Ο Tommy Hilfiger, αναδεικνύει το ναυτικό στυλ με μια μοντέρνα πινελιά στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Η Tommy Hilfiger, μέλος της PVH Corp. [NYSE: PVH], εντυπωσίασε στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης με την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη 2025 την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Το σκηνικό στήθηκε πάνω στο ιστορικό πλοίο MV John F. Kennedy, που στο παρελθόν εξυπηρετούσε ως ferry για το Staten Island, προσφέροντας το ιδανικό σκηνικό για να αναδειχθεί η αγάπη του Tommy για τον ναυτικό τρόπο ζωής, με έμπνευση από τολμηρά ναυτικά στοιχεία στα χαρακτηριστικά χρώματα του brand: κόκκινο, λευκό και μπλε.

«Αναβιώνουμε και πάλι τις ναυτικές και θαλάσσιες επιρροές που έχουν καθορίσει το χαρακτηριστικό μας στυλ από το 1985», δήλωσε ο Tommy Hilfiger.

4

«Σήμερα, το στυλ αυτό ανανεώνεται και επαναπροσδιορίζεται για το 2025, διατηρώντας την άνεση της καλοκαιρινής ανεμελιάς, αλλά με αυτοπεποίθηση που είναι έτοιμη να κατέβει από το ferry και να επιστρέψει στη ζωή της πόλης.»

Η συλλογή περιλαμβάνει ριγέ Breton και Ithaca πουκάμισα, εμπνευσμένα από τη ναυτική κληρονομιά, ενώ τα εμβληματικά regatta jackets και τα παντελόνια εργασίας έχουν επανασχεδιαστεί με ανάλαφρα και ευέλικτα υφάσματα, όπως νάιλον και βαμβακερά με πτυχώσεις.

1

Τα γυναικεία capri παντελόνια έρχονται σε ποικιλία μονόχρωμων και καρό σχεδίων, συνδυασμένα με oversized πουλόβερ σε fisherman πλέξη.

Η κλασική prep αισθητική αναβαθμίζεται με varsity jackets που συνδυάζουν λινό και δέρμα, chinos με αναδιπλωμένες μανσέτες εμπνευσμένες από καταστρώματα και κοντά σορτς με διπλές πιέτες, τα οποία ολοκληρώνουν το σύνολο.

2

Με έμπνευση από την πολυτέλεια που αποπνέει η καμπίνα του καπετάνιου, η συλλογή προσφέρει μια κομψή νότα σε σπορ club blazers, πλεκτά πόλο και αποδομημένα trench coats.

Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με μπαντάνες, χειροποίητες εσπαντρίγιες και το νέο εντυπωσιακό TH Monogram από σχοινί σε καπέλα φτιαγμένα από φυσικές ίνες ψάθας.

Είναι η νέα γκαρνταρόμπα του American Prep, που συνδυάζει το ζωντανό Ivy League στυλ με την πρακτικότητα του παραθαλάσσιου lifestyle.

3

Μετά την περσινή επίδειξη στον εμβληματικό Σταθμό Grand Central, ο κ. Tommy Hilfiger συνεχίζει να αναβιώνει θρυλικά σημεία της Νέας Υόρκης ως σκηνικά για τις επιδείξεις μόδας του.

Αυτή τη σεζόν, οι influencers επιβιβάστηκαν στο ιστορικό πλοίο που ήταν αγκυροβολημένο στο Pier 17, στο South Street Seaport, απολαμβάνοντας τη φιλοξενία Hilfiger με πανοραμική θέα στις γέφυρες του Brooklyn και του Manhattan.

Με τα αυθεντικά εσωτερικά του πλοίου ακόμα ανέπαφα, η επίδειξη σηματοδότησε έναν αποχαιρετισμό στον προηγούμενο ρόλο του πλοίου, ενώ παράλληλα γιόρτασε τον επικείμενο μετασχηματισμό του σε comedy club, υπό τη νέα ιδιοκτησία των Pete Davidson και Colin Jost.

5

Δειτε Επισης

Το M&S δίπλα στις γυναίκες: Για 4η συνεχή χρονιά στηρίζει με ουσιαστική δράση
Μάκης Τσέλιος: «Όταν πέθανε ο Billy Bo χρωστούσα 130 εκατομμύρια δραχμές»
O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny