Η KEAN ρίχνει φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού και στηρίζει τη Europa Donna Κύπρου με τη νέα της καμπάνια

Η ΚΕΑΝ, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, συμβάλλει στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού με τη νέα της social media καμπάνια «Μην αγνοείς τα σημάδια!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

«Look After Your Oranges», καλώντας το κοινό να γίνει μέρος μιας μεγάλης αλυσίδας ενημέρωσης και παράλληλα να στηρίξει το έργο της Europa Donna Κύπρου.

Φέτος, η καμπάνια της KEAN επικεντρώνεται με έναν πρωτότυπο τρόπο στα σημάδια του καρκίνου του μαστού, κοινώς τα συμπτώματα της νόσου που απαιτούν άμεση διερεύνηση από ειδικό.

Για το εναρκτήριο video της καμπάνιας, η KEAN συνεργάστηκε με έξι δημοφιλείς influencers, ώστε να εξασφαλίσει τη μέγιστη προβολή τόσο του μηνύματος της καμπάνιας όσο και του μηχανισμού της.

Στο video, οι Μιχάλης Σοφοκλέους, Σόφη Χρυσάνθου, Γιώτα Κουφαλίδου, Σάββια Ορφανίδου, Νικόλας Ιωαννίδης και Άντρεα Καφά παρουσιάζουν έξι σημάδια του καρκίνου του μαστού και καλούν τους χρήστες να ανεβάσουν τις δικές τους selfies με τα σημάδια, ώστε να συμμετέχουν στην προσπάθεια να μάθει το ευρύ κοινό να μην τα αγνοεί.

Για κάθε selfie, η ΚΕΑΝ θα δωρίζει €3 στην Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Για να λάβετε κι εσείς μέρος, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

● Μπείτε στον λογαριασμό της ΚΕΑΝ στο Instagram (@kean_soft_drinks) και βρείτε το story της καμπάνιας με το «Add Yours» sticker στo highlight «Τα σημάδια».

● Βγάλτε μια selfie και ανεβάστε την σε story.

● Προσθέστε 1 από τα 6 GIFs με τα σημάδια του καρκίνου του μαστού αναζητώντας #LookAfterYourOranges στα stickers.

● Κάντε tag @kean_soft_drinks και δημοσιεύστε την selfie σας. Η καμπάνια αυτή αποτελεί ουσιαστικά τη φετινή συνέχεια των αντίστοιχων δράσεων της KEAN που πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή του κοινού τα δύο προηγούμενα έτη.

Η καμπάνια «Look After Your Oranges» (Οκτώβριος 2022) αφορούσε τη σωστή μέθοδο αυτοεξέτασης μαστού, ενώ η καμπάνια «Την 8η Μέρα του Κύκλου σου… Look After Your Oranges» (Οκτώβριος 2023) εστίασε στην 8η μέρα του κύκλου μιας γυναίκας που είναι η μέρα που συστήνεται για αποτελεσματικότερη αυτοεξέταση.

Για να γίνετε κι εσείς κομμάτι της φετινής αλυσίδας ενημέρωσης και επισκεφθείτε το Instagram της KEAN (@kean_soft_drinks) για να δώσουμε όλοι μαζί ένα ηχηρό μήνυμα για τα σημάδια του καρκίνου του μαστού!

Δειτε Επισης

IKEA Κύπρου: Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για το 2ο “Follow Your Art”, με συμμετοχές Πανεπιστημίων από όλη την Κύπρο.
Αυτό είναι το νέο ‘dine in’ χειμερινό μενού του #Wagamama
Η Cryos International τιμά τους δότες σπέρματος και ωαρίων κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας
Τα αλλαντικά Snack μείωσαν το αλάτι κατά 25% και κράτησαν τη γεύση!
Η KEAN ρίχνει φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού και στηρίζει τη Europa Donna Κύπρου με τη νέα της καμπάνια
Ενημερωτική εκστρατεία της Κυπριακής Αιματολογικής Εταιρείας για το μήνα Σεπτέμβριο
#EuropaDonna Κύπρου: Στις 5 Οκτωβρίου, στην 20η Πορεία με τις Ροζ Φιγούρες θα περπατήσουμε μαζί
ΝΟΟΗ: Μια εκλεπτυσμένη εμπειρία κρασιού χωρίς αλκοόλ
Η Bentley Κύπρου μετέφερε τον Ed Sheeran στις συναυλίες του με απόλυτη πολυτέλεια
Νέο KEANITA App: Όλος ο κόσμος του KEANITA Kids Club είναι πλέον στο smartphone σου!