Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Νέα ταινία Nannys, φτιαγμένη με αγάπη!

Τα νέα Nannys Sensitive έρχονται να καθησυχάσουν τους προβληματισμούς των γονιών με τα ενισχυμένα χαρακτηριστικά τους και όλες τις επιπρόσθετές τους πιστοποιήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Οι παιδικές πάνες Nannys, του Ομίλου Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, παρουσίασαν στους τηλεοπτικούς δέκτες, κι όχι μόνο, την ολοκαίνουρια διαφημιστική καμπάνια των ανανεωμένων Nannys Sensitive.

Η νέα καμπάνια των αγαπημένων παιδικών πανών απευθύνεται στους σύγχρονους γονείς με ανησυχίες και ευαισθησίες ως προς την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων που χρησιμοποιούν για τα μωρά τους, αλλά και ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Γονείς δηλαδή που επιλέγουν προϊόντα ασφαλή τόσο για τα μωρά τους, όσο και για το περιβάλλον στο οποίο αυτά μεγαλώνουν και αναπτύσσονται.

Με χιούμορ και τρυφερότητα, η ταινία κάνει έμμεση νύξη σε αυτές τις ευαισθησίες, δείχνοντας γονείς που συγκινούνται με όλα τα μικρά «πρώτα» των μωρών τους, είτε αυτά αφορούν το πρώτο τους μανταρίνι, ή τα πρώτα τους βήματα.

353807926_315399130816670_928318853158838021_n

Τα ανανεωμένα Nannys Sensitive έρχονται να καθησυχάσουν τους προβληματισμούς των γονιών με τα ενισχυμένα χαρακτηριστικά τους και όλες τις επιπρόσθετές τους πιστοποιήσεις.

Στα νέα αυτά χαρακτηριστικά συμπεριλαμβάνονται η ακόμα πιο ενισχυμένη απορροφητικότητα, ο πιο άνετος ανατομικός σχεδιασμός και οι φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες.

Παράλληλα εμπλουτίζουν την γκάμα τους με νέο μέγεθος, για κάλυψη των αναγκών σε µεγαλύτερα µωρά. Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας, η Nannys έχει κρατήσει πάνω από 140 χιλιάδες μωρά άνετα και στεγνά. Αυτή η εμπιστοσύνη και αγάπη των καταναλωτών, αλλά και η επιμονή της εταιρείας να ανανεώνει τα προϊόντα της για να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της, αποδεικνύουν έμπρακτα ότι τα προϊόντα Nannys φτιάχνονται με αγάπη.

Τον σχεδιασμό και τη στρατηγική της καμπάνιας έχει αναλάβει η Gnomi Integrated Communications.

353860592_636786851820197_1364079307354131083_n

Δειτε Επισης

Η SEPTONA λανσάρει τη νέα βρεφική σειρά πανών Calm n' Care με ίνες από οργανικό βαμβάκι
Τα Χριστούγεννα στο Νicosia Mall είναι incredible!
Γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Τα Burger King παρουσιάζουν το καλύτερο από ποτέ Whopper®, μια ανεπανάληπτη εμπειρία γεύσης.
IKEA Κύπρου: Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για το 2ο “Follow Your Art”, με συμμετοχές Πανεπιστημίων από όλη την Κύπρο.
Αυτό είναι το νέο ‘dine in’ χειμερινό μενού του #Wagamama
Η Cryos International τιμά τους δότες σπέρματος και ωαρίων κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας
Κάτι ψήνεται στην Έγκωμη…. Νέες γευστικές απολαύσεις στα κάρβουνα αλά Ελληνικό
Τα αλλαντικά Snack μείωσαν το αλάτι κατά 25% και κράτησαν τη γεύση!
Η KEAN ρίχνει φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού και στηρίζει τη Europa Donna Κύπρου με τη νέα της καμπάνια