Χρήστος Νικολόπουλος για το αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη: «Δεν θέλω να χρησιμοποιούνται τα τραγούδια μου»

Μετά την απαγόρευση των τραγουδιών του, στο αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη, ο Χρήστος Νικολόπουλος επανηλθε: «Διευθετήθηκε το θέμα μετά την παρέμβασή μου» – Τι συνέβη

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Ο Χρήστος Νικολόπουλος, o Πέτρος Ίμβριος, ο Γιώργος Δασκουλίδης και ο Ηλίας Φιλίππου μίλησαν στο #Buongiorno για το θέμα.

Η μουσική θεατρική παράσταση για τον Στέλιο Καζαντζίδη, τον θρύλο της λαϊκής μουσικής βασισμένη σε μοναδικές αφηγήσεις για τη ζωή του από τη σύζυγο του Βάσω Καζαντζίδη, σε κείμενα και επιμέλεια παραγωγής του στιχουργού Ηλία Φιλίππου, παρουσίαση από τον ηθοποιό Γιώργο Γιαννόπουλο, σκηνοθεσία του Νίκου Σούλη και ερμηνείες των σπουδαίων τραγουδιών του από δύο γνήσιες και γνώριμες λαϊκές φωνές, τον Πέτρο Ίμβριο και τον Γιώργο Δασκουλίδη, θα παρουσιαστεί τις Τετάρτες του Νοεμβρίου (6,13,20,27) στη Μουσική Σκηνή Σφίγγα.

Η παράσταση είναι ένα αντιπροσωπευτικό αφιέρωμα για τη ζωή και τα μεγάλα τραγούδια που μας άφησε αυτός ο σπουδαίος καλλιτέχνης που παραμένει αξεπέραστος και λατρεμένος.

Ο Χρήστος Νικολόπουλος υποστηρίζει πως δεν του ζητήθηκε άδεια για να χρησιμοποιηθούν τα τραγούδια του στην μουσικοθεατρική παράσταση «Υπάρχω» – Ο μύθος ζει» στο Θέατρο Σφίγγα.

Ο γνωστός συνθέτης μίλησε χθες τηλεφωνικά στην εκπομπή# Buongiorno ξεκαθαρίζοντας τη θέση του σχετικά με την παραβίαση των πνευματικών του δικαιωμάτων από τους συντελεστές της παράστασης, που ανεβαίνει τις Τετάρτες του Νοέμβρη στη μουσική σκηνή Σφίγγα.

«Έχει υποχρέωση ο καθένας που θα κανείς ένα αφιέρωμα χρησιμοποιώντας τραγούδια μου – και όχι μόνο – βάζουν και για τίτλο στην παράσταση, ένας που κάνει δηλαδή τον συγγραφέα, για τίτλο ένα τραγούδι μου, το «Υπάρχω». Αυτό απαγορεύεται από τον νόμο», δηλώνει ο Χρήστος Νικολόπουλος.

«Πρέπει να μας ζητείται η άδεια από τους δημιουργούς, να έρχονται σε διαπραγμάτευση με τον οργανισμό που μας εκπροσωπεί και κατόπιν να γίνεται η παράσταση. Είναι πολύ εύκολο να το κάνουν αυτό. Δε το κάνουν όμως και γι΄αυτόν τον λόγο δεν επιθυμώ να χρησιμοποιούνται τα τραγούδια μου», εξηγεί χαρακτηριστικά ο δημιουργός.

«Δεν είναι θέμα χρημάτων. Είναι υποχρέωση των χρηστών να φέρουν άδεια από τον οργανισμό μας. Είναι ανήθικο να χρησιμοποιούνται τα τραγούδια μου και να μην παίρνουν άδεια από τον οργανισμό που είμαι και πρόεδρος», καταλήγει στην τοποθέτησή του ο συνθέτης, Χρήστος Νικολόπουλος.

Ωστόσο όπως αναφέρει ο ίδιος, σήμερα, μετά την παρέμβασή του το θέμα διευθετήθηκε.

«Δεν είχαν άδεια να χρησιμοποιήσουν τα τραγούδια μου παρόλο που είπαν ότι είχαν. Ούτε την δική μου άδεια, ούτε του στιχουργού, ούτε της κ. Καζαντζίδου. Τους εκτιμώ όλους τους συντελεστές. Μετά την παρέμβαση μου πήγαν στην «Εδέμ» και διευθετήθηκε το θέμα. Δεν έχω κάτι με τους τραγουδιστές. Πρέπει να μάθουν ότι τα τραγούδια είναι ιδιοκτησία κάποιων ανθρώπων και πρέπει να καταλάβουν οι χρήστες πως δεν μπορούν οι χρήστες να τα χρησιμοποιούν αν δεν αμείβονται οι δημιουργοί», είπε αρχικά.

«Δεν είναι οικονομικό το θέμα. Τα κέντρα πληρώνουν 100-200 ευρώ τον μήνα για όλους τους δημιουργούς. Το θέμα είναι ότι πρέπει να μάθουν ότι πρέπει να ζητείται η άδεια γι΄αυτά τα τραγούδια», συμπλήρωσε ο Χρήστος Νικολόπουλος.

Δειτε Επισης

Home Alone: Από διαρρήκτης… γλύπτης ο «Μαρβ»-Πώς είναι σήμερα ο ηθοποιός
Αθηνά Οικονομάκου: «Ο καθένας κυνηγάει την ευτυχία του και αυτό έκανα κι εγώ»
«Δεν υπήρχε λόγος να αντιδράσω, ένιωσα πιεσμένος, ήταν κι η κατάσταση δύσκολη με τη Μαρινέλλα»
Ο Έλτον Τζον αποκάλυψε το μήνυμα που θέλει να αναγράφεται στην ταφόπλακά του
«Νομίζω πως κανείς από τους φίλους μου δεν το ξέρει αυτό»-H on air αποκάλυψη της Μιμή Ντενίση:
«Έχουμε περάσει δια πυρός και σιδήρου-Έχουμε συγχρονιστεί συναισθηματικά»
Ακυκλοφόρητη μουσική του Michael Jackson ανακαλύφθηκε σε εγκαταλελειμμένη αποθήκη
Ορφέας Αυγουστίδης: «Η ευτυχία είναι μια ρύθμιση, είναι στον τρόπο που υποδέχεσαι τα πράγματα»
«Έδωσα μεγάλη μάχη για τον Πέτρο Φιλιππίδη στο 50-50, δεν ήταν η πρώτη λύση»
«Ίσως ο πατέρας μου να πήρε τη θέση που του αξίζει καλλιτεχνικά αφού έφυγε»