίδραση, προάγοντας την ενσυναίσθηση και την αλληλοστήριξη μέσα από καθημερινές, απλές πράξεις καλοσύνης.

«Είναι μια υπέροχη στιγμή να ξεκινήσουμε αυτή την εκπληκτική καμπάνια με τα Starbucks, καθώς γιορτάζουμε τα 75 χρόνια Peanuts», δήλωσε η Lisa Silverman Meyers, Αντιπρόεδρος Διεθνών Αγορών Peanuts Worldwide.

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αυτή η πρωτοβουλία ξεκίνησε από την κοινότητα και τη φιλοσοφία της καλοσύνης, κάτι που είναι ενσωματωμένο στο DNA των Peanuts από την πρώτη ημέρα».

122095-1-1 SBX_EMEA Peanuts social6

Η συνεργασία θα είναι διαθέσιμή για όλο τον Απρίλιο, ένα μήνα αφιερωμένο καλοσύνη για τα Starbucks. Οι συνεργάτες της εταιρείας σε όλο τον κόσμο ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινότητες.

Τα τελευταία 15 χρόνια, οι συνεργάτες των Starbucks αφιερώνουν τον Απρίλιο σε εθελοντική δράση για το καλό του πλανήτη και των κοινοτήτων στις οποίες ζουν.

Η νέα σειρά προϊόντων θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα Starbucks, προσφέροντας αποκλειστικά προϊόντα και ροφήματα με την υπογραφή του «Joe Kind Snoopy», καλώντας όλους να συμμετάσχουν στην παγκόσμια καμπάνια καλοσύνης μέσω των social media, χρησιμοποιώντας το hashtag #GlobalMonthofGood.

Με την υποστήριξη των Starbucks, Peanuts και «Joe Kind Snoopy» σκοπεύουν να διαδώσουν τη θετική ενέργεια, την αγάπη, τη φιλία και την ευγνωμοσύνη σε όλο τον κόσμο.

122095-1-1 SBX_EMEA Peanuts social7

Δειτε Επισης

Γιάννα Τερζή: «Προσωπικά, είχα καταρρακωθεί, οπότε δεν ήταν εύκολο»
Ελεάνα Βραχάλη: «Μίλησα για την σκλήρυνση κατά πλάκας μου, όταν έλαβα μήνυμα από μία κοπέλα 21 ετών»
Light: «Με άγγιξαν σχόλια από μαμάδες που έχουν παιδιά ΑμεΑ. Απάντησα προσωπικά και ζήτησα συγγνώμη»
Κώστας Βήχας: «O Ανδρέας Αργυρίδης έκανε νευροχειρουργική επέμβαση για αφαίρεση όγκου στον εγκέφαλο»
Τα Public γίνονται δημοφιλής προορισμός για επισκευές τεχνολογίας μετά τη συνεργασία με την iRepair
Βάνα Μπάρμπα: «Αυτό που πέρασα ήταν μια πρώτη μορφή καρκίνου, δεν ήμουν στο στάδιο 4»
Νίκος Μουρατίδης: «Η Γλυκερία ετών 72 ξέφτησε και έγινε συμπλήρωμα. H φωνή της έχει γίνει θαμπή»
Αφροδίτη Γραμμέλη: «Aντιμετωπίζω κατάθλιψη εδώ και αρκετό καιρό και έχω και δύο καταθλιπτικά σοκ, γερά»
Δύσκολες ώρες για την Ντάνη Γιαννακοπούλου: «Έφυγες και πήρες και την καρδιά μου μαζί σου»
Νάντια Κοντογεώργη: «Μετά το ατύχημα έπρεπε να μάθω να ξαναστέκομαι στα πόδια μου, έχασα το αυτονόητο»