#Grammy 2024: Η συγκινητική εμφάνιση της Celine Dion, το ρεκόρ της Τaylor Swift και οι μεγάλοι νικητές!
08:27 - 05 Φεβρουαρίου 2024
#Grammy 2024: Αποθεώθηκε η εμφανώς συγκινημένη Celine Dion - Η Τaylor Swift αποκάλυψε το μυστικό που κρατούσε τα τελευταία 2 χρόνια - Στα highlights και η on stage εμφάνιση της Miley Cyrus με νέους στίχους στο Flowers για την κατάκτηση του πρώτου της βραβείου
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
H 66η απονομή των Grammy Awards 2024 πραγματοποιήθηκε εχθές, Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, με τα μεγαλύτερα μουσικά βραβεία του πλανήτη να λαμβάνουν χώρα στο Crypto.com Arena του Λος Άντζελες.
Η μεγάλη γιορτή της μουσικής έγινε και φέτος με πλήθος κόσμου να αναμένει τους νικητές των πιο σημαντικών κατηγοριών, όπως πάντα, ενώ όλοι οι κορυφαίοι παράγοντες της παγκόσμιας μουσικής σκηνής βρέθηκαν στη λίστα των καλεσμένων της βραδιάς.
Συγκινητικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στα φετινά βραβεία Grammy, όταν στη σκηνή ανέβηκε η Celine Dion για να απονείμει το βραβείο του καλύτερου άλμπουμ της χρονιάς, καθώς αυτή ήταν η πρώτη εμφάνιση της 55χρονης τραγουδίστριας σε τελετή μετά τη διάγνωσή της με το Σύνδρομο Δυσκίνητου Ανθρώπου.
Άμα τη εμφανίσει της Celine Dion στη σκηνή, οι παριστάμενοι σηκώθηκαν όρθιοι και ξέσπασαν σε χειροκροτήματα για τη διάσημη τραγουδίστρια, η οποία ήταν εμφανώς συγκινημένη.
«Σας ευχαριστώ όλους. Σας αγαπώ. Είστε πανέμορφοι. Όταν σας λέω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι εδώ, το εννοώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Όσοι είναι ευλογημένοι να βρίσκονται στην τελετή των Grammy, δεν θα πρέπει ποτέ να θεωρούν δεδομένη την αγάπη και τη χαρά που φέρνει η μουσική στις ζωές μας και σε όλο τον κόσμο.
Και τώρα με μεγάλη χαρά θα παρουσιάσω το Grammy που πριν από 27 χρόνια μου έδωσαν η Diana Ross και ο Sting, αυτό για το καλύτερο άλμπουμ της χρονιάς» είπε η Celine Dion.
Η Celine Dion αποκάλυψε τον Δεκέμβριο του 2022 ότι πάσχει από τη σπάνια νευρολογική διαταραχή Σύνδρομο του Δύσκαμπτου Ανθρώπου (Stiff Person Syndrome-SPS), μια ασθένεια που είναι ανίατη.
Το ρεκόρ της Τaylor Swift
Η εμφάνιση, δε, της Celine Dion συνέπεσε με ένα ιστορικό ρεκόρ για την Τaylor Swift καθώς με το Grammy που της απένειμε η Καναδή τραγουδίστρια, η 34χρονη έφτασε τα τέσσερα βραβεία για άλμπουμ της χρονιάς.
Με το βραβείο αυτό για το άλμπουμ Midnights η Τaylor Swift έγινε η πρώτη τραγουδίστρια που κερδίζει Grammy καλύτερου άλμπουμ για τέταρτη φορά καθώς το ίδιο ρεκόρ μέχρι σήμερα έχουν οι Steve Wonder, Frank Sinatra και Paul Simon.
BREAKING: Surprise appearance by Celine Dion (!!!!!) presents TAYLOR SWIFT with the #GRAMMY for Album of the Year. #GRAMMYs #CelineDion #TaylorSwift #TaylorSwiftgrammys #GRAMMYAWARDS #Grammy pic.twitter.com/lsWVJ61C63
— South One (@SouthOneNews) February 5, 2024
Η ίδια φρόντισε, μάλιστα, να αποζημιώσει τους εκατομμύρια φίλους της ανά τον κόσμο για την αγάπη που της έχουν δείξει ανακοινώνοντας στην ευχαριστήρια ομιλία της την ημερομηνία κυκλοφορίας του 11ου άλμπουμ της.
«Οκ, είναι το 13ο Grammy που είναι ο τυχερός μου αριθμός, δεν ξέρω αν σας το έχω πει ποτέ αυτό. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της ακαδημίας που ψήφισαν. Οπότε θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους fans μου και να σας αποκαλύψω ένα μυστικό που κρατούσα κρυφό τα τελευταία δύο χρόνια που είναι ότι το νέο μου άλμπουμ θα κυκλοφορήσει στις 19 Απριλίου και θα έχει τίτλο The Tortured Poets Department. Σας ευχαριστώ και σας αγαπώ» είπε στην ομιλία της η Τaylor Swift.
Ο Jay-Z παρέλαβε το βραβείο “Dr. Dre Global Impact” για τη συνεισφορά του στη μουσική και ανέβηκε στη σκηνή των Grammy με την κόρη του Blue Ivy. Και ενώ θα περίμενε κανείς να ευχαριστήσει τη μαμά του, τον μπαμπά του, τη σύζυγό του, άντε και τα ίδια τα βραβεία έκανε το ακριβώς αντίθετο.
Ο γνωστός ράπερ και παραγωγός κατηγόρησε τους διοργανωτές ότι σνομπάρουν τη σύζυγό του Beyoncé, καθώς η ίδια είναι η τραγουδίστρια με τα περισσότερα Grammy στην ιστορία –έχει συνολικά 32 βραβεία– αλλά ποτέ δεν έχει κερδίσει το βραβείο Άλμπουμ της χρονιάς.
Κατά τη διάρκεια του ευχαριστήριου λόγου του, ο Jay-Z μίλησε για το πώς ήθελε πάντα τα Grammy να αναγνωρίζουν τους μαύρους καλλιτέχνες που επηρεάζουν περισσότερο την κουλτούρα της rap και της R&B και πώς στην προκειμένη δεν το κάνουν.
Αρχικά, ο Jay-Z αναφέρθηκε στο μποϊκοτάζ του Will Smith και του DJ Jazzy Jeff στα Grammy του 1989, επειδή η κατηγορία ραπ δεν μεταδιδόταν τότε από την τηλεόραση. Σημείωσε ότι ο ίδιος είχε μποϊκοτάρει τα ίδια βραβεία όταν ο DMX κυκλοφόρησε δύο άλμπουμ που είχαν βρεθεί στο Νο1 αλλά δεν ήταν υποψήφιος.
«Θέλουμε να το καταλάβετε ή τουλάχιστον να πλησιάσετε στο να το καταλάβετε. Προφανώς, είναι υποκειμενικό, επειδή είναι μουσική και βασίζεται στη γνώμη, αλλά κάποια πράγματα…», είπε μεταξύ άλλων και σε εκείνο το σημείο κοίταξε τη Beyonce που στεκόταν στα πρώτα τραπέζια.
«Δεν θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση αυτή τη νεαρή κυρία, αλλά έχει περισσότερα Grammy από όλους και ποτέ δεν κέρδισε το άλμπουμ της χρονιάς. Οπότε ακόμα και με τις δικές σας μετρήσεις, αυτό δεν λειτουργεί. Σκεφτείτε το. Έχει τα περισσότερα Grammy, χωρίς να έχει κερδίσει ποτέ το άλμπουμ της χρονιάς. Αυτό δεν λειτουργεί», είπε ενοχλημένος, ενώ δεν δίστασε να σχολιάσει πως κάποιοι εκ των καλλιτεχνών δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στην κατηγορία.
Θέλοντας να δικαιολογήσει τον χειμαρρώδη λόγο του ο Jay-Z πρόσθεσε πως όταν αγχώνεται λέει την αλήθεια.
Η Annie Lennox ζητά κατάπαυση του πυρός στη Γάζα στο τέλος της συναισθηματικά φορτισμένης εμφάνισης στα βραβεία Grammy
Η Lennox απέτισε φόρο τιμής στην αείμνηστη Sinéad O’Connor – η οποία ασπάστηκε το Ισλάμ και άλλαξε το όνομά της σε Shuhada’ Sadaqat το 2018 – κατά τη διάρκεια ενός μακροσκελούς in memoriam, στο οποίο διασκεύασε το χαρακτηριστικό τραγούδι της αείμνηστης μουσικού, «Nothing Compares 2 U».
Στο τέλος της παράστασης, η Lennox σήκωσε το αριστερό της χέρι και είπε: «Καλλιτέχνες για κατάπαυση του πυρός, ειρήνη στον κόσμο».
Μεγάλη στιγμή για τη Miley Cyrus - Κέρδισε τα πρώτα της βραβεία και ευχαρίστησε τους πάντες, εκτός από τον πατέρα της
Λίγο αφότου η Meryl Streep και ο Mark Ronson ανακοίνωσαν το όνομα της νικήτριας, το κοινό άρχισε να χειροκροτά την επιτυχία της Miley Cyrus με την τραγουδίστρια να ανεβαίνει στη σκηνή μαζί με τους υπόλοιπους συν-δημιουργούς της επιτυχίας της.
«Αυτό το βραβείο είναι καταπληκτικό. Αλλά ελπίζω πραγματικά να μην αλλάξει τίποτα, γιατί η ζωή μου ήταν όμορφη χθες. Δεν θα πάρουν όλοι στον κόσμο ένα Grammy, αλλά όλοι σε αυτόν τον κόσμο είναι θεαματικοί", είπε, πριν προσθέσει γελώντας: "Γι' αυτό σας παρακαλώ μην νομίζετε ότι αυτό είναι σημαντικό, αν και είναι πολύ σημαντικό, σωστά παιδιά;».
Η Cyrus συνέχισε ευχαριστώντας "όλους όσους στέκονται σε αυτή τη σκηνή αυτή τη στιγμή, τους Tom, Tyler, Michael και Greg. Την ομάδα μου, την Crush, την Columbia, τη μαμά μου, την αδερφή μου, την αγάπη μου, όσους επιμελούνται την εμφάνιση μου, γιατί κοιτάξτε πόσο καλά φαίνομαι".
Στη συνέχεια ρώτησε την ομάδα πίσω της: «Κάποιος άλλος; Η γυναίκα σου, η αρραβωνιαστικιά σου, όλοι οι άνθρωποι που αγαπάμε. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Δεν νομίζω ότι ξέχασα κανέναν. Αλλά μπορεί να ξέχασα το εσώρουχό μου. Αντίο!», είπε χαριτολογώντας καθώς ολοκλήρωνε την ομιλία της.
Στα highlights και η on stage εμφάνιση με νέους στίχους στο Flowers για την κατάκτηση του πρώτου της βραβείου Grammy
Αλλά και η εμφάνιση της Tracey Chapman
Δείτε το live act στην μνήμη της Tina Turner
Δείτε μερικά από τα live performances
Οι μεγάλοι νικητές:
RECORD OF THE YEAR
“Flowers,” Miley Cyrus
ALBUM OF THE YEAR
“Midnights,” Taylor Swift
SONG OF THE YEAR
“What Was I Made For?” from “Barbie,” Billie Eilish O’Connell and Finneas O’Connell, songwriters (Billie Eilish)
BEST NEW ARTIST
Victoria Monét
PRODUCER OF THE YEAR, NON-CLASSICAL
Jack Antonoff
SONGWRITER OF THE YEAR, NON-CLASSICAL
Theron Thomas
BEST POP SOLO PERFORMANCE
“Flowers,” Miley Cyrus
BEST POP DUO/GROUP PERFORMANCE
“Ghost in the Machine,” SZA featuring Phoebe Bridgers
BEST POP VOCAL ALBUM
“Midnights,” Taylor Swift
BEST DANCE/ELECTRONIC RECORDING
“Rumble,” Skrillex, Fred again.. and Flowdan
BEST POP DANCE RECORDING
“Padam Padam,” Kylie Minogue
BEST DANCE/ELECTRONIC MUSIC ALBUM
“Actual Life 3 (January 1 - September 9 2022),” Fred again..
BEST ROCK PERFORMANCE
“Not Strong Enough,” boygenius
BEST METAL PERFORMANCE
“72 Seasons,” Metallica
BEST ROCK SONG
“Not Strong Enough,” Julien Baker, Phoebe Bridgers and Lucy Dacus, songwriters (boygenius)
BEST ROCK ALBUM
“This Is Why,” Paramore
BEST ALTERNATIVE MUSIC PERFORMANCE
“This Is Why,” Paramore
BEST ALTERNATIVE MUSIC ALBUM
“The Record,” boygenius
Sign up for The Amplifier newsletter, for Times subscribers only. Your alternative to the algorithm — a real, live human helps you discover songs you’ll love. Try it for 4 weeks.
BEST R&B PERFORMANCE
“ICU,” Coco Jones
BEST TRADITIONAL R&B PERFORMANCE
“Good Morning,” PJ Morton featuring Susan Carol
BEST R&B SONG
“Snooze,” Kenny B. Edmonds, Blair Ferguson, Khris Riddick-Tynes, Solána Rowe and Leon Thomas, songwriters (SZA)
BEST PROGRESSIVE R&B ALBUM
“SOS,” SZA
BEST R&B ALBUM
“Jaguar II,” Victoria Monét
BEST RAP PERFORMANCE
“Scientists & Engineers,” Killer Mike featuring André 3000, Future and Eryn Allen Kane
BEST MELODIC RAP PERFORMANCE
“All My Life,” Lil Durk featuring J. Cole
BEST RAP SONG
“Scientists & Engineers,” André Benjamin, Paul Beauregard, James Blake, Michael Render, Tim Moore and Dion Wilson, songwriters (Killer Mike featuring André 3000, Future and Eryn Allen Kane)
BEST RAP ALBUM
“Michael,” Killer Mike
BEST SPOKEN WORD POETRY ALBUM
“The Light Inside,” J. Ivy
BEST JAZZ PERFORMANCE
“Tight,” Samara Joy
BEST JAZZ VOCAL ALBUM
“How Love Begins,” Nicole Zuraitis
BEST JAZZ INSTRUMENTAL ALBUM
“The Winds of Change,” Billy Childs
BEST LARGE JAZZ ENSEMBLE ALBUM
“Basie Swings the Blues,” The Count Basie Orchestra directed by Scotty Barnhart
BEST LATIN JAZZ ALBUM
“El Arte Del Bolero Vol. 2,” Miguel Zenón and Luis Perdomo
BEST ALTERNATIVE JAZZ ALBUM
“The Omnichord Real Book,” Meshell Ndegeocello
BEST TRADITIONAL POP VOCAL ALBUM
“Bewitched,” Laufey
BEST CONTEMPORARY INSTRUMENTAL ALBUM
“As We Speak,” Béla Fleck, Zakir Hussain, Edgar Meyer, featuring Rakesh Chaurasia
BEST MUSICAL THEATER ALBUM
“Some Like It Hot,” Christian Borle, J. Harrison Ghee, Adrianna Hicks and NaTasha Yvette Williams, principal vocalists; Mary-Mitchell Campbell, Bryan Carter, Scott M. Riesett, Charlie Rosen and Marc Shaiman, producers; Scott Wittman, lyricist; Marc Shaiman, composer and lyricist (Original Broadway Cast)
BEST COUNTRY SOLO PERFORMANCE
“White Horse,” Chris Stapleton
BEST COUNTRY DUO/GROUP PERFORMANCE
“I Remember Everything,” Zach Bryan featuring Kacey Musgraves
BEST COUNTRY SONG
“White Horse,” Chris Stapleton and Dan Wilson, songwriters (Chris Stapleton)
BEST COUNTRY ALBUM
“Bell Bottom Country,” Lainey Wilson
BEST AMERICAN ROOTS PERFORMANCE
“Eve Was Black,” Allison Russell
BEST AMERICANA PERFORMANCE
“Dear Insecurity,” Brandy Clark featuring Brandi Carlile
BEST AMERICAN ROOTS SONG
“Cast Iron Skillet,” Jason Isbell, songwriter (Jason Isbell and the 400 Unit)
BEST AMERICANA ALBUM
“Weathervanes,” Jason Isbell and the 400 Unit
BEST BLUEGRASS ALBUM
“City of Gold,” Molly Tuttle & Golden Highway
BEST TRADITIONAL BLUES ALBUM
“All My Love for You,” Bobby Rush
BEST CONTEMPORARY BLUES ALBUM
“Blood Harmony,” Larkin Poe
BEST FOLK ALBUM
“Joni Mitchell at Newport (Live),” Joni Mitchell
BEST REGIONAL ROOTS MUSIC ALBUM
“New Beginnings,” Buckwheat Zydeco Jr. and the Legendary Ils Sont Partis Band
“Live: Orpheum Theater Nola,” Lost Bayou Ramblers and Louisiana Philharmonic Orchestra (tie)
BEST GOSPEL PERFORMANCE/SONG
“All Things,” Kirk Franklin; Kirk Franklin, songwriter
BEST CONTEMPORARY CHRISTIAN MUSIC PERFORMANCE/SONG
“Your Power,” Lecrae and Tasha Cobbs Leonard
BEST GOSPEL ALBUM
“All Things New: Live in Orlando,” Tye Tribbett
BEST CONTEMPORARY CHRISTIAN MUSIC ALBUM
“Church Clothes 4,” Lecrae
BEST ROOTS GOSPEL ALBUM
“Echoes of the South,” Blind Boys of Alabama
BEST LATIN POP ALBUM
“X Mí (Vol. 1),” Gaby Moreno
BEST MÚSICA URBANA ALBUM
“Mañana Será Bonito,” Karol G
BEST LATIN ROCK OR ALTERNATIVE ALBUM
“Vida Cotidiana,” Juanes
“De Todas Las Flores,” Natalia Lafourcade (tie)
BEST MÚSICA MEXICANA ALBUM (INCLUDING TEJANO)
“Génesis,” Peso Pluma
BEST TROPICAL LATIN ALBUM
“Siembra: 45° Aniversario (En Vivo en el Coliseo de Puerto Rico, 14 de Mayo 2022),” Rubén Blades con Roberto Delgado and Orquesta
BEST GLOBAL MUSIC PERFORMANCE
“Pashto,” Béla Fleck, Edgar Meyer and Zakir Hussain featuring Rakesh Chaurasia
BEST AFRICAN MUSIC PERFORMANCE
“Water,” Tyla
BEST GLOBAL MUSIC ALBUM
“This Moment,” Shakti
BEST REGGAE ALBUM
“Colors of Royal,” Julian Marley & Antaeus
BEST NEW AGE, AMBIENT OR CHANT ALBUM
“So She Howls,” Carla Patullo featuring Tonality and the Scorchio Quartet
BEST CHILDREN’S MUSIC ALBUM
“We Grow Together Preschool Songs,” 123 Andrés
BEST COMEDY ALBUM
“What’s in a Name?,” Dave Chappelle
BEST AUDIOBOOK, NARRATION AND STORYTELLING RECORDING
“The Light We Carry: Overcoming in Uncertain Times,” Michelle Obama
BEST COMPILATION SOUNDTRACK FOR VISUAL MEDIA
“Barbie: The Album” (Various Artists)
BEST SCORE SOUNDTRACK FOR VISUAL MEDIA (INCLUDES FILM AND TELEVISION)
“Oppenheimer,” Ludwig Göransson, composer
BEST SCORE SOUNDTRACK FOR VIDEO GAMES AND OTHER INTERACTIVE MEDIA
“Star Wars Jedi: Survivor,” Stephen Barton and Gordy Haab, composers
BEST SONG WRITTEN FOR VISUAL MEDIA
“What Was I Made For?” from “Barbie: The Album,” Billie Eilish O’Connell and Finneas O’Connell, songwriters (Billie Eilish)
BEST MUSIC VIDEO
“I’m Only Sleeping” (The Beatles), Em Cooper, video director; Jonathan Clyde, Sophie Hilton, Sue Loughlin and Laura Thomas, video producers
BEST MUSIC FILM
“Moonage Daydream” (David Bowie), Brett Morgen, video director; Brett Morgen, video producer
BEST RECORDING PACKAGE
“Stumpwork,” Luke Brooks and James Theseus Buck, art directors (Dry Cleaning)
BEST BOXED OR SPECIAL LIMITED EDITION PACKAGE
“For the Birds: The Birdsong Project,” Jeri Heiden and John Heiden, art directors (Various Artists)
BEST ALBUM NOTES
“Written in Their Soul: The Stax Songwriter Demos,” Robert Gordon and Deanie Parker, album notes writers (Various Artists)
BEST HISTORICAL ALBUM
“Written in Their Soul: The Stax Songwriter Demos,” Robert Gordon, Deanie Parker, Cheryl Pawelski, Michele Smith and Mason Williams, compilation producers; Michael Graves, mastering engineer; Michael Graves, restoration engineer (Various Artists)
BEST ENGINEERED ALBUM, NON-CLASSICAL
“Jaguar II,” John Kercy, Kyle Mann, Victoria Monét, Patrizio “Teezio” Pigliapoco, Neal H Pogue and Todd Robinson, engineers; Colin Leonard, mastering engineer (Victoria Monét)
BEST ENGINEERED ALBUM, CLASSICAL
“Contemporary American Composers,” David Frost & Charlie Post, engineers; Silas Brown, mastering engineer (Riccardo Muti and Chicago Symphony Orchestra)
PRODUCER OF THE YEAR, CLASSICAL
Elaine Martone
BEST REMIXED RECORDING
“Wagging Tongue (Wet Leg Remix),” Wet Leg, remixers (Depeche Mode)
BEST IMMERSIVE AUDIO ALBUM
“The Diary of Alicia Keys,” George Massenburg and Eric Schilling, immersive mix engineers; Michael Romanowski, immersive mastering engineer; Alicia Keys and Ann Mincieli, immersive producers (Alicia Keys)
BEST INSTRUMENTAL COMPOSITION
“Helena’s Theme,” John Williams, composer (John Williams)
BEST ARRANGEMENT, INSTRUMENTAL OR A CAPPELLA
“Folsom Prison Blues,” John Carter Cash, Tommy Emmanuel, Markus Illko, Janet Robin and Roberto Luis Rodriguez, arrangers (The String Revolution featuring Tommy Emmanuel)
BEST ARRANGEMENT, INSTRUMENTS AND VOCALS
“In the Wee Small Hours of the Morning,” Erin Bentlage, Jacob Collier, Sara Gazarek, Johnaye, Kendrick and Amanda Taylor, arrangers (säje Featuring Jacob Collier)
BEST ORCHESTRAL PERFORMANCE
“Adès: Dante,” Gustavo Dudamel, conductor (Los Angeles Philharmonic)
BEST OPERA RECORDING
“Blanchard: Champion,” Yannick Nézet-Séguin, conductor; Ryan Speedo Green, Latonia Moore and Eric Owens; David Frost, producer (The Metropolitan Opera Orchestra; The Metropolitan Opera Chorus)
BEST CHORAL PERFORMANCE
“Saariaho: Reconnaissance,” Nils Schweckendiek, conductor (Uusinta Ensemble; Helsinki Chamber Choir)
BEST CHAMBER MUSIC/SMALL ENSEMBLE PERFORMANCE
“Rough Magic,” Roomful of Teeth
BEST CLASSICAL INSTRUMENTAL SOLO
“The American Project,” Yuja Wang; Teddy Abrams, conductor (Louisville Orchestra)
BEST CLASSICAL SOLO VOCAL ALBUM
“Walking in the Dark,” Julia Bullock, soloist; Christian Reif, conductor (Philharmonia Orchestra)
BEST CLASSICAL COMPENDIUM
“Passion for Bach and Coltrane,” Alex Brown, Harlem Quartet, Imani Winds, Edward Perez, Neal Smith and A.B. Spellman; Silas Brown and Mark Dover, producers
BEST CONTEMPORARY CLASSICAL COMPOSITION
“Montgomery: Rounds,” Jessie Montgomery, composer (Awadagin Pratt, A Far Cry and Roomful of Teeth)