Ξεσήκωσε η «σατανίστρια» Ιρλανδία με την πεντάλφα - Έξαλλη η εκκλησία: «5 ηρεμιστικά έδωσα σε αρχιμανδρίτη»
13:00 - 08 Μαΐου 2024
Ο Σουηδός καλλιτέχνης Eric Saade ανέβηκε στη σκηνή με παλαιστινιακό μαντήλι – H #EBU δεν δημοσίευσε την εμφάνιση του Eric Saade - Η επιστροφή του Mr. #Eurovision, Ο Johnny Logan - Το Λουξεμβούργο ξανά on stage μετά από 31 χρόνια
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Τα φώτα του 68ου μουσικού διαγωνισμού της Eurovision άναψαν και επίσημα! Οι 15 καλλιτέχνες από ισάριθμες χώρες παρέλασαν από τη λαμπερή σκηνή του Μάλμε, διεκδικώντας τα 10 χρυσά εισιτήρια που θα τους στείλουν στον Μεγάλο Τελικό της διοργάνωσης το ερχόμενο Σάββατο.
Oι χώρες που το κατάφεραν είναι οι:
Σερβία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Ουκρανία, Λιθουανία, Φινλανδία, Κύπρος, Κροατία, Ιρλανδία και Λουξεμβούργο!
Τα highlights:
Η Ελένη Φουρέιρα επέστρεψε στην σκηνή της 68ης #Eurovision και έκανε ξανά το θαύμα της! Αποθεώθηκε όπως της αξίζει!
Η εκρηκτική Pop Queen για τις ανάγκες του interval act άνοιξε τον Α’ Ημιτελικό της διοργάνωσης, θυμίζοντας τη διαχρονική πλέον εμφάνισή της με το Fuego στη Λισαβόνα το 2018, που χάρισε στην Κύπρο τη 2η θέση. Στην συνείδηση των Eurofans σίγουρα κέρδισε την πρώτη!
Φωτιά στην σκηνή, υπέροχο και δυναμικό act από ένα κορίτσι θαύμα που συνεχίζει να καταπλήσσει με την σκηνική παρουσία του.
Δειτε Επισης
H Ελένη Φουρέιρα πετάχτηκε από την καρέκλα τσιρίζοντας, για την επιτυχία της Silias Kapsi για την Κύπρο! Η αντίδραση της legendary Έλενας Παπαρίζου, τη στιγμή που η iconic Ελένη Φουρέιρα αποθεώνεται με το Fuego Το οπτικοακουστικό υπερθέαμα Ελένη Φουρέιρα, έβαλε fuego στον Α’ Ημιτελικό της #Eurovision! Let the show begin! Η Μαρίνα Σάττι εξηγεί για το μονοπλάνο στη συμμετοχή της Ελλάδας στην #Eurovision 2024Τα post μετά την εμφάνισή της κατέκλυσαν τα social media με τους χρήστες να την αποθεώνουν και να κάνουν λόγο ακόμη και για ακόμα καλύτερη εμφάνιση από αυτή του 2018.
To οπτικοακουστικό υπερθέαμα Ελένη Φουρέιρα μονοπώλησε το ενδιαφέρον, έκλεψε πάλι τις εντυπώσεις και ο ένας μετά τον άλλον ανέβαζαν το βίντεο του «Fuego» το οποίο συνόδευαν διθυραμβικά σχόλια. στα social media!
Απολαύστε την (ξανά και ξανά) υπεύθυνα!
Ο Johnny Logan εμφανίστηκε στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision στο Μάλμε, κατά τη διάρκεια του πρώτου ημιτελικού την Τρίτη 7 Μαΐου.
O Johnny Logan ήταν ο πρώτος καλλιτέχνης που κέρδισε τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision δύο φορές, σαν τραγουδιστής και μια σαν συνθέτης, οπότε προσκλήθηκε να συμμετάσχει στους εορτασμούς.
Η δεύτερη νίκη της Loreen στη Eurovision με το Tattoo (είχε προηγηθεί η νίκη με το Euphoria) οδήγησε τον Διαγωνισμό στο Μάλμε και τώρα ο σουηδικός ραδιοτηλεοπτικός σταθμός SVT ήθελε τον 69χρονο Ιρλανδό να έρθει στο σόου και να υπενθυμίσει στους θεατές, όχι μόνο πόσο απίστευτο επίτευγμα κατάφερε η Σουηδή, αλλά και ποιος το έκανε πρώτος.
Ο βασιλιάς έκανε την εμφάνισή του στη σκηνή του Malmö Arena, η οποία τον υποδέχτηκε με έντονα χειροκροτήματα καθώς ο ίδιος ερμήνευσε με τον μοναδικό του τρόπο το Euphoria, το τραγούδι με το οποίο κατέκτησε η Σουηδία την πέμπτη της νίκη στον διαγωνισμό.
Eurovision και πολιτική πηγαίνουν μαζί κι αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Δεν είναι πρώτη φορά που καλλιτέχνης χρησιμοποιεί τον διαγωνισμό για να περάσει δικά του μηνύματα.
Αυτήν τη φορά ο Eric Saade, ο οποίος ήταν καλεσμένος για το opening act του διαγωνισμού, τραγούδησε με παλαιστινιακό μαντήλι στο χέρι ως ένδειξη συμπαράστασης στον λαό της Παλαιστίνης όπου βομβαρδίζεται από ισραηλινά πυρά.
Ο επίσημος λογαριασμός της Eurovision στο Instagram δεν δημοσίευσε την εμφάνιση του σε αντίθεση με τις άλλες εμφανίσεις.
Σε μία τόσο κρίσιμη στιγμή η κίνηση του Saade προκάλεσε αντιδράσεις καθώς εκατομμύρια μάτια Ευρωπαίων παρακολούθησαν τον διαγωνισμό, τη στιγμή που απαγορεύεται από τη διοργάνωση να υπάρχει οτιδήποτε παραπέμπει σε πολιτικό περιερχόμενο και έχει αποκλείσει σημαίες της Παλαιστίνης. Ο Eric Saade είναι μισός Σουηδός και μισός Παλαιστίνιος στην καταγωγή.
Η απάντηση της EBU για το ζήτημα που προέκυψε ήταν η εξής: «Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision είναι μια ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή. Όλοι οι ερμηνευτές γνωρίζουν τους κανόνες του Διαγωνισμού και λυπούμαστε που ο Eric Saade επέλεξε να συμβιβάσει τη μη πολιτική φύση της εκδήλωσης. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να το συζητήσουμε μαζί σας μετά τη ζωντανή μετάδοση, εάν χρειαστεί».
Δειτε Επισης
Η κατανομή των 10 φιναλίστ του Α’ Ημιτελικού στον Τελικό της #Eurovision 2024! Στο δεύτερο μισό η Κύπρος! Η Κύπρος στον Μεγάλο Τελικό της 68ης #Eurovision! Αυτές είναι οι δέκα χώρες που προκρίθηκαν! Η Silia Kapsis ξεσήκωσε το Malmö Arena με την δροσιά της, για την Κύπρο, στην 68η #Eurovision!Η απάντηση του Σουηδού καλλιτέχνη ήρθε λίγο αργότερα, κατηγορώντας την EBU πως κινείται με δύο μέτρα και δύο σταθμά καθώς δεν επιτρέπει σύμβολα της Παλαιστίνης στην αρένα παρά μόνο από άλλες χώρες.
Μάλιστα, έγραψε ότι όλο αυτό το σκηνικό είναι απαράδεκτο γιατί η EBU προωθεί την ισραηλινή προπαγάνδα.
Το Λουξεμβούργο έχει να διαγωνιστεί στη Eurovision από το 1993, όμως επέστρεψε στον Α' πρώτο ημιτελικό, κερδίζοντας και μια θέση στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου.
Η 24χρονη Tali, που εκπροσωπεί το Λουξεμβούργο, δεν έχει δει ποτέ ζωντανή εμφάνιση της χώρας της στη Eurovision. Θα το ζήσει φέτος, αλλά... ζωντανά από τη σκηνή.
Το Λουξεμβούργο έχει συμμετάσχει στη Eurovision 37 φορές από το ντεμπούτο του στον πρώτο διαγωνισμό το 1956 και έχει κερδίσει τις 5. Αφού τερμάτισε μεταξύ των επτά χαμηλότερων χωρών το 1993, υποβιβάστηκε και δεν μπόρεσε να αγωνιστεί το 1994. Η χώρα δεν επέστρεψε στον διαγωνισμό το 1995 και δεν συμμετείχε τις επόμενες τρεις δεκαετίες.
Τελευταία φορά που η χώρα εμφανίστηκε στον μουσικό διαγωνισμό, ήταν με το συγκρότημα Modern Times και το τραγούδι «Donne-moi une chance», κατακτώντας την 20η θέση στον τελικό.
Η Ιρλανδία σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη.
Μετά από πολλά χρόνια η Ιρλανδία φιγουράρει πολύ υψηλά στα στοιχήματα και ο λόγος είναι η αμφιλεγόμενη συμμετοχή της. Το Bambie Thug με το «Doomsday Blue» ανέβηκε στη σκηνή και προκάλεσε πανικό στην αρένα.
Η καλλιτέχνιδα μεταμφιεσμένη σε μάγισσα, επιδίδεται σε διάφορες κινήσεις σαν να κάνει μία τελετή live και γύρω της επικρατούν φωτιές και χάος. Στο τέλος βγάζει ατελείωτα ουρλιαχτά με το κοινό να παραληρεί που κάτι τόσο ανατρεπτικό έλαβε χώρα στη σκηνή της Eurovision.
Μετά το τέλος του perfomance, οι σχολιαστές της ΕΡΤ ο Θανάσης Αλευράς και ο Ζερόμ Καλούτα δεν μπόρεσαν να κρύψουν το σοκ που υπέστησαν και να καλέσουν επειγόντως για ένα τρισάγιο.
«Χριστέ και Παναγία τι λόγια είναι αυτά; Πάμε για ένα διαφημιστικό τριών λεπτών για να προσευχηθούμε. Ή ένα τρισάγιο ή ό,τι θέλει ο καθένας» ήταν τα σχόλια που έκαναν.
Το γεγονός βέβαια είναι ότι το στάδιο στο Μάλμε σείστηκε από την εμφάνισή της παρότι στην Ελλάδα το θέαμά της ενόχλησε κάποιους όπως τον Ανδρέα Καραγιάννη και τον Γρηγόρη Γκουντάρα που εξέφρασαν αρνητική άποψη στη #SuperKατερίνα.
«Όχι ένα, όχι δύο, 5 ηρεμιστικά έδωσα σε αρχιμανδρίτη γέροντα που του έβαλα να δει τη Γιουροβίζιον, βλέπαμε τους σατανιασμένους, κολασιολάγνους, εξαποδώδες που έκαναν τελετές με κεριά πάνω στην σκηνή. Ήταν ωδή στον Σατανά σε διακαινίσιμη εβδομάδα! Προσβάλλει βάναυσα η πεντάλφα αυτούς που πιστεύουν, δεν θα έπρεπε ποτέ να προβληθεί» είπε ο πάντα γλαφυρός στις περιγραφές του διευθυντής γνωστού εκκλησιαστικού σάιτ.
«Έχει μετατραπεί σε μία σκηνή όπου πηγαίνουν για να περνάνε μηνύματα» επεσήμανε ο Γρηγόρης Γκουντάρας που εγκάλεσε την ΕΒU για το θέαμα καθώς όπως είπε έχει επιλεκτική ευαισθησία και δεν πρόβαλε τον Σουηδό τραγουδιστή με το παλαιστινιακό μαντίλι αλλά επέτρεψε την πεντάλφα.
Η ίδια η Βambie (το Bambie όπως αποκαλείται καθώς είναι non binary) στη συνέντευξή της μετά το τέλος του ημιτελικού απάντησε σε σχετική ερώτηση ότι η φράση με την οποία κλείνει το act της (Crown the witch) ήταν αρχικά άλλη («ελευθερία στην Παλαιστίνη») αλλά την απαγόρευσε η EBU.
«Ξέρετε τι με κάνει ξεχωριστή; Είμαι queer και μάγισσα» είπε στη συνέντευξή της χαρακτηριστικά.
Kατά τη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου που ακολούθησε μετά το τέλος του Α’ Ημιτελικού, στην οποία συμμετείχαν οι καλλιτέχνες από τις 10 προκριθείσες χώρες, η Ιρλανδή τραγουδίστρια δέχθηκε μία πολιτικού περιεχόμενου ερώτηση από έναν Σουηδό δημοσιογράφο, αναφορικά με τις τοποθετήσεις της τραγουδίστριες γύρω από τον πόλεμο στην Παλαιστίνη.
«Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να συμπεριλάβω τα μηνύματα «Εκεχειρία» και «Ελευθερία για την Παλαιστίνη» στην εμφάνισή μου, διότι είμαι υπέρ της δικαιοσύνης και υπέρ της ειρήνης. Δυστυχώς, αναγκάστηκα να αλλάξω αυτά τα μηνύματα και να γράψω απλώς το «Crown the Witch» στο videowall με εντολή της EBU», απάντησε χαρακτηριστικά η Bambie Thug.
Σημειώνεται πως κατά την είσοδό της στον χώρο της συνέντευξης Τύπου, η Ιρλανδή εκπρόσωπος δέχθηκε ορισμένα γιουχαρίσματα από Ισραηλινούς fans και δημοσιογράφους, εξαιτίας της στάσης και των δηλώσεών της υπέρ της Παλαιστίνης.
Ένα από τα παραλειπόμενα της χθεσινοβραδινής διοργάνωσης αφορούσε στη δημόσια ραδιοτηλεόραση της Σερβίας (RTS), η οποία προχώρησε απροειδοποίητα στη διακοπή της αναμετάδοσης του Α’ Ημιτελικού.
Σημειώνεται πως ένας από τους βασικούς κανόνες που έχει θεσπίσει η EBU προβλέπει πως οι συμμετέχουσες χώρες οφείλουν να μεταδώσουν τις τρεις βραδιές της Eurovision αυτούσιες, χωρίς να παραλείψουν κάποιο κομμάτι τουλάχιστον από το διαγωνιστικό μέρος. Κάτι τέτοιο θα έθετε ζήτημα μεροληπτικής στάσης απέναντι σε κάποιες χώρες, ειδικά στην περίπτωση που ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας που το κάνει συμμετέχει στην ψηφοφορία της βραδιάς.
Πιο συγκεκριμένα, το βράδυ της Τρίτης (7/5) και ενώ ο Α’ Ημιτελικός της Eurovision ήταν στον «αέρα», η σερβική τηλεόραση διέκοψε τη μετάδοση του διαγωνισμού για να καλύψει με έκτακτο δελτίο ειδήσεων την άφιξη του Κινέζου πρωθυπουργού στο Βελιγράδι. Μάλιστα, σαν να μην έφτανε αυτό, η διακοπή διήρκησε 25 ολόκληρα λεπτά και αμέσως μετά οι τηλεθεατές ενημερώθηκαν πως η μετάδοση του Α’ Ημιτελικού θα συνεχιστεί στο κανάλι RTS2. Συνεπώς, κλήθηκαν να αλλάξουν συχνότητα.
Όπως ήταν λογικό, ένα μεγάλο μέρος της βραδιάς δεν μεταδόθηκε στο σερβικό κοινό, ενώ δεν είχε προηγηθεί κάποια σχετική ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού για τη συγκεκριμένη έκτακτη αλλαγή προγράμματος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι Σέρβοι τηλεθεατές να μην παρακολουθήσουν τα κομμάτια της Πολωνίας, της Κροατίας και της Ισλανδίας, αφού η μετάδοση διακόπηκε κατά τη διάρκεια της εμφάνισης της Πολωνής τραγουδίστριας.
Οι αντιδράσεις και τα ερωτήματα που εγείρονται αφορούν στην ενδεχόμενη παραβίαση των κανονισμών του διαγωνισμού, αφού ως εκ τούτου αναιρείται αναιρείται η έννοια του δίκαιου ανταγωνισμού, καθώς η Σερβία συμμετείχε στην ψηφοφορία της βραδιάς. Μάλιστα, σε περίπτωση που αποκαλυφθεί μετά τον Μεγάλο Τελικό πως Πολωνία και Ισλανδία αποκλείστηκαν επειδή δεν έλαβαν πόντους από τη Σερβία, το ζήτημα αναμένεται να λάβει, όπως είναι φυσικό, μεγαλύτερες διαστάσεις.
Προς το παρόν, EBU και RTS δεν έχουν προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις επί του θέματος. Παρ’ όλα αυτά, αναμένονται περαιτέρω εξελίξεις τις επόμενες ημέρες.