Μίλτος Πασχαλίδης: «Δε μπορούμε να λέμε στα κορίτσια να προσέχουν. Τα αγόρια να μην είναι μ@@@@ες!»
10:45 - 25 Νοεμβρίου 2024
«Η παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ είναι ανοησίες. Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο. Παραπέμπει σε Χούντα. Στη Χούντα είχαμε λογοκρισία. Είναι δυνατόν;»
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Για τον όρο «έντεχνη μουσική», τη βία, αλλά και την παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ μίλησε ο Μίλτος Πασχαλίδης στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του Mega, «MEGA Ενημέρωση».
«Η συζήτηση για το έντεχνο είναι μια παρεξήγηση. Και θα έπρεπε οι άνθρωποι που ξέρουν στοιχειώδη ελληνικά να το καταλαβαίνουν. Αν ορίσουμε κάτι έντεχνο θα πρέπει να ορίσουμε και κάτι άτεχνο. Υπάρχει ένα κομμάτι τραγουδιού που εδράζεται στη μνήμη, και ένα κομμάτι τραγουδιού που θέλει να κάνει να ξεχνιέσαι, που εδράζεται στη λήθη. Εγώ υπηρετώ το πρώτο» ανέφερε αρχικά ο Μίλτος Πασχαλίδης.
Ενώ σε άλλο σημείο είπε, «Οι απώλειες για μένα λειτουργούν σαν τρύπες που δε κλείνουν ποτέ. Ειδικά ο Θάνος, αλλά και ο Λαυρέντης, και ο Άλκης Αλκαίος… έχω πιάσει τον εαυτό μου να αισθάνεται ότι θα ήθελαν να νιώθουν ότι είμαι αντάξιός τους».
«Δε μπορούμε να λέμε σε όλα τα κορίτσια όλου του κόσμου να προσέχουν. Αυτοί που έχουν αγόρια, να πουν στα αγόρια τους να μην είναι μ@@@@ες. Πιο απλό δεν είναι;» δήλωσε ακόμη ο Μίλτος Πασχαλίδης.
Τέλος, για την παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ μουσική, ο Μίλτος Πασχαλίδης είπε, «Καταρχάς εμένα η τραπ δε μου αρέσει. Άκουσα τις προάλλες ότι επενέβη και το ΕΣΡ. Αυτά είναι ανοησίες. Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο. Παραπέμπει σε Χούντα. Στη Χούντα είχαμε λογοκρισία. Είναι δυνατόν;».
Μίλησε για τη δουλειά του, σχολίασε τα πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα, αλλά και τη μουσική που ακούνε σήμερα οι νέοι.
Ο καλλιτέχνης σε ερώτηση σχετικά με το έντεχνο τραγούδι και τη φιλοσοφία που επικρατεί γύρω από αυτό είπε χαρακτηριστικά: «Η συζήτηση γύρω από το έντεχνο τραγούδι είναι μια παρεξήγηση».
Θεωρεί πως ο όρος «έντεχνο» δεν υφίσταται καθώς θα έπρεπε να ορίσουμε ταυτόχρονα και κάτι «άτεχνο». Ξεχωρίζει τα τραγούδια ανάμεσα σε αυτά που εδράζονται στη μνήμη ή στη λήθη, τοποθετώντας τον εαυτό του στην πρώτη κατηγορία.
Όσον αφορά το κομμάτι της «απώλειας» ο Μίλτος Πασχαλίδης τις βιώνει ως «τρύπες» που δεν γεμίζουν ποτέ.
«Ειδικά ο Θάνος Μικρούτσικος, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας αλλά και ο Άλκης Αλκαίος, θα ήθελα να νιώθουν ότι είμαι αντάξιος τους», δήλωσε.
Σχετικά με το Ηρώδειο και ποιοι καλλιτέχνες θα πρέπει να τραγουδούν εκεί ο τραγουδοποιός σχολίασε:
«Ο κάθε καλλιτέχνης θα πρέπει να ξέρει αν μπορεί και αν έχει νόημα να παίξει στο Ηρώδειο. Το να υπάρχει μία ‘αισθητική αστυνομία’ με βρίσκει αντίθετο».
Στη συνέχεια, η συζήτηση κατευθύνθηκε προς τα γεγονότα της βίας, τα εγκλήματα κατά των γυναικών, με τον Μίλτο Πασχαλίδη να τονίζει:
«Δε μπορούμε να λέμε σε όλα τα κορίτσια όλου του κόσμου να προσέχουν. Αυτοί που έχουν αγόρια, να πουν στα αγόρια τους να μην είναι μ@@@@ες. Πιο απλό δεν είναι;» δήλωσε ακόμη ο Μίλτος Πασχαλίδης.
Για την παρέμβαση του ΕΣΡ για την τραπ μουσική, ο Μίλτος Πασχαλίδης είπε:
«Καταρχάς εμένα η τραπ δε μου αρέσει. Άκουσα τις προάλλες ότι επενέβη και το ΕΣΡ. Αυτά είναι ανοησίες. Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο. Παραπέμπει σε Χούντα. Στη Χούντα είχαμε λογοκρισία. Είναι δυνατόν;».
Σχετικά με την πολιτική του στάση, ο σπουδαίος συνθέτης δήλωσε:
«Μετά από 30 και χρόνια τα ο ΚΚΕ είναι κάτι σαν το σπίτι μου», ενώ σχετικά με την σημερινή πολιτική σκηνή που επικρατεί ανέφερε: «Στην πολιτική σκηνή με ενοχλεί που έχουν εμφανιστεί κόμματα ακροδεξιάς και υπάρχει πολύς κόσμος που τα ψηφίζει».
«Ο καλλιτέχνης δικαιούται να ψηφίζει ό,τι θέλει, τα έργα του ανήκουν στο λαό», είπε χαρακτηριστικά.
Ο Μίλτος Πασχαλίδης εμφανίζεται μαζί με τον Γιάννη Κότσιρα, κάθε Σάββατο στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 20:00, ενώ στα τέλη του Νοέμβρη θα πραγματοποιήσει δύο συναυλίες στη Θεσσαλονίκη με τη συμφωνική ορχήστρα του Δήμου που ονομάζονται «Με επίσημο ένδυμα».