Η Βαλεντίνα Σοφοκλέους και το «Θέατρο Ροή» φέρνουν «Το χελιδόνι» πρίν την Άνοιξη

Η Βαλεντίνα Σοφοκλέους και το «Θέατρο Ροή» ανεβάζει σε παγκύπρια πρώτη μια ωδή στην διαφορετικότητα και στην αποδοχή, ένα ύμνο στην αγάπη και θρίαμβο της ζωής απέναντι στο μίσος και τον θάνατο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Mε αφορμή την τρομοκρατική επίθεση της 12ης Ιουνίου 2016 στο gay bar Pulse του Ορλάντο, αλλά και στις τραγωδίες στο Μπατακλάν, στη Νίκαια, στη Βαρκελώνη, ο Γκιλιέμ Κλούα παραδίδει ένα βαθιά ανθρώπινο και συγκινητικό έργο, ύμνο στην αγάπη και θρίαμβο της ζωής απέναντι στο μίσος και τον θάνατο, χωρίς να μένει στον τρόμο.

Η αντιπαράθεση ανάμεσα στη μητέρα ενός από τα θύματα της επίθεσης και τον σύντροφό του, προκαλεί την αναζήτηση των πραγματικών κινήτρων του δράστη και της αληθινής σημασίας της επίθεσης, οδηγώντας σταδιακά τα δύο πρόσωπα του έργου στην αυτογνωσία και την αποδοχή της απώλειας.

Μπροστά στην Αμέλια και τον Ραμόν ανοίγονται δυο μονοπάτια: του μίσους και της απομόνωσης και το άλλο του διαλόγου και της κοινής διαδρομής.

Θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τα τραύματα της ζωής τους ή θα αναγνωρίσουν ο καθένας τον εαυτό του μέσα στον άλλον;

Για την Αμέλια, μια μητέρα πληγωμένη στα βάθη της ψυχής της από τη χειρότερη απώλεια, αυτή του παιδιού της, μέτρο του ανθρώπου είναι ο πόνος. Αυτό που μας κάνει ανθρώπους είναι να μπορούμε να νιώθουμε τον πόνο των άλλων σαν δικό μας. Αυτό μας ξεχωρίζει από τα κτήνη, λέει.

Σε απόσταση ασφαλείας από την κοινωνία έχει κλειστεί σε μια ζωή γεμάτη μουσική, ως αυστηρή δασκάλα φωνητικής και τραγουδιού. Σε αυτή την ασκητική απομόνωση εισβάλλει ο Ραμόν, ένας νέος με εντελώς διαφορετική στάση για τη ζωή, ο οποίος επιμένει να τον διδάξει το περίφημο «Χελιδόνι», προκειμένου να τραγουδήσει σε μια τελετή για τη μνήμη της μητέρας του, την οποία έχει χάσει πρόσφατα.

Καθώς το μάθημα προχωράει οι δυο ήρωες αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για το παρελθόν τους, που χάραξε ανεξίτηλα η Μουσουλμανική τρομοκρατική επίθεση την περασμένη χρονιά και διδάσκουν ο ένας στον άλλον την αποδοχή και το πώς να προχωρήσουν με δύναμη προς το μέλλον.

420513969_921366342957176_1860693825847223600_n

Ο βραβευμένος Καταλανός συγγραφέας, μια από τις πλέον καινοτόμες και διεισδυτικές φωνές του σύγχρονου ισπανικού θεάτρου, με το τελευταίο του έργο, που παρουσιάστηκε αμέσως στην Αθήνα και το Λονδίνο, διερευνά τις αντοχές της κοινωνίας απέναντι στη διαφορετικότητα, προβάλλοντας ταυτόχρονα τη δύναμη της κατανόησης και της αλληλεγγύης.

Μετά από μια τεράστια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων στο Λονδίνο, την Ιταλία, την Αθήνα, την Ουρουγουάη, όλες τις μεγάλες πόλεις της Ισπανίας, τη Ρουμανία, τη Βραζιλία, το Πουέρτο Ρίκο, το Περού, το Μαϊάμι, τη Νέα Υόρκη και το Σικάγο, Το Χελιδόνι έρχεται στην Κύπρο.

Το συγκλονιστικό έργο του ισπανού θεατρικού συγγραφέα Γκιλιέμ Κλούα, «Το χελιδόνι» ανεβάζει σε παγκύπρια πρώτη το «θέατρο Ροή» με την καλλιτεχνικη διευθυντρια Βαλεντίνα Σοφοκλέους να πρωταγωνίστει στο πλευρό του Εύρου Βασιλείου.

Η σκηνοθεσία ανήκει στον Πέτρο Χαραλάμπους.

Η λαμπερή πρεμιέρα της παράστασης της μοναδικής μας Βαλεντίνας, θα γίνει αυτή τη φορά στο Δημοτικό Θέατρο Σκάλα, στις 16 Φεβρουαρίου και θα ακολουθήσουν και άλλες στο στέκι του «Θεάτρου Ροή» στο Αμερικανικό πανεπιστήμιο Λάρνακας.

420955252_367646346025256_3410658635689446351_n

Συμμετέχει ο Γιώργος Λίζος

Μουσική: Γιώργος Καλογήρου

Σκηνικά - κοστούμια: Ανδρέας Παρασκευά

Μετάφραση: Μαρία Χ"εμμανουήλ

Εισιτήρια στο sold out tickets

420829692_791935599631036_3708774834366140545_n

Δειτε Επισης

Αποθεωτική πρεμιέρα στο Δ.Θ. Λάρνακας, της Βαλεντίνας Σοφοκλέους, Λουκίας Μιχαήλ & Ναυσικάς Απόστρατου
Josephine για Νίνο: «Άνθρωποι που μου βγάζουν τον κακό μου εαυτό δεν υπάρχει λόγος να βρίσκονται στη ζωή μου»
Η Beyoncé γίνεται μάθημα στο πανεπιστήμιο του Yale – Tι λέει η καθηγήτρια που θα διδάσκει το μάθημα
Η μητέρα του Νίκου Αλιάγα εισέβαλε στο σόου που παρουσιάζει στη γαλλική τηλεόραση: «Ρε μάνα τι κάνεις;»
Θοδωρής Αθερίδης: «Χάρηκα για τον Σταρόβα που το έπαθε αυτό, τον ταρακούνησε, χωρίς να του κάνει ζημιά»
Όλα έτοιμα για τη μεγάλη συναυλία στην μνήμη του Βασίλη Καρρά με κορυφαία ονόματα της λαϊκής μουσικής
Γιώτα Νέγκα: «Όταν, οι μαμάδες μας, κρατάνε τα παιδιά, είναι καλά; Τότε δεν είναι μεγάλες για να αποσυρθούν;»
Γιάννης Στάνκογλου: «Πριν τέσσερις μέρες είχα μια έκρηξη μπροστά στον θίασο και στον σκηνοθέτη»
Τάσος Κωστής για τον θάνατο της συζύγου του: «Ήρθα στο σπίτι μας και ξανακύλησα, όλα τη θυμίζουν»
Μαρκέλλα Γιαννάτου για τον χωρισμό από τον Λευτέρη Χαρίτο: «Ήρθε ξαφνικά, ενώ ήμουν έγκυος, δυσκολεύτηκα»