#Absolut: Born to mix. Η μεγαλύτερη καμπάνια της δεκαετίας!

Στην Absolut και δικαίως, ανήκει η μεγαλύτερη, πιο τολμηρή και πρωτοποριακή καμπάνια της δεκαετίας, που βρίσκεται σε εξέλιξη.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Κτυπώντας τώρα το καλοκαίρι στην πιο δροσερή της version, η καμπάνια “The World of Absolut Cocktails”, καταφέρνει με έναν ιδιαίτερα ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο να περάσει στην κοινωνία πολλαπλά μηνύματα ισότητας, σεβασμού, αγάπης και αποδοχής, προτάσσοντας ως κεντρική ιδέα το “Born to mix”.

Με τη βοήθεια του βραβευμένου με Όσκαρ Rami Malek, η νέα καμπάνια της Absolut Vodka, εστιάζει με έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο στη διαφορετικότητα.

Στην ουσία, η παγκόσμια καμπάνια του brand η οποία μετράει δέκα και πλέον χρόνια ζωής, «ερμηνεύει» τα cocktails ως ανθρώπους με βάση τα συστατικά και το γευστικό τους προφίλ.

Tη Δευτέρα, 19/06 στην Taratsa By High & Wet στη Λευκωσία, πραγματοποιήθηκε το απόλυτο media event της χρονιάς υπό τον τίτλο “The Absolut media mix event”.

Σύσσωμος ο κόσμος των media αποδέχτηκε την πρόσκληση της Absolut και της Tempo Cyprus, που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπός της στην Κύπρο, υιοθετώντας με αυτό τον τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας που βασίζεται στην ιδέα της ανάμειξης των υλικών για τη δημιουργία του τέλειου cocktail.

Όταν οι άνθρωποι αναμειγνύονται ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ηλικίας δημιουργούν με βεβαιότητα έναν καλύτερο κόσμο. Ακριβώς όπως ένα cocktail όταν αναμειγνύεται με τη διάσημη και αγαπημένη βότκα.

Με το σλόγκαν λοιπόν, «born to mix»… δημιουργεί μια επανάσταση στη δημιουργία των cocktails, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ιδέα της «ανάμειξης».

Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήταν η γνωριμία των παρευρισκομένων με τις extravagant personas του διαφορετικού κόσμου των Absolut Cocktails, τα οποία προσωποποιούνται μέσω δυναμικών, ελκυστικών χαρακτηριστικών που όμως ευθυγραμμίζονται όταν συναναστρέφονται.

Και ενώ κάθε cocktail στην καμπάνια της Absolut ξεχωρίζει γευστικά από μόνο του, η βραδιά γίνεται καλύτερη όταν συνδυάζει επιλογές από Absolut Cocktails, επιλογές από διαφορετικές προσωπικότητες.

Έτσι, το ‘World of Absolut Cocktails’ έχει κάτι από όλους και για όλους.

H Cosmopolitan είναι η κομψή, η elegant, που θέτει τα trends στη μόδα και ξεχωρίζει για το καλλιτεχνικό της ταλέντο.

Η Espresso Martini γεμάτη ενέργεια και αυτοπεποίθησή, είναι η trendsetter που τραβάει την προσοχή.

Η Bloody Mary είναι η αξιόπιστη και έμπιστη φίλη όλων, χωρίς να προσπαθεί πολύ και τέλος ο Moscow Μule είναι ο άνετος, ψύχραιμος, cool guy, που του αρέσει πάντα να περνά καλά.

Στο απόλυτο event, η Espresso Martini, ο Mule, η Bloody Mary και η Cosmo, βρέθηκαν να διασκεδάζουν μαζί με τους υπόλοιπους καλεσμένους, με τον χώρο να πλημμυρίζει με πολύχρωμους χαρακτήρες και διαφορετικές προσωπικότητες οι οποίες αναμείχθηκαν, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα cocktail που αναπαριστούσαν.

Οι άνθρωποι της Absolut δεν εφησυχάζουν, αντίθετα προσκαλούν και προκαλούν όλη την κοινωνία μαζί αλλά και τον καθένα μας ξεχωριστά σε αυτή την προσπάθεια της ανάμειξης ανθρώπων, ιδεών και ποτών ως υπέρμαχος ενός κόσμου που είναι πιο ανοιχτός, ελεύθερος και ταυτόχρονα πιο διασκεδαστικός. Και αυτό, μέχρι η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα να καταστούν τρόπος ζωής.

Το μόνο πράγμα που δεν είναι διαπραγματεύσιμο για την Absolut, είναι οι αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύει σ’ ότι αφορά την προσφορά στον άνθρωπο και το περιβάλλον, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνει.

1 (129) 1 (110) 1 (103) 1 (295) 1 (252) 1 (266) 1 (272) 1 (241)
1 (129) 1 (110) 1 (103) 1 (295) 1 (252) 1 (266) 1 (272) 1 (241)

Δειτε Επισης

#Cannes Film Festival 2024: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις και όλα όσα έγιναν μέχρι στιγμής
Η Opening Fiesta του Guaba ήταν το απόλυτο success!
Μια εμπνευσμένη πρωτοβουλία από τα Μ&S για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Μαγνήτισε τα βλέμματα η Πρώτη κυρία, με το αστραφτερό χαμόγελο της, στα 16α #INBusinessAwards
Οι δυναμικές κυρίες του επιχειρείν, έκλεψαν τις εντυπώσεις και στο Red Carpet των 16ων #INBusinessAwards
Easter deserves LURPAK®! Ένα ξεχωριστό διήμερο απόλαυσαν οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι της LURPAK®
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Άνεση και κομψότητα σε κάθε βήμα, με τη νέα συλλογή PILLOW WALK της ALDO!
McDonald’s™ Κύπρου: Ο διαγωνισμός ‘Meet & Greet’, μέσω του McDonald’s™ App, ολοκληρώθηκε και οι νικητές γνώρισαν… τον Χρήστο Μάστορα!
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς