Χαμός ανάμεσα σε Νίκο Καρβέλα & Νίκη Λυμπεράκη: «Λες τα ίδια με όσους κιτρινίζουν, η συζήτηση είναι απογοητευτική»

Η πρώτη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα, μετά από 25 χρόνια και ο λόγος που ζήτησε να γίνει live, η νομική, η ηλικία, η οργασμική σχέση με τη μουσική, η θρησκεία, τη θέση της γυναίκας και ο «βόθρος» στο πολιτικό τοπίο - Η Αννίτα Πάνια η Έλενα Φερεντίνου και η Απόλυτη: «Καμία Ελληνίδα τραγουδίστρια δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνει η Άννα Βίσση»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Ο Νίκος Καρβέλας βρέθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» με τη Νίκη Λυμπεράκη σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του, με αφορμή το νέο του βιβλίο με τίτλο «Νοοσοφία».

Συνθέτης, συγγραφέας, ποιητής. Άνθρωπος χειμαρρώδης, εκκεντρικός και πολυσχιδής, που αποφεύγει τα φώτα και τις συνεντεύξεις, ο Νίκος Καρβέλας παραχωρεί μία σπάνια τηλεοπτική συνέντευξη στη Νίκη Λυμπεράκη.

Όπως ο ίδιος είπε 25 χρόνια είχε να δώσει συνέντευξη και μάλιστα δεν δίστασε να αποκαλύψει για ποιον λόγο ήθελε να γίνει live.

«25 χρόνια που μου έλεγαν να μιλήσω, δεν υπήρχε λόγος. Τώρα υπάρχει λόγος! Η σχέση μου με τους δημοσιογράφους ήταν εμπόλεμη. Αλλά ο λόγος που ήθελα να μιλήσω live δεν ήταν αυτός. Ένας άνθρωπος που έχει οστικές δυνάμεις, όταν του λένε ότι θα το πετσοκόψουμε αυτό αρνείται να το κάνει. Η αλληλεπίδραση εμάς των δύο θα φανεί στο αποτέλεσμα. Θα εκτεθείς, θα εκτεθώ! Αλλά είναι σαν μια συνεύρεση, όχι σεξουαλική αλλά πνευματική. Είναι σαν το ζεστό φαγητό! Μου αρέσουν τα ζωντανά πράγματα και τα ορμητικά»

Οι σπουδές στην νομική

«Είμαι απόφοιτος Νομικής. Έχω ασκήσει δικηγορία για μερικά λεπτά. Θυμάμαι όταν πήγα πρώτη φορά στο δικαστήριο αισθάνθηκα περίεργα ρευματικά κύματα να με περιλούζουν. Είχα κίτρινα μαλλιά, τα μισά και τα άλλα πράσινα και δεν θυμάμαι αν φορούσα σπιρούνια. Ήμουν κάπως περίεργα και με κοιτούσαν περίεργα. Πήγαινα να δω τι γίνεται και έβλεπα αυτό που λέγεται στην ελληνική γλώσσα Δικαιοσύνη. Τα βλέμματα των ταλαίπωρων να βρουν το δίκιο τους και δεν τους άφηναν, υπήρχε μια δικτατορία που ευτελίζει κάθε ανθρώπινη ύπαρξη. Όποια αίθουσα και αν άνοιγα, έβλεπα αλαζόνες στις έδρες που τους φερόντουσαν σαν να ήταν σκουπίδια. Δεν μου άρεσε. Θα ήθελα να ήμουν ένας καλός δικηγόρος. Μετά έμαθα ότι δικηγορία είναι η Τέχνη της εξαπάτησης του δικαίου. Ο κανόνας είναι ότι οι δικηγόροι εξυπηρετούν την αδικία! Ο ανεγκέφαλος εγκέφαλος κάνει κάποια πράγματα στάνταρ, να απομνημονεύει!

Το μόνο που κάνουμε είναι να ντριπλάρουμε την δυστυχία. Είμαι τόσο δυστυχισμένος όσο είσαι εσύ! Απλά δεν αντιλαμβανόμαστε αυτή τη δυστυχία γιατί κανείς δεν έχει την ώρα να παρατηρήσει όσο την έχω εγώ για το πόσο διαταραγμένος είμαι από την δυστυχία. Για να μιλήσεις μαζί μου πρέπει να ορίσεις τις λέξεις!».

H ηλικία

«Αυτή η κουταμάρα που λένε οι άνθρωποι ότι όσο γερνάμε αισθανόμαστε έφηβοι…Όταν είσαι 73 είσαι 73. Είμαι γέρος! Είναι δυνατόν ένα 15χρονο και να πει “να ένας συνομήλικός μου;”. Λέμε διαρκώς συνεχώς κουταμάρες εμείς οι άνθρωποι. Δεν με ενδιέφερε ποτέ τι θα αφήσω πίσω μου, το σιχαίνομαι. Η πραγματικότητα είναι πώς ότι κάνει κάθε άνθρωπος το κάνει επειδή ο εγκέφαλός του τον διατάζει. Ο εγκέφαλος κατευθύνει τον άνθρωπο! Είναι ο άνθρωπος του εγκεφάλου. Είμαι έρμαιο αυτό του πολυοργάνου που με έκανε από μικρό ό,τι ήθελε. Κάποια στιγμή μου είπε γράφοντας ποίηση ενώ τη “σιχαίνομαι”. Δεν με ενδιέφερε! Ο πατέρας μου ήταν ποιητής και εγώ ξυνόμουν όταν μου έλεγε να μου διαβάσει ποίηση. Από εκεί που ήμουν αδιάφορος για όλα αυτά, στα 50 μου άρχισα να ακούω προτάσεις. Δεν με συνέλαβαν! Άρχισα να τις γράφω τις προτάσεις αυτές και έτσι γεννήθηκε η πρώτη ποιητική συλλογή. Είμαι δούλος ενός εγκεφάλου!

Η οργασμική σχέση με τη μουσική

Αυτό που αισθάνομαι εγώ είναι αυτός που δεν αισθάνεται καμία δύναμη να τον σπρώχνει να κάνει κάτι. Έχω ρωτήσει ανθρώπους που έχω συζήσει και λέω “καπνίζεις δεν θες να κάνεις τίποτα;”. Και έφευγα τσαντισμένος και έλεγα “ρε π@στη δεν θες να κάνεις τίποτα;”. Ποια η διαφορά εμού και του τύπου που κάθεται απέναντι μαστουριάζει και λέει “τι ωραία η ζωή”; Ποια είναι η διαφορά μας; Γουστάρει και γουστάρω. Αισθάνεται τις ορμόνες της χαράς βλέποντας το ταβάνι και εγώ διαποτίζοντας τον ιδρώτα της ηδονής.

Αισθάνομαι ότι η εκ τύχης χαρισματικότητα ότι μπορώ να έχω απόλυτη επαφή με τη μουσική, έχω οργασμική σχέση με τη μουσική. Πρέπει να έχω μια βλάβη που δεν μου επιτρέπει να αντιληφθώ τις παρτιτούρες. Είμαι χαρισματικός σημαίνει ότι βρήκα στις τσέπες μου πράγματα που δεν μου ανήκουν. Και ποιος τα χάρισε; Η φύση.

Είμαι υπέρ των ανθρώπων που δεν έχουν τίποτα να δημιουργήσουν. Αυτοί που διαβάζουν είναι παπαγάλοι. Το να διαβάσεις και να πεις Αυτά είπε ο Πλάτων και να έρθεις μετά να μου πεις ότι τελείωσε Φιλοσοφική, θα του πω είσαι παπαγάλος των Φιλοσόφων. Είσαι φερέφωνο αυτών που είπαν κάποιοι άλλοι. Συνεπώς ο μύθος από τους μορφωμένους πρέπει να γκρεμιστεί.

Η λέξη “θαυμάζω” για να τη χρησιμοποιήσει πρέπει να ξέρει τι λέει. Από κάποια δυσλειτουργία ξέφυγα και μπορώ να θεωρήσω την αποβλάκωσή μου και να τη χειρίζομαι. Ιδιαιτερότητά μου είναι ότι αναγνωρίζω την αποβλάκωσή μου. Αυτός που με εκτιμάει πρέπει να πει “ρε φίλε χαίρομαι”».

Με αφορμή τη «Μουσική για μια ακρωτηριασμένη μπαλαρίνα», ο Νίκος Καρβέλας μιλά στην Μεγάλη Εικόνα για τη θέση της γυναίκας αλλά και την πολιτική.

«Εγώ είμαι η ακρωτηριασμένη μπαλαρίνα σαν μέρος της ευρύτερης της εικόνας της ακρωτηριασμένης μπαλαρίνας που είναι ο κόσμος. Λείπει το ένα πόδι. Ποιο είναι αυτό; Ο άνδρας. Το πόδι που λείπει είναι το γυναικείο. Η ακρωτηριασμένη μπαλαρίνα, ο σημερινός κόσμος και ο κόσμος που ήταν πάντα ήταν ανέκαθεν ακρωτηριασμένος. Ο κόσμος είναι φτιαγμένος από άνδρες, είναι κουτσός. Η γυναίκα έχει κακοποιηθεί βάναυσα από την ανδρική γλώσσα και δύναμη. Αυτό το δημιούργημα είναι φτιαγμένο σε μια γλώσσα, σε μια υπόθεση της γλώσσας που ονομάζεται Θεός και μια άλλη υπόθεση της γλώσσας που ονομάζεται Δημοκρατία. Η δημοκρατία φτιάχτηκε από Έλληνες άντρες και οι θρησκείες από μισόγυνους άνδρες. Ο κόσμος είναι ένα ακρωτηριασμένο ανδρόπλαστο άντρα».

«Ευελπιστώ μέσα από το βιβλίο ότι η γυναίκα κάποια στιγμή θα καταλάβει όλο αυτό το ανουσιούργημα στο όνομα της φύσης και στο όνομα της σοφίας των ανδρών και μάλιστα των αρχαίων Ελλήνων σοφών που είπαν ότι η γυναίκα είναι δευτέρας κατηγορίας πλάσμα. Και απορώ με το πώς καμία γυναίκα μέχρι τώρα, Ελληνίδα δε γυναίκα, δεν έχει σκεφτεί να κατέβει με ένα πανό και να διαδηλώσουν εναντίον της αρχαιοελληνικής φιλοσοφίας που την απεγκεφάλισε τη γυναίκα θεωρώντας την ένα τίποτα. Απαγόρευσε να συμμετέχει στα κοινά, στη φιλοσοφία του Δήμου. Πάλι οι άνδρες τα έμαθαν αυτά! Καμία γυναίκα δεν θα έλεγε στο παιδί του πήγαινε να σκοτωθείς. Όλες αυτές οι χυδαιότητες που αποτελούν τη βάση της ηθικής και του μεταφυσικού κάλους που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ανδρόπληκτες γελοιότητες, χυδαιότητες προς χάριν της εξουσίας. Πρέπει κάποια στιγμή να καταπέσουν! Αυτό θα το κάνει μόνο αν η νέα γυναίκα αρχίζει να αποδεσμεύεται από τα δεσμά αυτής της αρρώστιας που την πλήττει. Επειδή πλήττεται η γυναίκα, πλήττεται και ο άντρας».

«Όταν ξεκινάω να σκέφτομαι τη Δημοκρατία, σκέφτομαι τι σημαίνει η λέξη πρώτα! Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν ψηφίζω ή όχι. Είμαι παρατηρητής της πραγματικότητας. Μέχρι τώρα ήμουν παρατηρητής και για αυτό έχω καλή εικόνα της πραγματικότητας. Είναι δυνατόν να λέει κάποιος ότι ο λαός κυβερνά; Πώς γίνεται να υπάρχουν άνεργοι και φτωχοί; Ο λαός σηκώνει τους κυβερνώντες, δεν κυβερνάει. Τον έχει ποτίσει με το δηλητήριο της δύναμης της ψήφου. Ο λαός αισθάνεται ικανός επειδή τον έχουν μάθει ότι έχω τη δύναμη να ψηφίσω αυτό που θέλω να με διοικήσει. Αυτό παλιά πετύχαινε! Και λες 10 εκατομμύρια θα συνεννοηθούμε ποιον θέλουμε να μας κυβερνά; Και πώς είμαι βέβαιος ότι αυτός που θα με κυβερνήσει θα κάνει αυτά που θέλω σαν ψηφοφόρος του;».

Ο Νίκος Καρβέλας καλεσμένος στο Mega ξεδίπλωσε την άποψή του για το πολιτικό σκηνικό της χώρας και η ένταση με την Νίκη Λυμπεράκη δεν άργησε να έρθει.

Ο τραγουδιστής και συνθέτης αποκάλεσε «βόθρο» το πολιτικό τοπίο με την παρουσιάστρια να ζητά παραπάνω διευκρινίσεις για το τι εννοεί ακριβώς.

«Πιάνεσαι από μία λέξη. Μην μου κάνεις το πως θα μιλώ και τι θα λέω. Με έφερες εδώ να πω αυτό που θέλω. Δεν σε ρώτησα εσένα, εσύ ρωτάς εμένα» είπε ενοχλημένος ο Νίκος Καρβέλας.

«Να λες ό,τι θέλεις. Εγώ επιτρέπεται να λέω; Χωράει και η δική μου γνώμη; Κανονικά στους θεσμούς οφείλουμε σεβασμό. Το αν δεν στέλνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους να το συζητήσουμε» απάντησε η Νίκη Λυμπεράκη.

«Όταν ξεκίνησα να έρθω στην τηλεόραση, πίστευα ότι θα μιλήσω με έναν άνθρωπο ο οποίος δεν θα είναι όπως όλοι οι άλλοι. Δυστυχώς λες τα ίδια όπως όλοι οι άνθρωποι, οι οποίοι κιτρινίζουν την κουβέντα, πιανόμενοι από μία λέξη που είπα ότι η Βουλή είναι ένας βόθρος, ο οποίος βρωμάει και τον αισθάνονται 12 εκ. Έλληνες. Το τι λέω εγώ άσε να το κρίνει ο κόσμος. Εγώ εδώ ήρθα όχι για να μιλήσω με εσένα αλλά με τον κόσμο. Εσένα σε χρησιμοποιώ σαν μέσο. Δεν μπορείς να λες ότι είμαι απόλυτος» συνέχισε ο Νίκος Καρβέλας.

«Εγώ είμαι εδώ, αλλά μου απαγορεύεις να σου μιλήσω; Επιτρέπεται κάποιος άνθρωπος που κάθεται απέναντί σου να έχει γνώμη;» ρώτησε η Νίκη Λυμπεράκη.

«Με ειδοποίησαν πριν έρθω ότι οι άνθρωποι που πας να μπλέξεις, είναι δυστυχώς εκείνοι που έκαναν τη ζημιά στη χώρα. Πιθανόν να είσαι ένας εξ’ αυτών. Θα πρέπει να απολογηθείς στους ανθρώπους που βλέπουν και αύριο θα φροντίσεις να πεις ο άνθρωπος αυτός… Κατορθώνεις να χάνουμε μισή ώρα για το αν είπα ότι η Βουλή είναι εξ’ ολοκλήρου ένας βόθρος. Η συζήτηση μαζί σου είναι λίγο απογοητευτική» είπε σε αυστηρό τόνο ο Νίκος Καρβέλας.

«Θες να συνεχίσουμε ή να το κλείσουμε; Μπορούμε να πάρουμε ένα διάλειμμα και να το σκεφτείς» ανέφερε στο τέλος η Νίκη Λυμπεράκη εκτονώνοντας την ένταση.

Λίγο πριν την ολοκλήρωση της συζήτησής τους, ο γνωστός μουσικοσυνθέτης μίλησε και για τη θρησκεία…

«Η θρησκεία είναι ό,τι πιο κατάπτυστο υπάρχει σε αυτή τη ζωή. Ξέρεις τι σημαίνει πιστεύω; Με αγάπη στο λέω. Πιστεύω σημαίνει ότι δεν γνωρίζω. Όταν λες πιστεύω σε κάτι είναι σαν να λες πιστεύω σε αυτό που δεν γνωρίζω. Εννοείται έχω προσευχηθεί, είσαι σοβαρή τώρα; Η εκκλησία το μόνο καλό που έχει κάνει στην ανθρωπότητα – που τους το δίνω – είναι η ενίσχυση της σεξουαλικής διέγερσης. Η θρησκεία έχει σχέση με το σεξ. Όπως στο λέω αυτό το πράγμα.

Αν δεν υπήρχε η ηθική που σου λέει απαγορεύεται να πας με αυτή τη γυναίκα ή με αυτόν τον άνδρα, δεν θα υπήρχε η διάθεση. Η θρησκεία έθεσε τις βάσεις, είναι σεξουαλικό ενισχυτικό. Το σεξ είναι από τα βασικά τροφοδοτικά της ευτυχίας. Η εκκλησία έπαιξε βασικό ρόλο» τόνισε ο Νίκος Καρβέλας.

Στη συνέντευξη που έδωσε ο Νίκος Καρβέλας στη Νίκη Λυμπεράκη, δεν θα μπορούσε να λείπει αναφορά στην Άννα Βίσση.

Όπως χαρακτηριστικά είπε και ο ίδιος, καλλιτεχνικά, η Άννα Βίσση, είναι το άλλο του μισό. Καμία δεν θα μπορούσε να κάνει όλα αυτά που έχει κάνει η ίδια, είπε.

«Αν δεν είχε διασταυρωθεί ο δρόμος μας πού θα ήμουν καλλιτεχνικά;

Θεωρώ ότι καμία Ελληνίδα τραγουδίστρια και όχι μόνο τραγουδίστρια δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνει η Άννα. Γι' αυτό και ποτέ δεν άλλαξα... Της έλεγα "Αννούλα θα κάνουμε αυτό", θα κάνουμε το άλλο. Ήταν παντού. Ήταν ο άνθρωπός μου», είπε αρχικά ο Νίκος Καρβέλας.

Όσο για το εάν είναι δύσκολος και απαιτητικός είπε: «Είμαι μόνο έτσι. Απόλυτος...».

Ο γνωστός και άκρως επιτυχημένος καλλιτέχνης μίλησε για τον γάμο του με την Αννίτα Πάνια και τον λόγο που παντρεύτηκαν.

«Επίτρεψέ μου. Έχω ένα χιούμορ εμπριμέ. Δηλαδή θες να μου πεις τώρα ότι εγώ έκανα θρησκευτικό γάμο σοβαρά; Αυτό που έκανα και δεν θα το έκανα σε καμία περίπτωση... Με την Άννα με οδήγησε κάτι αλλοπρόσαλο να το κάνω και μετά το πλήρωσα γιατί δεν είμαι για τέτοια πράγματα.

Το έκανα και με την Αννίτα γιατί ήθελα να δω το πρόσωπο της μάνας της και του πατέρα της. Πίστευαν ότι η Αννίτα δεν θα έκανε ούτε παιδάκι και όταν είδαν ότι είναι με αυτόν τον τρελό είπα να τους δώσω όλο το πακέτο», είπε μεταξύ άλλων ο Νίκος Καρβέλας και αποκάλυψε ότι με την τωρινή του σύντροφο, Έλενα Φερεντίνου, δεν έχουν παντρευτεί.

Στο κλείσιμο της συνέντευξης ο Νίκος Καρβέλας ρωτήθηκε για την τωρινή του σύντροφο και μητέρα του παιδιού του…

«Η Έλενα Φερεντίνου διάβασε πρώτη το βιβλίο, αυτή η οποία το έγραψε κιόλας. Δεν είναι σύντροφος, ούτε συνοδοιπόρος, είναι μία γυναίκα με την οποία ταιριάζω γιατί δεν με ενοχλεί. Είναι μεγάλο προτέρημα και  ικανότητα να μπορεί ένας άνθρωπος να μην ενοχλεί έναν άνθρωπο άλλον, όταν είναι τόσες πολλές ώρες μαζί», είπε ο Νίκος Καρβέλας.

Ενώ πρόσθεσε: «Χρειάζεται μεγάλη ικανότητα και σπουδαιότητα να μην ενοχλείς έναν άνθρωπο. Αντιλαμβάνεται χωρίς να έχει καμία ιδιαίτερη ικανότητα ή χάρισμα. Μια απλή κοπέλα είναι η οποία έχει μια περίεργη φωνή, είναι αδύνατη, ένα γλυκό πλάσμα», είπε ο Νίκος Καρβέλας καλεσμένος στο Mega. 

Για την παρουσία του Νίκου Καρβέλα στη Μεγάλη Εικόνα μίλησαν σήμερα στον αέρα του #PameDanai. Ο Άρης Καβατζίκης, μάλιστα, τόνισε πως ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης και στιχουργος ήταν προσβλητικός απέναντι στη Νίκη Λυμπεράκη.

«Δημόσια συγχαρητήρια στη Νίκη Λυμπεράκη για την ψυχραιμία της και την ευγένειά της», είπε αρχικά η Δέσποινα Καμπούρη.

Ο Άρης Καβατζίκης είπε από την πλευρά του: «Εάν σε προσβάλουν ευθέως, όπως έκανε ο κύριος Καρβέλας τουλάχιστον τρεις φορές, της είπε “δεν θα μιλάς, δεν σε ρώτησα, με απογοητεύεις γιατί κάνεις  κίτρινα που κάνουν κι άλλοι”. Είναι ευθείες προσβολές απέναντι στη δημοσιογράφο.

Όταν δέχεσαι προσβολές, το θέμα είναι να ακροβατήσεις ανάμεσα στην ευγένεια, το να μη χάσεις τη συνέντευξη, να μη χάσεις τον καλεσμένο, γιατί κάποια στιγμή απείλησε ότι θα φύγει. Για να μπορέσεις να το φτάσεις αυτό μέχρι το τέλος χρειάζεται εμπειρία, ψυχραιμία…

Δεν ξέρω αν η Νίκη Λυμπεράκη μέσα της κάποια στιγμή είπε ότι θα εναντιωθώ κι εγώ στο λόγο του Νίκου Καρβέλα. Ακόμα κι αν το σκέφτηκε, επέλεξε τη σοφή οδό, να το πάρει μέχρι το τέλος. Δεν ήταν λεκτική βία, απλά ήταν προσβλητικός».

Γ.Κ.: Η Νίκη Λυμπεράκη ήξερε ότι έχει απέναντί της έναν ανατρεπτικό άνθρωπο.

Δ.ΜΠ.: Τι σημαίνει ανατρεπτικός; Ανατρεπτικός σημαίνει ότι μπορείς να είσαι αγενής;

Η συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Λυμπεράκη, που προβλήθηκε ζωντανά το βράδυ της Δευτέρας 1/4, μέσα από τη συχνότητα του Mega, έχει συζητηθεί ήδη πάρα πολύ.

Τον δεύτερο όρο, αποκάλυψε σήμερα 2/4 στον αέρα του #HappyDay η Τίνα Μεσσαροπούλου, η οποία ήθελε επίσης να εξασφαλίσει μια συνέντευξη μαζί του και έτσι γνώριζε τους όρους του. Ο ίδιος λοιπόν είχε ζητήσει από τη Νίκη Λυμπεράκη να έχει διαβάσει το βιβλίου του πριν συναντηθούν τηλεοπτικά.

«Ο όρος πέρα από το live ήταν αυτός που θα του έκανε τη συνέντευξη να έχει διαβάσει και το βιβλίο του», είπε μεταξύ άλλων η Τίνα Μεσσαροπούλου.

«Ποταμός» ο Γιώργος Λιάγκας για τον Νίκο Καρβέλα, μετά τη συνέντευξη που παραχώρησε στη Νίκη Λυμπεράκη και το Mega. Όπως είπε ο παρουσιαστής, ο μουσικοσυνθέτης ήταν προσβλητικός απέναντι στην οικοδέσποινα της βραδινής εκπομπής.

Χαρακτηριστικά, ο Γιώργος Λιάγκας είπε: «Την κυρία Λυμπεράκη δεν τη ξέρω και δεν έχω δει καμία εκπομπή της στην τηλεόραση αλλά ούτε δελτία ειδήσεων. Δεν την άφησε να μιλήσει ο Καρβέλας. Θεωρώ ότι ήταν αγενής μαζί της. Όταν αποδέχεσαι μία πρόσκληση, οφείλεις να είσαι ευγενικός. Είναι άλλο σκληρός, άλλο αγενής».

«Ο Νίκος Καρβέλας που είναι όντως είναι ένας ευφυής άνθρωπος, ήταν προσβλητικός απέναντι στη Νίκη Λυμπεράκη. Δεν τον υποχρέωσε κανένας. Αφού αποδέχεσαι μία πρόσκληση, οφείλεις να είσαι ευγενής. Δε μπορείς να προσβάλλεις στα μούτρα με αυτόν τον τρόπο μία γυναίκα» πρόσθεσε ο Γιώργος Λιάγκας κι έδωσε τον λόγο στον Βαγγέλη Περρή.

Μία διαφορετική άποψη σε σχέση με τους περισσότερους παρουσιαστές που τοποθετήθηκαν για τη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Νίκη Λυμπεράκη εξέφρασε η Φαίη Σκορδά.

Μετά την προβολή αποσπάσματος των όσων είπε ο μουσικοσυνθέτης στη «Μεγάλη Εικόνα», η Φαίη Σκορδά είπε: «Τι ωραίο που ήταν… Εννοώ τηλεοπτικό! Πάρα πολύ θα ήθελα να ήμουν στη θέση της εξαιρετικής Νίκης Λυμπεράκη».

Στη συνέχεια, η Φαίη Σκορδά σημείωσε: «Η Νίκη Λυμπεράκη στέκεται και πατάει τόσο γερά στα πόδια της που λες είναι ο Καρβέλας και το αντιμετωπίζει έτσι», ενώ ανέφερε: «Δεν έχει λόγο να πάει κάπου καλεσμένος ο Νίκος Καρβέλας και δεν είναι από τους ανθρώπους που τον έχουμε συνηθίσει να δίνει συνεντεύξεις. Για να το κάνει, το σκέφτηκε πάρα πολύ και το έκανε επειδή το ήθελε. Και όχι επειδή ένας ιδιοκτήτης νυχτερινού μαγαζιού ή ένας οποιοσδήποτε συνεργάτης του έλεγε να πάει για να προτομοτάρει τη δουλειά του.

Μέσα από αυτή την ανάλυση που έκανε, δεν είναι ότι δε σέβεται τη Νίκη Λυμπεράκη, ήθελε να περάσει κάποια μηνύματα για το πώς βλέπει την τηλεόραση σήμερα. Ίσως γι’ αυτό ήθελε να είναι ζωντανό».

Δειτε Επισης

Χρήστος Δάντης: «Θα ξαναπαντρευόμουν με μεγάλη χαρά»
Νένα Χρονοπούλου: «Είμαστε 1.500.000 ΑμεΑ. Το 87% είναι μάνες που έχουν εγκαταλειφθεί από συζύγους»
Ηλίας Βαλάσης: «Ήμουν πολλά χρόνια στρατιωτικός, υπάρχουν σιχάματα στις Ένοπλες Δυνάμεις σαν τον Βλάσση»
Κατερίνα Καινούργιου: «Μην παρκάρετε σε ράμπες αναπήρων, τι δεν καταλαβαίνετε; Ζώα όλοι σας!»
Χάρης Ρώμας: «Έχω σχέση και είμαι καλά. Δεν είμαι για να δίνω τα ρέστα μου και να πέφτω κάτω. Μεγάλωσα»
Ναταλία Δραγούμη: «Ένα ψυχολογικό πρόβλημα που έχω είναι αυτό. Έχω φοβία και ψύχωση»
Θλίψη στον καλλιτεχνικό – και όχι μόνο – κόσμο έχει σκορπίσει ο θάνατος του Μανούσου Μανουσάκη
Βάνα Πεφάνη: «Oι γυναίκες μετά τα 45 με 60 είναι πραγματικά σαν να μην έχουν θέση στο επάγγελμα»
Λάκης Γαβαλάς: «Δεν δέχτηκα κάποιο τηλεφώνημα από την αδελφή μου, μετά τα όσα είπα για τη σχέση μας»
«Κόλαφος» η Πηνελόπη Αναστασοπούλου για Ηλιάνα Παπαγεωργίου: «Λυπηρό, δεν μου άρεσε καθόλου»