#Eurovision: Η ανάρτηση της Μαρίνας Σάττι μετά τις αντιδράσεις της Εύης Δρούτσα για το copyright του... #ΤATATA

Ο Δημήτρης Σταρόβας: «κατακεραυνώνει» το τραγούδι και η Τζώρτζια Κεφαλά «αποθεώνει» την καλλιτέχνη - Το #ZARI με την Μαρίνα Σάττι στην #Eurovision κάνει πάταγο!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Το τραγούδι #ZARI με το οποίο η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην #Eurovision αποκαλύφθηκε το βράδυ της Πέμπτης και ήδη έχει προκαλέσει διχασμό, στον καλλιτεχνικό χώρο, όχι όμως στους απανταχού eurofan που το αποθεώνουν.

Τρεις ημέρες μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού για την φετινή Eurovision και η ανταπόκριση στις μουσικές πλατμόρφες αναφορικά με τις προβολές είναι κάτι παραπάνω από θετική!

Μέχρι αυτή την ώρα το τραγούδι έχει συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια προβολές στο YouTube (Ξεπέρασε το 1.000.000 στο επίσημο κανάλι της Eurovision / πλησιάζει το μισό εκατομμύριο προβολές στο κανάλι της ΕΡΤ / και πάνω από 1.500.000 προβολές στο κανάλι της Μαρίνας Σάττι).

Στο YouTube, το τραγούδι βρίσκεται στη θέση #50 στα Worldwide trends, ενώ στην Ελλάδα βρίσκεται σταθερά στην #1 θέση. Επίσης, συνεχίζει να βρίσκεται στις τάσεις αρκετών χωρών όπως Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία και Δανία. Αξίζει να αναφέρουμε την θερμή υποδοχή από τις Σκανδιναβικές χώρες κάτι το οποίο προκαλεί ευχάριστη έκπληξη αφού τέτοιου είδους ακούσματα δεν συνηθίζονται εκεί αλλά η Μαρίνα το κατάφερε με το «Ζάρι».

Τέλος, στο Apple Music βρίσκεται στην #1 θέση στην κατηγορία “Top100 στην Ελλάδα” ενώ στο Spotify βρίσκεται στη θέση #2 για χθες 9 Μαρτίου στην κατηγορία “Top Songs Greece”.

Η στιχουργός Εύη Δρούτσα έκανε αναφορά για κλοπή στίχων από το τραγούδι του Στέφανου Πιτσίνιαγκα με τίτλο "Δυνατά" (Τα Τα Τα), το οποίο υπογράφει η ίδια και δεν έκρυψε τον εκνευρισμό της.

«Σε βλέπω λίγο προβληματισμένη», είπε η Κατερίνα Καινούργιου στην Εύη Δρούτσα σχετικά με την ελληνική συμμετοχή στη Eurovision, με τη δεύτερη να απαντά: «Όχι, εκείνοι να προβληματιστούν, γιατί τώρα πια ούτε εγώ ούτε η εταιρεία μου ούτε ο Ψιμόπουλος προβληματιζόμαστε. Αυτό που έκανε η ΕΡΤ αλλά και αυτή (σ.σ.: η Μαρίνα Σάττι) είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει και θα το αλλάξουν αμέσως, διότι το “τα τα τα” και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου, με το “τα τα τα”. Ας πάει η κ. Σάττι με το ‘τα τα τα’…».

«Να ενημερώνονται όταν γράφουν έναν στίχο! Το ‘τα τα τα’ δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή, γιατί κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο με τον Ραμαντάν και τον Πιτσίνιαγκα, και δεν είναι σωστό για την ΕΡΤ.

Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα το αποφασίσει η εταιρεία, η οποία έχει νευριάσει. Τι είναι αυτό λέει τώρα ξαφνικά; Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, έχει πάει πάρα πολύ καλά, το κυκλοφορούμε στο εξωτερικό. Και έρχεται κάποιος και παίρνει το ‘τα τα τα’; Τι ανέμπνευστα πράγματα είναι αυτά; Να αλλάξει τον στίχο, να βάλει κάτι άλλο, δεν με αφορά εμένα καθόλου…», συνέχισε η ίδια.

429434731_1132992171452709_6402276260871583906_n

«Δεν είναι μόνο ότι είναι κλοπή, είναι ντροπή για την ΕΡΤ να το κάνει αυτό το πράγμα. Και είναι ντροπή και για τη Σάττι να δεχτεί να πει ένα τραγούδι το οποίο έχει γίνει τώρα παγκόσμια επιτυχία. Δεν ξέρω αν η εταιρεία θα κινηθεί νομικά, δεν το συζήτησα, δεν πρόλαβα. Δεν είναι ότι κλέβουν τον στίχο, αλλά δεν είναι ωραίο» τόνισε, ακόμη, η Εύη Δρούτσα.

Όπως ήταν αναμενόμενο με τα όσα αδιανόητα είπε, διεκδικώντας εκτός από το copyright του «Tι τι τι» και το copyright του «Τα τα τα», έγινε viral και μέσα από το Luben.

Ακολούθησε η ξεκαρδιστική τοποθέτηση του Γιάννη Κότσιρα, του Πέτρου Ιμβρίου και του Ποσειδώνα Γιαννοπούλου με αποτέλεσμα η Εύη Δρούτσα να ξανάβρέθηκε στο πλατό της εκπομπής, #SuperΚατερίνα μετά τις δηλώσεις της και συνέχισε να δίνει... πόνο

«Άδικο είχε γιατί ξαφνικά ο Κότσιρας κατηγορεί ότι είναι μεγάλη κουλτούρα, εγώ δεν είδα καμιά κουλτούρα από τον κύριο Κότσιρα. Λέγανε ότι ο Κότσιρας τραγουδά με αυτούς που έχουν κουλτούρα. Δεν λες ποτέ ότι έχεις κουλτούρα. Άλλο το να το λένε οι άλλοι και άλλο να το ξέρεις ο ίδιος», ανέφερε η Εύη Δρούτσα.

Ενώ σχολίασε: «Έχει διαφορά παιδιά, παρεξηγείτε τα λόγια μου. Ξέρω πάρα πολύ καλά τη δουλειά μου (…) Αυτό που είπε, ήταν τελείως λάθος. Έπρεπε πρώτα να δει τι γίνεται και μετά να το πει…»

«Η εταιρία λέει – όπως μου είπε ο Μάριος Ψιμόπολος – να βγεις και να τους πει ότι έπρεπε κανονικά να ζητήσει η ΕΡΤ μία άδεια. Αφού το είπε η εταιρία, το είπα κι εγώ. Είναι μια εταιρία με την οποία συνεργάζομαι», κατέληξε η Εύη Δρούτσα για τους στίχους που ερμηνεύει η Μαρίνα Σάττι και την σύγκριση με το τραγούδι της για τον Στέφανο Πιτσίνιαγκα. 

Από την πλευρά της η Μαρίνα Σάττι απάντησε έμμεσα στις αντιδράσεις για το #ΤATATA, με ανάρτησή της στα instastories.

Πιο συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια ανέβασε μια φωτογραφία από μια μουσική παρτιτούρα που είχε στα 5 της, όπου φαίνεται στο στιγμιότυπο το «Τα Τα Τα»

Η Μαρίνα Σαττί έγραψε με χιούμορ:

«Χαχαχα ω Θεέ μου. Βρήκα αυτές τις ασκήσεις σολφέζ από το Ωδείο από όταν ήμουν 5 χρονών»

431185777_1569933350425039_3560138016182648625_n

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος σε μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης, ρώτησε την Μαρία Κοζάκου, για το τραγούδι #Zari της Μαρίνας Σάττι που έχει προκαλέσει ανάμεικτες αντιδράσεις.

«Δεν ξέρω αν έχει νόημα να σου πω αν μου αρέσει το τραγούδι, αλλά θα σου πω ότι μου αρέσει. Αυτό που μου έχει κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση είναι πώς διείσδυσε στον δημόσιο λόγο και όλοι συζητάνε για αυτό. Βλέπεις ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με τη Eurovision, να γράφουν κατεβατά με τη γνώμη τους για το τραγούδι. Μιλάμε για αδιανόητες επιδόσεις στο Youtube και το Spotify», είπε η Μαρία Κοζάκου.

Η Τζώρτζια Κεφαλά, παρακολουθώντας αυτές τις συζητήσεις, θέλησε να εκφράσει τη δική της άποψη μέσω μιας ανάρτησης που έκανε στον λογαριασμό της στο Ιnstagram.

«Και που λες, το θέμα δεν είναι η αισθητική του καθενός, η αντίληψη του για τον πολιτισμό, το να πιστεύει αν μπορούμε να βελτιωθούμε, ή το αν δεν υπάρχει καμία ελπίδα για βελτίωση.. Το θέμα είναι να βρούμε το “δηλητήριο” που παρακινεί τη σκέψη και τον λόγο. Πίσω από την πολιτισμένη άποψη, την βαθιά στοχαστική και καλοπροαίρετη υπάρχουν πάντα στερεοτυπικά μνημεία.

Η #ΜαριναΣαττι δεν ξέρει μάλλον τι κάνει.. είναι μάλλον θύμα του συστήματος.. ενώ είναι συμπαθέστατη και ταλαντούχα.. Όλα αυτά της τα πρότεινε κάποιος άλλος.. και τα δέχτηκε παθητικά.. Η λέξη “χαριτωμενη” για μια νέα κοπέλα σε οποιοδήποτε επάγγελμα.. είναι απαξιωτική. Το να λέμε ότι οι καλλιτέχνες που είναι “ημίγυμνοι” δεν είναι καλλιτέχνες ,είναι απαράδεκτο και ισοπεδωτικό. Το ότι προέρχονται αυτά τα λόγια από σημαντικούς ανθρώπους του πνεύματος είναι απογοητευτικό.. Μπορείς να διαφωνείς για τα άσπρα μαλλιά, τις βλεφαρίδες, το τσιγάρο, τις ρυτίδες, τις απόψεις, όταν βγάζεις όμως τη ζυγαριά και το μαχαίρι, προσβάλεις τον εαυτό σου, προβάλλεις τις ακρότητες, χάνεις το δίκιο σου, και δεν ωφελείς. Βλάπτεις. Συγνώμη για την κούραση.. άλλη μια γνώμη» έγραψε η Τζώρτζια Κεφαλά.

Ο Δημήτρης Σταρόβας από την άλλη μέσα από το νέο βίντεο στο κανάλι του στου youtube εκφράζει τη διαφωνία του για το τραγούδι, Zari με το οποίο διαγωνίζεται η η Ελλάδα με τη Μαρίνα Σάττι στη Eurovision 2024.

«Η μουσική δεν είναι: βάλε λίγο Beat, βάλε κι αυτό και Ζουρνά, θα ταιριάξει, αυτά είναι ντουντούκες από την Ανατολή με κάτι περικεφαλαίες που είχε ένα κλιπ. Για μένα αισθητικά απαράδεκτο. Όλος αυτός ο αχταρμάς βαπτίζεται και ως ελληνικό. Καμία σχέση», ανέφερε ο Δημήτρης Σταρόβας.

«Η μουσική τουλάχιστον – και κάτι ξέρω από μουσική – πρέπει να είναι προϊόν καρδιάς. Αυτά τα φασόν για να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα και να πάρουμε και κάνα δεκάρι από καμιά χώρα. Δεν έχει καμία σχέση με τη μουσική. Κακώς για μένα βαπτίζεται και μουσικός διαγωνισμός», αναφέρει στο κανάλι του στο youtube ο Δημήτρης Σταρόβας.

Γνώμη εξέφρασαν οι Ελευθερία Ελευθέριου και Μπέσσυ Αργυράκη

Η Ελπίδα

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος α.α..

Δειτε Επισης

Η Αθηναΐς Νέγκα ξαναχτυπά για το «καρφί» της στη Μαρίνα Σάττι: «Θα το ξαναέλεγα…»
#SurvivorGR: «Κλείδωσαν» τα δυο τελευταία εισιτήρια για τον ημιτελικό - H πιο άτυχη αποχώρηση
Το #AfterDark επιστρέφει στο Omega Channel, πιο αποκαλυπτικό από ποτέ, την Παρασκευή 21 Ιουνίου στις 23:25
Mahmood: «Ένιωσα καταπληκτικά, γιατί είναι η πρώτη διάκριση που λαμβάνω στην Ελλάδα. Αγαπώ την χώρα»
H on stage μπηχτή της Αθηναΐδας Νέγκα στην Μαρίνα Σάττι και η δικαιολογία μετά τον σάλο
Σοκαρισμένος ο Χρήστος Φερεντίνος με παίκτρια: «Με έβγαλαν από το πορτ μπαγκάζ, έχασα τις αισθήσεις μου»
#MadVMA 2024: Τα φαντασμαγορικά live act, οι ανατρεπτικές συνεργασίες, oι συγκινητικές βραβεύσεις & ο Mahmood!
#SurvivorGR: Ο τελευταίος ομαδικός αγώνας της χρονιάς και η νίκη του τελευταίου επάθλου επικοινωνίας
#MadVMA 2024: Απόψε η μεγάλη γιορτή της μουσικής – Οι υποψήφιοι και οι εκπλήξεις
Οι πρώτες δηλώσεις του Γιώργου Λιανoύ μετά την επιστροφή από τον Άγιο Δομίνικο