Οι Φούρνοι Ζορπάς κάνουν την ευχή ενός μικρού παιδιού πραγματικότητα!

Έμπρακτη στήριξη των Φούρνων ΖΟΡΠΑΣ στον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο Μια Ευχή»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Με πηγή έμπνευσης τη μαγεία που κρύβεται πίσω από κάθε ευχή, οι Φούρνοι Ζορπάς ολοκλήρωσαν τη καμπάνια τους «Υπάρχει σε κάθε ευχή», στέλνοντας το μήνυμα πως τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν, αρκεί να το πιστεύουμε αληθινά.

Μεταφέροντας στην πράξη το σλόγκαν της εκστρατείας, «Υπάρχει σε κάθε ευχή», οι Φούρνοι Ζορπάς θα εκπληρώσουν την ευχή ενός μικρού παιδιού, στηρίζοντας με έμπρακτο τρόπο τον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο Μια Ευχή», που στέκεται αρωγός και συμπαραστάτης σε παιδιά με καρκίνο και συναφείς παθήσεις.

Η ευχή που θα υλοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο, αφορά το όνειρο ενός παιδιού να ταξιδέψει στη Disneyland και να γνωρίσει από κοντά τους αγαπημένους του ήρωες.

Σε δηλώσεις της, η κ. Σοφία Τσενέ, Group Marketing Manager του Ομίλου Ζορπάς, εξήρε το σπουδαίο έργο που επιτελεί ο Σύνδεσμος «Ένα Όνειρο Μια Ευχή». Όπως ανέφερε, «διαχρονικά, ο Όμιλος Ζορπάς δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα που αφορούν την κοινωνία και ειδικά τα παιδιά. Για τον λόγο αυτό, κάνουμε πράξη το μήνυμα της καμπάνιας μας, εκπληρώνοντας την ευχή ενός μικρού παιδιού που περνάει τη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής του. Ευχή μας, όλα τα παιδιά να συνεχίσουν να ονειρεύονται και να δουν αυτό που εύχονται να γίνεται πραγματικότητα».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου «Ένα Όνειρο Μια Ευχή», κ. Γιώργος Πενηνταέξ, ευχαρίστησε τους Φούρνους Ζορπάς για τη συνεχή υποστήριξη στο φιλανθρωπικό έργο του Συνδέσμου και ειδικά στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που νοσούν από καρκίνο, στο πλαίσιο του προγράμματος ψυχολογικής υποστήριξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική καμπάνια των Φούρνων Ζορπάς κέρδισε και φέτος μικρούς και μεγάλους, αγγίζοντας την καρδιά των καταναλωτών. Με πρωταγωνιστή ένα μικρό παιδί που εύχεται με όλη του την καρδιά να χιονίσει τα Χριστούγεννα, η εκστρατεία στέλνει μήνυμα ελπίδας ότι κάθε ευχή μπορεί να γίνει αληθινή, φτάνει να το πιστεύεις πραγματικά.

Η καμπάνια προβλήθηκε σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, ΜΚΔ, online Μέσα καθώς και στο δίκτυο καταστημάτων των Φούρνων Ζορπάς, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο είχε μάλιστα τη δυνατότητα να μοιραστεί τη δική του ευχή στον «τοίχο των ευχών» που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Ομίλου, www.zorbas.com.cy/yparxei-se-kathe-eyxi.

431465366_810203377791557_2467504160770195622_n

Δειτε Επισης

Μαγνήτισε τα βλέμματα η Πρώτη κυρία, με το αστραφτερό χαμόγελο της, στα 16α #INBusinessAwards
Οι δυναμικές κυρίες του επιχειρείν, έκλεψαν τις εντυπώσεις και στο Red Carpet των 16ων #INBusinessAwards
Easter deserves LURPAK®! Ένα ξεχωριστό διήμερο απόλαυσαν οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι της LURPAK®
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Άνεση και κομψότητα σε κάθε βήμα, με τη νέα συλλογή PILLOW WALK της ALDO!
McDonald’s™ Κύπρου: Ο διαγωνισμός ‘Meet & Greet’, μέσω του McDonald’s™ App, ολοκληρώθηκε και οι νικητές γνώρισαν… τον Χρήστο Μάστορα!
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”
Χαρίτα Μάντολες: Τιμητική εκδήλωση στο Δήμο Ηρακλείου Αττικής για τη γυναίκα – σύμβολο της Κύπρου
Άννα Βίσση, Ελένη Μενεγάκη, Μιμή Ντενίση και Μαρία Καβογιάννη, απαστράπτουσες στο ίδιο event