Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Νέα ταινία Nannys, φτιαγμένη με αγάπη!
07:35 - 29 Ιουνίου 2023
Τα νέα Nannys Sensitive έρχονται να καθησυχάσουν τους προβληματισμούς των γονιών με τα ενισχυμένα χαρακτηριστικά τους και όλες τις επιπρόσθετές τους πιστοποιήσεις
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus
Οι παιδικές πάνες Nannys, του Ομίλου Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, παρουσίασαν στους τηλεοπτικούς δέκτες, κι όχι μόνο, την ολοκαίνουρια διαφημιστική καμπάνια των ανανεωμένων Nannys Sensitive.
Η νέα καμπάνια των αγαπημένων παιδικών πανών απευθύνεται στους σύγχρονους γονείς με ανησυχίες και ευαισθησίες ως προς την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων που χρησιμοποιούν για τα μωρά τους, αλλά και ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
Γονείς δηλαδή που επιλέγουν προϊόντα ασφαλή τόσο για τα μωρά τους, όσο και για το περιβάλλον στο οποίο αυτά μεγαλώνουν και αναπτύσσονται.
Με χιούμορ και τρυφερότητα, η ταινία κάνει έμμεση νύξη σε αυτές τις ευαισθησίες, δείχνοντας γονείς που συγκινούνται με όλα τα μικρά «πρώτα» των μωρών τους, είτε αυτά αφορούν το πρώτο τους μανταρίνι, ή τα πρώτα τους βήματα.
Τα ανανεωμένα Nannys Sensitive έρχονται να καθησυχάσουν τους προβληματισμούς των γονιών με τα ενισχυμένα χαρακτηριστικά τους και όλες τις επιπρόσθετές τους πιστοποιήσεις.
Στα νέα αυτά χαρακτηριστικά συμπεριλαμβάνονται η ακόμα πιο ενισχυμένη απορροφητικότητα, ο πιο άνετος ανατομικός σχεδιασμός και οι φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες.
Παράλληλα εμπλουτίζουν την γκάμα τους με νέο μέγεθος, για κάλυψη των αναγκών σε µεγαλύτερα µωρά. Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας, η Nannys έχει κρατήσει πάνω από 140 χιλιάδες μωρά άνετα και στεγνά. Αυτή η εμπιστοσύνη και αγάπη των καταναλωτών, αλλά και η επιμονή της εταιρείας να ανανεώνει τα προϊόντα της για να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της, αποδεικνύουν έμπρακτα ότι τα προϊόντα Nannys φτιάχνονται με αγάπη.
Τον σχεδιασμό και τη στρατηγική της καμπάνιας έχει αναλάβει η Gnomi Integrated Communications.