AUGUSTINUS BADER: Το κορυφαίο brand γιορτάζει τα πέντε του χρόνια με μια νέα διαφημιστική καμπάνια!

Γιορτάζοντας πέντε χρόνια επιτυχίας στον τομέα της ομορφιάς, η Augustinus Bader τιμά τα κορυφαία προϊόντα της, The Cream και The Rich Cream, τις καινοτόμες ενυδατικές κρέμες που έφεραν την επανάσταση στην κατηγορία φροντίδας του δέρματος και έγιναν «το Μυστικό που αξίζει να μοιραστείτε».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Τα δύο πρωτότυπα προϊόντα, που λανσαρίστηκαν με τη γέννηση του brand το 2018, άλλαξαν άρδην το τοπίο στον χώρο της ομορφιάς με το TFC8® (Trigger Factor Complex), την πατενταρισμένη τεχνολογία του Καθηγητή Bader που βασίζεται σε περισσότερα από 30 χρόνια έρευνας πάνω στην κυτταρική ανάπλαση και την αναγεννητική ιατρική.

Παρόλο που το brand δημιουργήθηκε πριν πέντε χρόνια, η ιστορία του ξεκινά το 2008, όταν ο καθηγητής Bader δημιούργησε το Wound Gel, ένα πρωτοποριακό προϊόν που προάγει τη φυσική επούλωση εγκαυμάτων τρίτου βαθμού χωρίς χειρουργείο.

Ο Καθηγητής Augustinus Bader, κορυφαίος γνώστης των αναγεννητικών μηχανισμών του δέρματος, χρησιμοποίησε ως πηγή έμπνευσης τη συγκεκριμένη ανακάλυψη, για να αναπτύξει το TFC8®, μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία κοσμητολογίας που μειώνει αποδεδειγμένα, με θεαματικά αποτελέσματα, τις ρυτίδες, την ερυθρότητα, τα σπυράκια, την ξηροδερμία, τις βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία, την όψη των πόρων και πολλές άλλες ατέλειες σε κάθε τύπο επιδερμίδας μέσα σε μόλις 27 ημέρες.

334703910_2803066286497228_5346928108697395822_n

Με φανατικούς οπαδούς από τον χώρο των celebrities, όπως η Βικτόρια Μπέκαμ, η Γκουίνεθ Πάλτροου, η Τζένιφερ Άνιστον, η Μάργκο Ρόμπι και η Ναόμι Κάμπελ, οι The Cream και The Rich Cream απέκτησαν γρήγορα φήμη ως «οι Κρέμες που Δουλεύουν».

Το γεγονός αυτό δεν διέφυγε από την προσοχή της βιομηχανίας ομορφιάς, η οποία έχει απονείμει στο σχετικά νεοφερμένο brand πάνω από 100 βραβεία, όπως τον τίτλο διάκρισης «Greatest Skincare of All Time» (WWD, Beauty Inc.), μέσα σε μόλις πέντε χρόνια.

Η καμπάνια για τα πέντε χρόνια τιμά την αφοσιωμένη κοινότητα που έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτά τα δραστικά προϊόντα χάρη στα εντυπωσιακά, αναμφισβήτητα αποτελέσματά τους.

Σήμερα, η κλασσική λατρεμένη σειρά της Augustinus Bader έχει πλέον εξελιχθεί σε μια διευρυμένη, ολοκληρωμένη συλλογή με προϊόντα και συμπληρώματα διατροφής για τη φροντίδα του δέρματος και των μαλλιών, συνεχίζοντας να τηρεί το πλέον υψηλό επίπεδο εφαρμοσμένης επιστήμης στη βιομηχανία της ομορφιάς.

334736372_1300989493963037_1354757261214410218_n

Σε πέντε χρόνια, η επωνυμία επεκτάθηκε σε περισσότερα από 1100 κανάλια πώλησης παγκοσμίως, εκτελεί αποστολές σε 168 χώρες και προβλέπεται να σημειώσει πωλήσεις αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του έτους.

Πιστή στην ιδρυτική της διακήρυξη «Healing and Helping Others», η Augustinus Bader προσφέρει, μέσω της πρωτοβουλίας «You Shop, We Donate», το 5% των εσόδων της από ηλεκτρονικές πωλήσεις για τη στήριξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, περιβαλλοντικές εκστρατείες και την πρόοδο στην επιστημονική έρευνα, σε συνεργασία με φιλανθρωπικές οργανώσεις όπως οι Never Alone, One Tree Planted και Naked Heart Foundation.

Η Augustinus Bader έχει συνεργαστεί, ανά τον κόσμο, με κορυφαία ινστιτούτα σπα και διεθνούς φήμης ειδικούς που συμμερίζονται την έμφαση του brand στην αποτελεσματικότητα και την ευεξία, προσφέροντας τα αποκλειστικά προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους πιο προοδευτικά σκεπτόμενους εκπροσώπους από τον κλάδο της υγείας και της φιλοξενίας παγκοσμίως.

Ως φυσική εξέλιξη, η Augustinus Bader εγκαινίασε πρόσφατα τους δύο πρώτους της φυσικούς χώρους στους οποίους παρέχονται ανώτατης ποιότητας υπηρεσίες, το The Skin Lab στο The Webster της Νέας Υόρκης και το The Skin Lab στο The Lanserhof του Λονδίνου. Με σχέδια να επεκτείνει το αποτύπωμα λιανικής πώλησης και τη γκάμα προϊόντων της στην αγορά των ΗΠΑ και πέρα από αυτήν, η Augustinus Bader συνεχίζει να παγιώνεται ως καινοτόμος κινητήρια δύναμη στη βιομηχανία της ομορφιάς.

334602114_1216504725653064_1582864075395335747_n

Δειτε Επισης

Κατερίνα Καινούργιου για Καραβάτου: «Εγώ δεν πιστεύω ότι τα έχει με τον Χρήστο Φερεντίνο»
APIVITA: Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και φυσική φροντίδα
Holiday Wonderlights: Η νέα συλλογή της KIKO MILANO γιορτάζει τη μαγική λάμψη των Χριστουγέννων
Τo νέo maxi mod look: Mια νέα δημιουργική καμπάνια της KIKO MILANO σε συνεργασία με την Emma Roberts
Ο Γιώργος Κακοσαίος άνοιξε δικό του νυχάδικο και παρέχει υπηρεσίες καλλωπισμού σε γυναίκες και άντρες
Το exclusive event του Mario Badescu στο Beauty Line Μακαρίου
Η COLORESCIENCE κυκλοφορεί τη Total Lash™ Mascara: Το μυστικό για μακρύτερες, δυνατές και υγιείς βλεφαρίδες
Η συλλογή για να λάμψεις το Φθινόπωρο: KIKO MILANO GLOSS SUPREME It’s a high glass world
O οίκος Augustinus Bader παρουσιάζει το νέο pop-up κατάστημα στο Παρίσι σε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Harry Nuriev
Η φυσική λύση ενάντια στις ατέλειες "Just Bee Clear" από την Apivita