Η επιχειρηματίας, Πόλυ Χατζηγεωργίου αποκαλύπτει στο #InBusinessTV, τα μυστικά των Blue Turtle Bags
13:00 - 26 Ιουλίου 2024
H Blue Turtle είναι «το καλοκαίρι που νιώθει ο καθένας μέσα του»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Μία προσωπική ανάγκη, κατέληξε το 2017 στην δημιουργία ενός ολόκληρου brand, του Blue Turtle, από την Πόλυ Χατζηγεωργίου.
Η ίδια ενώ εργαζόταν στην επιχείρηση του πατέρα της, 7 χρόνια πριν, έφτιαξε τη δική της τσάντα θαλάσσης και με ένα post στα social media, οι followers της αγκάλιασαν το δημιούργημά της, δίνοντάς της το έναυσμα να ξεκινήσει ένα νέο «χόμπι» αρχικά και σε μεταγενέστερο στάδιο, μία νέα επιχείρηση.
Αρχίζοντας με τις τσάντες θαλάσσης, το Blue Turtle, ήρθαν να συμπληρώσουν κι άλλες δημιουργίες φέτος, όπως είναι οι raffia bags, οι πετσέτες θαλάσσης αλλά και νεσεσέρ για γυναίκες αλλά και για άντρες.
Έντονα χρώματα, στάμπες και το λεοπάρ μοτίβο είναι κάποια από τα βασικά στοιχεία που καθορίζουν την ταυτότητα στον σχεδιασμό των προϊόντων της Blue Turtle.
Όπως αναφέρει η δημιουργός του brand, Πόλυ Χατζηγεωργίου, «το κοινό μου είναι από 5 χρονών μέχρι 80. Δεν ξέρω αν αρέσουν σε όλους, αλλά ο κόσμος που επιλέγει να αγοράσει μία Blue Turtle τσάντα σίγουρα του αρέσει αυτό το εντυπωσιακό στοιχείο».
Η ίδια δηλώνει ότι εμπνέεται από διάφορα καλοκαιρινά της ταξίδια, από το μπλε της θάλασσας, τα ηλιοβασιλέματα και άλλα διάφορα ερεθίσματα που την οδηγούν σε κάθε μία ξεχωριστή δημιουργία.
Δείτε πιο κάτω όλα όσα δήλωσε στην κάμερα του InBusiness TV, η επιχειρηματίας και founder του Blue Turtle, Πόλυ Χατζηγεωργίου: