Τι περιλαμβάνει η αμύθητη περιουσία της της Ιωάννας Τούνη-Η χρυσή κληρονομιά του μικρού Πάρη

Η Ιωάννα Τούνη έχει καταφέρει να αποκτήσει χιλιάδες ακόλουθους στα social media που την στηρίζουν σε κάθε της βήμα. Τη γνώρισαν μέσω του My Style Rocks και από τη στιγμή που δημιούργησε την δική της εταιρεία με την κολλητή της, Στέλλα Πάσσαρη, την ακολουθούν σε κάθε βήμα της.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η επιχείρηση αυτή έχει ρούχα που σχεδιάζουν μόνες τους οι δύο φίλες στη Θεσσαλονίκη. Αρχικά ήταν μέσω web μόνο, αλλά τώρα υπάρχουν και δύο φυσικό καταστήματα, και στην πόλη της, αλλά και στην Αθήνα. Η περιουσία της και "χρυσή κληρονομία" του μικρού Πάρη, όμως, μετρά πολλά παραπάνω.

Η περιουσία της Ιωάννας Τούνη

Πριν ακόμα γεννήσει αγόρασε σπίτι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι μοντέρνο, με το λευκό και το μπεζ να κυριαρχούν στους τοίχους, όσο και στην κουζίνα και τα έπιπλα - δείτε εδώ την ανακαίνιση που του έκανε πρόσφατα με το νέο τζάκι.

Βρίσκεται στον τέταρτο όροφο ενός κτιρίου νεοκλασικού, που είναι χτισμένο το 1954. Οι πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει αναφέρουν πως βρισκόταν στην αγορά προς πώληση για πάνω από δύο χρόνια, ενώ σε αγγελία που βρήκαμε από διάφορα μεσιτικά γραφεία για το ακίνητο παρά το γεγονός ότι εσωτερικά το σπίτι χρειαζόταν άμεσα ανακαίνισης, η τιμή της πώλησης ήταν αρκετά υψηλή, αφού η τοποθεσία (Αγία Σοφία) και η αξία του ακινήτου είναι ανεπανάληπτη. 500.000 Ευρώ, για 170 τμ. με 4 υπνοδωμάτια, 1 μπάνιο, 1 wc και μοναδικές λεπτομέρειες νεοκλασικής διακόσμησης στο εσωτερικό του.

Αγόρασε το μισό, από γνωστή εταιρεία που αναλαμβάνει τέτοιου είδους ακίνητα και χωρίζει πολύ μεγάλα διαμερίσματα του κέντρου της πόλης σε 2 λειτουργικά νέα και ανακαινισμένα τμήματα, επομένως δεν γνωρίζουμε αν για την αγορά του τελικά, έδωσε το ήμισυ των 500.000 Ευρώ που ζητούνταν για ολόκληρο το διαμέρισμα ή η τιμή μετά από τόσο καιρό που ήταν προς πώληση, έπεσε.

Και αυτή δεν είναι η μοναδική αγορά της. Πρόσφατα αποκάλυψε πως αγόρασε άλλα δύο σπίτια, τα οποία θα ανακαινίσει και θα ενοικιάσει στην πορεία. Μέσα από stories της στο Instagram έδειξε το εσωτερικό τους ενός από αυτά - δείτε το εδώ.

Και η φυσικά η περιουσία της περιλαμβάνει και τα κέρδη από το influencing και την ενασχόλησή της με τα social media. Η εφημερίδα Πρώτο θέμα έφερε στο φως πριν από καιρό τον τιμοκατάλογό της.

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α. H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.

*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €

Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €

Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.

Το πακέτο giveaway περιέχει ένα post – φωτογραφία διαγωνισμού καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά story.

Τα giveway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο instagram πάνω από 30.000 έως 90.000 και ο προτεινόμενος χρόνος διάρκειας διαγωνισμού είναι δύο εβδομάδες.

Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας μεγάλος διαγωνισμός κάθε φορά οπότε και πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα για να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία!

Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Σίγουρα το δώρο των νικητών θα πρέπει να ξεπερνά τα 3000 € σε σύνολο.

Τέλος για να φτάσουμε να διεξάγουμε ένα διαγωνισμό στο προφίλ μου θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια story ή post – φωτογραφίες, ώστε να είναι πιο οικεία η εταιρεία σας στο κοινό μου!

Ότι και να επιλέξετε από τις τρεις παραπάνω υπηρεσίες έχετε τη δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό που θα ποστάρω ίδια στο instgram ή το facebook της εταιρείας σας.

Για οτιδήποτε άλλο, π.χ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενές, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κλπ, θα πρέπει να συζητήσουμε περαιτέρω ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας.

Είμαι στη διάθεσή σας να σας στείλω και τα στατιστικά του λογαριασμό μου στο instagram ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς την δυναμική της πιθανής συνεργασίας.

Επίσης να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά δυνατά κανάλια στο Tik Tok και YouTube».

Πηγή: Youweekly

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δειτε Επισης

Η Κλέλια Ανδριολάτου είναι ερωτευμένη-Αυτός είναι ο γιατρός που της έχει κλέψει την καρδιά
Φίλιππος Σοφιανός: Έκανα τέσσερις γάμους γιατί ήθελα την οικογένεια
James Middleton: Αναδημιούργησε την εμβληματική σκηνή από το ‘Love Actually’ για να μεταφέρει ένα σημαντικό μήνυμα
Η Victoria Beckham δεν μαγειρεύει ποτέ τα Χριστούγεννα αλλά έχει αναλάβει έναν άλλο σημαντικό ρόλο
Αντύπας για Τερζή και Σφακιανάκη: Λείπουν πάρα πολύ από τη μουσική, αν επέστρεφαν θα γινόταν πανικός
Θοδωρής Ζουμπουλίδης: «Πολλοί χρησιμοποίησαν το metoo για να κάνουν καριέρες»
Χριστίνα Μπόμπα: Τα χείλη μου έγιναν viral
Μιμή Ντενίση: Πάντα ήθελα παιδί αλλά δεν έγινε με τους ανθρώπους που ήθελα να γίνει
Ελεωνόρα Ζουγανέλη: Δεν πιστεύω στην κατηγορία «έντεχνος»
Μπλέικ Λάιβλι: Κατέθεσε μήνυση κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση