Πασίγνωστη influencer στα δίκτυα της ΑΑΔΕ: «Ξέχασε» να κόψει αποδείξεις για 350.000 ευρώ
07:50 - 12 Σεπτεμβρίου 2024
Oι κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν και τα ποσά που εισπράττουν
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Ολοένα και περισσότεροι είναι οι influencers που το τελευταίο διάστημα μπαίνουν στόχαστρο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ παρακολουθούν την δραστηριότητά των influencers στα social media, οι οποίοι πλέον θα είναι μόνιμα στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομίας.
Μια χαρακτηριστική περίπτωση πολύ γνωστής influencer που πιάστηκε στα δίκτυα της ΑΑΔΕ, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.
Όσο αφορά τώρα τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, όπως αναφέρει ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.
Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια. Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι. Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.
Δείτε το βίντεο στο 00:33'