Η Γυναίκα μέσα από τα μάτια μας

Εάν η Ημέρα της Γυναίκας ήτανε γιορτή, στην εταιρεία μας θα γιορτάζαμε κάθε μέρα. Όμως είναι ένας διαρκής αγώνας και πολύ σημαντικό είναι να υπενθυμίζουμε η μια στην άλλη συστηματικά για τον λόγο που αγωνιζόμαστε.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η εταιρεία κοσμημάτων ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ Α.Ε. απασχολεί πάνω από 150 εργαζομένους εκ των οποίων το 97% είναι Γυναίκες.

Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο αλλά είναι από επιλογή καθώς η ομώνυμη ιδρύτρια της επιλέγει και επιμένει από το 1995 μέχρι και σήμερα να δίνει ευκαιρία στο Γυναικείο φύλλο να εξελιχθεί και να ξεχωρίσει στον δύσκολο και άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο.

Έπειτα, δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην επιλογή του χρώματος το οποίο σηματοδοτεί το brand Anna Maria Mazaraki. Το φούξια χρώμα ή αλλιώς ματζέντα παραπέμπει στο Γυναικείο φύλο και σύμφωνα με την ψυχολογία των χρωμάτων, το κόκκινο που εμπεριέχει η απόχρωσή του, αντικατοπτρίζει τον δυναμισμό, τη τόλμη, την φιλοδοξία.

Για όλους εμάς, τα μέλη της ομάδας Anna Maria Mazaraki, Γυναίκα σημαίνει δύναμη.

Πιστεύουμε και στηρίζουμε τις Γυναίκες κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία. Φέτος καλούμε όλες τις Γυναίκες να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στο χρυσό χρονικό των Γυναικών και να μοιραστούν μαζί μας τη δική τους ιστορία.

Με αγάπη,

Η ομάδα Anna Maria Mazaraki

10 3 15 11 9 8 12 12 5 2 1
10 3 15 11 9 8 12 12 5 2 1

Δειτε Επισης

Το M&S δίπλα στις γυναίκες: Για 4η συνεχή χρονιά στηρίζει με ουσιαστική δράση
Μάκης Τσέλιος: «Όταν πέθανε ο Billy Bo χρωστούσα 130 εκατομμύρια δραχμές»
O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny