Η Μαρίνα Σάττι εξηγεί για το μονοπλάνο στη συμμετοχή της Ελλάδας στην #Eurovision 2024

«Ήταν μία ιδέα του κ. Φωκά Ευαγγελινού. Έχει να κάνει με το να γίνονται όλα μπροστά στα μάτια του κόσμου, χωρίς κατ, χωρίς μοντάζ, χωρίς κοψίματα. Οπότε, νομίζω ότι η ιδέα του μονοπλάνου, το οποίο δεν έχει υλοποιηθεί ξανά στη Eurovision, δίνει αυτή την αίσθηση της συνέχειας και της ειλικρίνειας»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Λίγο πριν την εμφάνισή της στον δεύτερο ημιτελικό της Eurovision 2024 με το «Ζάρι», η Μαρίνα Σάττι παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ και μίλησε για την ιδέα του μονοπλάνου, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του διαγωνισμού και όσα θέλει να πετύχει η ελληνική αποστολή με αυτήν την τακτική.

Από τις χορογραφίες της μέχρι τις υψηλές νότες που αγγίζει, η Μαρίνα Σάττι ξέρει να δημιουργεί την δίκη της αισθητική μέσα από την μουσική της και να παντρεύει σύγχρονα έθνικ και παραδοσιακά στοιχεία. Κάτι που αναμένουμε να δούμε στον τελικό της Eurovision. Ωστόσο, η ίδια, ποτέ δεν φανταζόταν τον εαυτό της στον διαγωνισμό.

«Σε μικρότερη ηλικία, στο σχολείo, παρακολουθούσαμε (Γιουροβίζιον) οικογενειακά και με φίλους κάθε χρόνο και μάλιστα μας επηρέαζε τόσο πολύ που θυμάμαι, ανάλογα με το ποιος έβγαινε και τι έκανε πάνω στη σκηνή, μετά το κάναμε όλοι στο σχολείο. Στο S.A.G.A.P.O, πηγαίναμε όλοι σαν ρομπότ, my Secret Combination, κτλ. Δεν είχα φανταστεί ότι θα ανέβω στη σκηνή της Eurovision, τουλάχιστον δε μεγάλωσα καθόλου με αυτό το όνειρο, ούτε καν με το όνειρο να γίνω τραγουδίστρια», εξηγεί.

Το κομμάτι υπογράφουν 9 καταξιωμένοι καλλιτέχνες Έλληνες και μη, με σημαντικές επιτυχίες στο βιογραφικό τους, κάτι που για την Μαρίνα Σάττι σημαίνει ένα πράγμα: Αδρεναλίνη. «Το γεγονός ότι υπήρχαν τόσο διαφορετικοί άνθρωποι και με διαφορετικό background, ο ένας από τη Βουλγαρία, η άλλη από την Ελλάδα, ο άλλος παραγωγός, ο άλλος στιχουργός, ο άλλος song writer, οι άλλοι από την Αμερική, ο καθένας σίγουρα έφερε κάτι άλλο. H εμπειρία στο στούντιο – ειδικά όταν μιλάμε για τέτοια dance κομμάτια με μεγάλη ενέργεια – είναι σαν ένα γλέντι», αναφέρει.

Προσθέτει πως: «Υπάρχει τρομερή αδρεναλίνη και δεν μπορώ να φανταστώ ένα τραγούδι σαν το “Ζάρι”, με αυτήν ενέργεια και με αυτή την τη δύναμη, να γραφόταν σε μια στιγμή που θα ήμουν μόνη στο σαλόνι μου. Χρειάζεται αυτή η ενέργεια, η επικοινωνία, η διάδραση και η αδρεναλίνη που προκύπτει από πολλούς ανθρώπους όταν μαζεύονται μαζί και δίνει ο ένας στον άλλον έμπνευση».

Η συμμετοχή της Ελλάδας πρόκειται να παρουσιαστεί στη σκηνή της Eurovision με μονοπλάνο, προσδίδοντας μεγαλύτερη αμεσότητα στην παρουσίαση του Ζαριού. Σύμφωνα με την Μαρίνα: «Ήταν μία ιδέα του κ. Φωκά Ευαγγελινού, ίσως και βασισμένη σε εκείνο το βίντεο που είχα κάνει της Μάντισσας που ήταν επίσης μονοπλάνο. Έχει να κάνει με το να γίνονται όλα μπροστά στα μάτια του κόσμου, χωρίς κατ, χωρίς μοντάζ, χωρίς κοψίματα. Ό,τι συμβαίνει, αυτοί είμαστε, τραγουδάμε στα ελληνικά, χορεύουμε με ζουρνά, είμαστε όμως και μοντέρνοι, είμαστε και rap, είμαστε και σύγχρονοι, έχουμε όμως και όλη αυτή την κουλτούρα πίσω μας και μέσα μας. Οπότε, νομίζω ότι η ιδέα του μονοπλάνου, το οποίο δεν έχει υλοποιηθεί ξανά στη Eurovision, δίνει αυτή την αίσθηση της συνέχειας και της ειλικρίνειας μπροστά στα μάτια του κόσμου, τα βλέπουν όλα να πάσα στιγμή».

Και μπορεί το πολυσυζητημένο βίντεο κλιπ να είχε το στοιχείο του χιούμορ έντονο σε όλη τη διάρκεια του… στην σκηνή της Eurovision όμως, τα πράγματα θα είναι λίγο διαφορετικά. «Σίγουρα υπάρχουν στιγμές ανάλαφρες και παιχνιδιάρικες και κάποιες τσαχπινιές, αλλά όχι δεν στηρίζεται σε αυτό το βάιμπ», τονίζει η ίδια.

Τα διαφορετικά στοιχεία που συνιστούν το τραγούδι, δεν θα μπορούσαν να μην αποτυπωθούν και στο ρούχο που θα φορέσει η Μαρίνα Σάττι στη σκηνή του Μάλμε.

«Κάναμε πολλές δοκιμές. Διαφορετικά χρώματα και διαφορετικές υφές. Αυτό στο οποίο καταλήξαμε νομίζω ότι ταιριάζει πιο πολύ και στο χαρακτήρα μου. Έχει όλα τα στοιχεία τα διαφορετικά που συνιστούν και το τραγούδι. Νομίζω αυτές τις ίδιες ποιότητες μπορεί να τις δει κάποιος και στο ρούχο. Είναι και αθλητικό και θηλυκό και σέξι και cute», εξηγεί στο ΕΡΤNews.

Η ίδια επισημαίνει πως το ρίσκο στις καλλιτεχνικές της δημιουργίες είναι κάτι που αποζητά. «Tο ρίσκο είναι ζητούμενο. Και πάλι δεν γνωρίζω αν είναι ζητούμενο, απλώς προσωπικά μου αρέσει όχι μόνο σαν αποτέλεσμα, αλλά σαν δημιουργική διαδικασία, το μονοπάτι μέχρι να ολοκληρωθεί το κομμάτι, να ρισκάρω και να πειραματίζομαι με πράγματα τα οποία μου φαίνονται πιο περίεργα και κάπως να εξερευνώ καινούργιες γεύσεις και καινούργιες συνταγές», ισχυρίζεται.

Από πού όμως αντλεί η ίδια έμπνευση για κάθε της δημιουργία; «Το παρελθόν, το παρόν, το παλιό, το κλασσικό, το σύγχρονο και το μοντέρνο, το πιο μαλακό, το πιο σκληρό, το πιο επιθετικό, το πιο ατμοσφαιρικό και λυρικό και δραματικό. Aπό τη ζωή».

Με έμπνευση από τη ζωή λοιπόν, και λίγο πριν ολόκληρο το στάδιο του Μάλμε φωνάξει ρυθμικά «πόνος μη μας έρθει μακάρι», η Μαρίνα Σάττι ετοιμάζεται να δηλώσει με την παρουσία της, πως εδώ είναι Βαλκάνια… και όχι μόνο.

Η Ελληνίδα τραγουδίστρια μετά τη συνέντευξη που έδωσε στο πλαίσιο του διαγωνισμού, έδωσε μια πιο λεπτομερή εικόνα της χορογραφίας της, μαζί με την ομάδα της.

Όσοι παρευρέθηκαν στο Emporio Rooftop στο Μάλμε της Σουηδίας, χόρεψαν στους ρυθμούς της ελληνικής συμμετοχής, ενώ δεν ήταν λίγοι και αυτοί που γνώριζαν απέξω του στίχους από το Ζάρι.

Στο τέλος του βίντεο, όλοι χειροκρότησαν τη Μαρίνα Σάττι, φωνάζοντας το όνομά της.

Δειτε Επισης

Ηλίας Βαλάσης: «Ήμουν πολλά χρόνια στρατιωτικός, υπάρχουν σιχάματα στις Ένοπλες Δυνάμεις σαν τον Βλάσση»
Μαρίνα Ψάλτη: «Ούτε κατάλαβα πως μπήκα στο χειρουργείο. Έμεινα σχεδόν έναν μήνα. Έχω τρία αυτοάνοασα»
Αντίνοος Αλμπάνης: «Ξέρεις τι είναι να έχεις καρκίνο, να πέσουν τα μαλλιά σου & να σου γράφουν χάλια είσαι»
Λάκης Λαζόπουλος: «Δεν μιλάω για θρίαμβo, αλλά για επιστροφή σκέτη! Αφιερώνω την πρεμιέρα στη μάνα μου»
Ετεοκλής Παύλου: «Ο πατέρας μου πέθανε στα χέρια μου όταν ήμουν επτά χρονών»
Στο νοσοκομείο η Δέσποινα Μοιραράκη - Ο λόγος που οδηγήθηκε εσπευσμένα στο χειρουργείο
Αντώνης Λουδάρος: «Στα 12 ένιωθα γέρος 90 χρονών, στην απώλεια της μητέρας μου, ξαφνικά ήμουν μόνος»
Νατάσα Θεοδωρίδου: «Δεν μου έχει κάνει κανένας πρόταση για διαφήμιση ποτέ στη ζωή μου»
Πρεμιέρα «ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ»: Ο Λάκης Λαζόπουλος σπάει τη σατιρική σιωπή του
Λόλα Νταϊφά: «Είδα τα κλεμμένα μου σκουλαρίκια αξίας 600.000 ευρώ να πωλούνται σε τηλεοπτική εκπομπή»