Η KEAN μάς έδειξε τα σημάδια του καρκίνου του μαστού και συγκέντρωσε 3000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου!

Η ΚΕΑΝ, που βρίσκει πάντα πρωτότυπους τρόπους για να προσφέρει στην κοινωνία και να προάγει την υγεία των μελών της, βοήθησε το κοινό των social media να εξοικειωθεί με τα σημάδια του καρκίνου του μαστού με την καμπάνια «Μην αγνοείς τα σημάδια! Look After Your Oranges», και παράλληλα στήριξε, για άλλη μια χρονιά, το έργο της Europa Donna Κύπρου.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα video, όπου έξι δημοφιλείς influencers (Μιχάλης Σοφοκλέους, Σόφη Χρυσάνθου, Γιώτα Κουφαλίδου, Σάββια Ορφανίδου, Νικόλας Ιωαννίδης και Άντρεα Καφά) παρουσίασαν έξι σημάδια της νόσου, καλώντας τους χρήστες του Instagram να λάβουν μέρος σε μια αλυσίδα ενημέρωσης και ενίσχυσης της Europa Donna Κύπρου.

Οι χρήστες έπρεπε να βγάλουν μία selfie και να την ανεβάσουν σε story, αλλά το twist ήταν ότι έπρεπε να προσθέσουν ένα από 6 custom-made GIFs της KEAN, στα οποία τα πορτοκάλια –το φρούτο που είναι συνώνυμο της καλής υγείας και του brand– παρουσίαζαν κι από ένα σημάδι του καρκίνου του μαστού που μπορεί να εμφανιστεί στο στήθος: επίμονος πόνος, ανεστραμμένη θηλή, αίσθηση ογκιδίου, αλλαγές στο μέγεθος, έκκριση από τη θηλή και αλλαγές στο δέρμα.

Για κάθε selfie, η ΚΕΑΝ δώριζε €3 στην Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Το αποτέλεσμα;

Τον φετινό Οκτώβριο, τα Instagram stories γέμισαν από… πορτοκάλια, αφού δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 1000 selfies με τα GIFs, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί το ποσό των 3000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου! Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τα social media της ΚΕΑΝ δημοσίευσαν διάφορες μορφές περιεχομένου (stories, videos, carousel post, κλπ.) σχετικά με τα σημάδια του καρκίνου του μαστού, αλλά και τη σημασία της αυτοεξέτασης την 8η μέρα του κύκλου των γυναικών.

Έτσι, η KEAN έκλεισε με επιτυχία έναν κύκλο ευαισθητοποίησης και πρόληψης του καρκίνου του μαστού που ξεκίνησε το 2022, με την καμπάνια ενημέρωσης για την αυτοεξέταση μαστού #Look After Your Oranges, συνεχίστηκε το 2023 με την καμπάνια #Day8LookAfterYourOranges για τη σωστή ημέρα αυτοεξέτασης και, φέτος, έριξε φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού που απαιτούν άμεση συμβουλή από ειδικό.

Δειτε Επισης

Η πολυαναμενόμενη επιστροφή των IL DIVO στην Κύπρο είναι γεγονός! Μάγεψαν το κοινό!
Caffè Nero: Ένα ταξίδι γνώσης και γεύσης στην τέχνη του καφέ — μέσα από τα έμπειρα χέρια των ειδικών!
Alchemy by Guaba: Ένα αλχημικό ταξίδι στη Λεμεσό με τα στοιχεία της φύσης
The Future of Skincare Unveiled | FILORGA Event: H παρουσίαση των καινοτόμων προϊόντων στο κυπριακό κοινό
Nέο παγκόσμιο λανσάρισμα από τη La Prairie!
12α Ελληνικά Βραβεία Βιβλίου Public: Με περισσότερες από 175.000 ψήφους, οι αναγνώστες ανέδειξαν τους φετινούς νικητές!
Tommy Hilfiger x F1 : Η πολυαναμενόμενη avant-première της Αθήνας γεμάτη μόδα, racing vibes και κινηματογραφική αίγλη
Καλοκαιρινό πάρτι με… γεύση Starbucks στις Φοινικούδες!
#MADVMΑ 2025: Όσα έγιναν στην φαντασμαγορική βραδιά - Oι on stage εμφανίσεις, οι βραβεύσεις & τα ευτράπελα
Επιμορφωτικό & Επιστημονικό Συμπόσιο του Συνδέσμου Μωρά Θαύματα, με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων από την ίδρυσή του