Η KEAN μάς έδειξε τα σημάδια του καρκίνου του μαστού και συγκέντρωσε 3000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου!

Η ΚΕΑΝ, που βρίσκει πάντα πρωτότυπους τρόπους για να προσφέρει στην κοινωνία και να προάγει την υγεία των μελών της, βοήθησε το κοινό των social media να εξοικειωθεί με τα σημάδια του καρκίνου του μαστού με την καμπάνια «Μην αγνοείς τα σημάδια! Look After Your Oranges», και παράλληλα στήριξε, για άλλη μια χρονιά, το έργο της Europa Donna Κύπρου.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα video, όπου έξι δημοφιλείς influencers (Μιχάλης Σοφοκλέους, Σόφη Χρυσάνθου, Γιώτα Κουφαλίδου, Σάββια Ορφανίδου, Νικόλας Ιωαννίδης και Άντρεα Καφά) παρουσίασαν έξι σημάδια της νόσου, καλώντας τους χρήστες του Instagram να λάβουν μέρος σε μια αλυσίδα ενημέρωσης και ενίσχυσης της Europa Donna Κύπρου.

Οι χρήστες έπρεπε να βγάλουν μία selfie και να την ανεβάσουν σε story, αλλά το twist ήταν ότι έπρεπε να προσθέσουν ένα από 6 custom-made GIFs της KEAN, στα οποία τα πορτοκάλια –το φρούτο που είναι συνώνυμο της καλής υγείας και του brand– παρουσίαζαν κι από ένα σημάδι του καρκίνου του μαστού που μπορεί να εμφανιστεί στο στήθος: επίμονος πόνος, ανεστραμμένη θηλή, αίσθηση ογκιδίου, αλλαγές στο μέγεθος, έκκριση από τη θηλή και αλλαγές στο δέρμα.

Για κάθε selfie, η ΚΕΑΝ δώριζε €3 στην Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Το αποτέλεσμα;

Τον φετινό Οκτώβριο, τα Instagram stories γέμισαν από… πορτοκάλια, αφού δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 1000 selfies με τα GIFs, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί το ποσό των 3000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου! Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τα social media της ΚΕΑΝ δημοσίευσαν διάφορες μορφές περιεχομένου (stories, videos, carousel post, κλπ.) σχετικά με τα σημάδια του καρκίνου του μαστού, αλλά και τη σημασία της αυτοεξέτασης την 8η μέρα του κύκλου των γυναικών.

Έτσι, η KEAN έκλεισε με επιτυχία έναν κύκλο ευαισθητοποίησης και πρόληψης του καρκίνου του μαστού που ξεκίνησε το 2022, με την καμπάνια ενημέρωσης για την αυτοεξέταση μαστού #Look After Your Oranges, συνεχίστηκε το 2023 με την καμπάνια #Day8LookAfterYourOranges για τη σωστή ημέρα αυτοεξέτασης και, φέτος, έριξε φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού που απαιτούν άμεση συμβουλή από ειδικό.

Δειτε Επισης

Αυτά τα πρόσωπα αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google το 2024! Στην κορυφή η Μαρίνα Σάττι!
Πήρε αναβολή, η υπόθεση επίθεσης στην Super Κική και την κολλητή της, Άντρια - H κόντρα με τον Γιώργο Λιάγκα
Ματούλα Ζαμάνη: «Έχω βάλει πολλά ρούχα σήμερα για να μπορώ να βγάλω ακόμη περισσότερα»
Η αφιέρωση και το δημόσιο ευχαριστώ του Φώτη Ιωαννίδη στην σύντροφό του, Ελένη Βουλγαράκη
Η αφιέρωση του Γιώργου Τζαβέλλα στην Βίκυ Κάβουρα και στα παιδιά του: «Δεν ήμουν το πιο ήσυχο παιδί»
Η Kapopoulos Fine Arts εντυπωσίασε με μια μοναδική έκθεση σύγχρονης τέχνης
O Jay-Z κατηγορείται για βιασμό 13χρονης-Τι απαντά ο ίδιος
«Υπάρχει μία απογοήτευση από τους ανθρώπους που υποστήριξαν τον Ανδρέα Μικρούτσικο σε δυσκολίες»
Η απίστευτη αντίδραση του Αθερίδη όταν απάντησε για την απιστία
Η εξομολόγηση της Μπέσσυς Αργυράκη-«Πήγα στον θάνατο και γύρισα»