Νέα επικοινωνιακή εκστρατεία από την Μπύρα ΚΕΟ σε συνεργασία με την United Brains.

Αναλύοντας και αξιοποιώντας συστηματικά όλα τα δεδομένα της αγοράς, όπως τη ραγδαία ανάπτυξη της μάρκας ΚΕΟ, τις δυναμικές που έχει διαμορφώσει στον τόπο, τις σχέσεις που έχει εδραιώσει με το καταναλωτικό κοινό και τιμώντας πάντα το αδιαμφησβήτητο DNA της, οι ομάδες marketing της εταιρείας ΚΕΟ και της United Brains σχεδίασαν και ανέπτυξαν τη στρατηγική που αποτυπώνεται στο νέο διαφημιστικό σποτ το οποίο προβάλλεται αυτή την περίοδο σε πλατφόρμες off line και on line.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η Μπύρα ΚΕΟ, παραμένοντας ακλόνητη και συνεπής στις αλήθειες της, αλλά κυρίως στην χαρακτηριστική της γεύση που εγγυώνται η ιστορία και τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, καταφέρνει να μένει επίκαιρη, σύγχρονη, «φρέσκια» και αγαπητή, οριζόντια, σε όλα τα δημογραφικά της κοινωνίας. Και αυτό αποτυπώνεται στη νέα της εκστρατεία, δείχνοντας για άλλη μια φορά νέους δρόμους επικοινωνίας.

Το δημιουργικό της εκστρατείας ταξιδεύει τον θεατή στον κόσμο της Μπύρας ΚΕΟ. Μια βουτιά στο μπουκάλι αναδεικνύει τις πτυχές του μεσογειακού ταπεραμέντου του τόπου μας, καθώς και τα συστατικά που την κάνουν μοναδική. Με ρηξικέλευθη αισθητική, δυναμική κινηματογραφική προσέγγιση και ανατρεπτική δομή αφήγησης, το σποτ επιδεικνύει το πώς ανοίγοντας μια ΚΕΟ, πίνεις την Κύπρο στα καλύτερα της.

Δειτε Επισης

Η SEPTONA λανσάρει τη νέα βρεφική σειρά πανών Calm n' Care με ίνες από οργανικό βαμβάκι
Τα Χριστούγεννα στο Νicosia Mall είναι incredible!
Γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Τα Burger King παρουσιάζουν το καλύτερο από ποτέ Whopper®, μια ανεπανάληπτη εμπειρία γεύσης.
IKEA Κύπρου: Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για το 2ο “Follow Your Art”, με συμμετοχές Πανεπιστημίων από όλη την Κύπρο.
Αυτό είναι το νέο ‘dine in’ χειμερινό μενού του #Wagamama
Η Cryos International τιμά τους δότες σπέρματος και ωαρίων κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας
Κάτι ψήνεται στην Έγκωμη…. Νέες γευστικές απολαύσεις στα κάρβουνα αλά Ελληνικό
Τα αλλαντικά Snack μείωσαν το αλάτι κατά 25% και κράτησαν τη γεύση!
Η KEAN ρίχνει φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού και στηρίζει τη Europa Donna Κύπρου με τη νέα της καμπάνια