Η Μαρία Κίτσου πρωταγωνιστεί στο πρίκουελ της σειράς #Μάγισσα- Κυκλοφόρησε το πρώτο teaser

Η #Μάγισσα έριξε αυλαία το βράδυ της Δευτέρας 15 Απριλίου και λίγο μετά το φινάλε, τα social media της σειράς,  παρουσίασαν το teaser από το πρίκουελ που θα προβληθεί τη νέα σεζόν.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Μια γυναίκα βρίσκεται καθισμένη στην κεφαλή του οικογενειακού τραπεζιού των Λασκαραών και κρατάει μια μάσκα μπροστά από το πρόσωπό της. Στον χώρο δεν υπάρχει κανένας άλλος.

Η γυναίκα, που κάθεται στη θέση του Μιχαήλ, κατεβάζει τη μάσκα αργά και αποκαλύπτεται το πρόσωπό της.

Είναι η Μαρία Κίτσου που θα πρωταγωνιστήσει στα νέα επεισόδια της σειράς, που θα παρουσιάσει όσα συνέβησαν πριν τα επεισόδια που έχουν προβληθεί ήδη.

Το πλήρες όνομα της σειράς, θα είναι «Μάγισσα: Φλεγόμενη καρδιά» και όπως ανακοίνωσε η παραγωγή, θα αρχίσει να προβάλλεται στους τηλεοπτικούς δέκτες από τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Η ίδια έκανε την πρώτη της ανάρτηση στο instagram για την τηλεοπτική της επιστροφή και όπως ήταν φυσικό τα likes και τα σχόλια έπεσαν βροχή.

Δειτε Επισης

Σταύρος Σβήγκος: «Bίωσα δύσκολες συνεργασίες, γυρίσματα με βαριά καρδιά. Πλέον το έχω πετάξει από τη ζωή μου»
Δημήτρης Ουγγαρέζος: «Υπάρχουν πρόσωπα που δεν θα ήθελα να συνεργαστώ, λόγω προσέγγισης»
Η Βαλεντίνα Σοφοκλέους καλεσμένη στους εορτασμούς για τα 40 χρόνια του #SilencioTeatro στην Ιταλία
Αντώνης Ρέμος: «Οι Έλληνες πήραν μαζί τους ένα βάζο με χώμα και έναν δίσκο του Στέλιου Καζαντζίδη»
Η Βάσω Καζαντζίδη αποκάλυψε για τη γνωριμία της και τα πρώτα ραντεβού με τον Στέλιο Καζαντζίδη
Μαρίνα Σπανού για Χρήστο Σπανό: «Με τον πατέρα μου έχουμε μια θυελλώδη επαγγελματική σχέση»
Χρήστος Μάστορας: «Όταν μου πρότειναν να υποδυθώ τον Στέλιο Καζαντζίδη, απόρησα όπως όλη η Ελλάδα»
Νατάσσα Μποφίλιου: «Πέρασα 2 δύσκολες εβδομάδες , προσπαθώ να μείνω στην ουσία»
Θερμή υποδοχή των #Erreway στη Λάρνακα - Τραγούδησαν στο αεροδρόμιο, την ελληνική εκδοχή του #Tiempo
Τι απαντά το περιβάλλον της Κατερίνας Καινούργιου μετά την ανάρτηση «καρφί» του Νίκου Κοκλώνη