Φέτος την Άνοιξη, φοράμε την αγάπη στον καρπό μας με το νέο «Μαρτάκι» του Telethon Κύπρου

Το TELETHON Κύπρου υποδέχεται την άνοιξη με το νέο «Μαρτάκι» του 2025, ένα μοναδικό βραχιόλι που συνδυάζει αισθητική και συμβολισμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Στο φετινό φυλαχτό, πρωταγωνιστεί η πεταλούδα – σύμβολο μεταμόρφωσης και αναγέννησης – μεταφέροντας το μήνυμα «Φτερουγίσματα Αγάπης – Μαζί για ένα Καλύτερο Αύριο», υπενθυμίζοντάς μας τη δύναμη της αγάπης να αλλάζει ζωές.

Το «Μαρτάκι» δεν είναι απλά ένα όμορφο κόσμημα. Είναι μια πρωτοβουλία ελπίδας και προσφοράς. Αποτελεί την ευκαιρία να χαρίσουμε ελπίδα, να αγγίξουμε ζωές και να προσφέρουμε δύναμη σε όσους το έχουν ανάγκη.

Με κάθε αγορά του, συμβάλλετε ουσιαστικά στο έργο του TELETHON Κύπρου, ενισχύοντας το Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου και τον Σύνδεσμο Μυοπαθών Κύπρου.

Το βραχιόλι διατίθεται στην προσιτή τιμή των €5, εκ των οποίων τα €4 θα διατεθούν για τη στήριξη ατόμων με νευρομυϊκές, γενετικές και άλλες παθήσεις.

Το «Μαρτάκι» 2025 σχεδιάστηκε με αγάπη από τη Μαρία Λαγού και υλοποιήθηκε χάρη στη στήριξη διαχρονικών συνεργατών του TELETHON, όπως το Τυπογραφείο Κώνος, η εταιρεία ACS Courier, ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου, αλλά και πλήθος εθελοντών που αγκαλιάζουν αυτήν την προσπάθεια με αφοσίωση.

Για παραγγελίες και πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στα τηλ. 22392608, 22392610, 22392636, και 22392815, μέσω email στο mda@cing.ac.cy, telethon@cing.ac.cy; mda@cing.ac.cy; marial@cing.ac.cy στην ιστοσελίδα ww.cing.ac.cy/telethon ή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Φέτος την άνοιξη, φορέστε την αγάπη στον καρπό σας. Το «Μαρτάκι» του TELETHON, ενώνει καρδιές, φέρνει ελπίδα και δημιουργεί έναν καλύτερο κόσμο. Μαζί, ας δώσουμε φτερά στην αγάπη!

Δειτε Επισης

Balza 2025 – Ένα νέο κεφάλαιο στη γεύση, την εμπειρία και την απόδραση
Νέο μενού PAUL: Art de Vivre
Έξυπνο πάρκινγκ στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου: Άνεση, οικονομία και σιγουριά
Το νέο κατάστημα Starbucks στη Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του!
Ο «μαέστρος της εξομολόγησης» Θέμης Γεωργαντάς στη νέα digital campaign της ΚΕΑΝ
Καλοκαιρινά Pop-Up Καταστήματα στο My Mall Λεμεσού – Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει!
μενού στα wagamama: Fresh Season. Fresh flavors!
Εντόπισες λεκέ; Ε και; Νέο Εύρηκα Bright για εφαρμογή απευθείας στον λεκέ.
Τα Public γίνονται δημοφιλής προορισμός για επισκευές τεχνολογίας μετά τη συνεργασία με την iRepair
Αυτό το καλοκαίρι, βουτήξτε στη διασκέδαση με τα METRO!