Η Γυναίκα μέσα από τα μάτια μας

Εάν η Ημέρα της Γυναίκας ήτανε γιορτή, στην εταιρεία μας θα γιορτάζαμε κάθε μέρα. Όμως είναι ένας διαρκής αγώνας και πολύ σημαντικό είναι να υπενθυμίζουμε η μια στην άλλη συστηματικά για τον λόγο που αγωνιζόμαστε.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η εταιρεία κοσμημάτων ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ Α.Ε. απασχολεί πάνω από 150 εργαζομένους εκ των οποίων το 97% είναι Γυναίκες.

Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο αλλά είναι από επιλογή καθώς η ομώνυμη ιδρύτρια της επιλέγει και επιμένει από το 1995 μέχρι και σήμερα να δίνει ευκαιρία στο Γυναικείο φύλλο να εξελιχθεί και να ξεχωρίσει στον δύσκολο και άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο.

Έπειτα, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην επιλογή του χρώματος το οποίο σηματοδοτεί το brand Anna Maria Mazaraki. Το φούξια χρώμα ή αλλιώς ματζέντα παραπέμπει στο Γυναικείο φύλο και σύμφωνα με την ψυχολογία των χρωμάτων, το κόκκινο που εμπεριέχει η απόχρωσή του, αντικατοπτρίζει τον δυναμισμό, τη τόλμη, την φιλοδοξία.

Για όλους εμάς, τα μέλη της ομάδας Anna Maria Mazaraki, Γυναίκα σημαίνει δύναμη.

Πιστεύουμε και στηρίζουμε τις Γυναίκες κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία. Φέτος καλούμε όλες τις Γυναίκες να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στο χρυσό χρονικό των Γυναικών και να μοιραστούν μαζί μας τη δική τους ιστορία.

Με αγάπη,

Η ομάδα Anna Maria Mazaraki

10 3 15 11 9 8 12 12 5 2 1
10 3 15 11 9 8 12 12 5 2 1

Δειτε Επισης

Στέλιος Κουδουνάρης: «Σκοτωθήκαμε! Είπα στην Ελένη Φουρέιρα να μη με ξαναπάρει τηλέφωνο και το έκλεισα!»
Άγγελος Μπράτης: «Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου μου έχει ήδη προτείνει να σχεδιάσω το νυφικό της»
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί τη συλλογή APXGP για την Ταινία F1®
Αποζημίωση ύψους 81.000 ευρώ για τη φωτιά που ξέσπασε στο ατελιέ του Βασίλη Ζούλια - Τα πρώτα του λόγια
Dolce&Gabbana: 25 χρόνια επιτυχίας για το Light Blue
Η Tommy Hilfiger επαναπροσδιορίζει την ανδρική κομψότητα στην Pitti Uomo
DJ Khaled και Sam Hartman με Τommy Hilfiger σε ένα Σαββατοκυριακο Sail γεμάτο αδρεναλίνη στην Νέα Υόρκη
Ο Damson Idris στην πρεμιέρα της ταινίας F1®, στο Μεξικό με Tommy Hilfiger
Η Tommy Hilfiger επιστρέφει στο Pitti Uomo για να παρουσιάσει το διαχρονικό αμερικάκινο ανδρικό look
Η Tommy Hilfiger συνεργάζεται με την ομάδα Cadillac Formula 1® ώς επίσημος χορηγός ένδυσης