Βασίλης Μπισμπίκης: «Χέστηκ@ για την αποδοχή. Ούτε με προσδιορίζει όλη αυτή η φασαρία. Νιώθω καλά!»

Βασίλης Μπισμπίκης: Η Δέσποινα Βανδή, η απάντηση στα αρνητικά σχόλια και η σπάνια αναφορά στον γιο του - «Έχει ένα κόστος όλο αυτό, μπορεί και καλλιτεχνικό, αλλά αν τα βάλεις σε μια ζυγαριά, τελικά τι είναι πιο σημαντικό; Η ζωή δεν είναι πιο σημαντική από την τέχνη;»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Βασίλης Μπισμπίκης με αφορμή την παράσταση «Έγκλημα και Τιμωρία: Αθήνα».  Μιλώντας στο news247.gr και στον δημοσιογράφο Θεοδόση Μίχο, αναφέρθηκε στον ντόρο που έχει προκληθεί με τις εμφανίσεις του στο νυχτερινό μαγαζί όπου εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή, ενώ αναφέρθηκε και για πρώτη φορά στον γιο του.

Δεν εκνευρίζεσαι όταν επί μέρες γίνεσαι πρώτη είδηση επειδή πήγες στα μπουζούκια;

Όχι, γιατί χέστηκ@ για την αποδοχή. Δεν μου χαλάει κάτι. Ούτε με προσδιορίζει όλη αυτή η φασαρία. Εγώ κινούμαι με τον τρόπο που με κάνει να νιώθω καλά. Θέλω να είμαι ευτυχισμένος. Και το παιδί μου και η Δέσποινα και όλοι οι δικοί μου να είμαστε μια χαρά. Το μόνο που μπορεί να με κάνει τούρμπο είναι αν έτσι όπως καθόμαστε τώρα, σηκώσει ο άλλος τη φωτογραφική μηχανή. Γιατί το κάνεις, ρε φίλε; Δηλαδή οι περισσότερες φωτογραφίες που βγήκαν με τη Δέσποινα, στα Εξάρχεια, στην Αράχωβα, οπουδήποτε, δεν ήταν καν από παπαράτσι. Δηλαδή τι νομίζουν; Ότι χορεύω περιμένοντας ότι θα τραβήξει ο άλλος με το κινητό; Το κάνω γιατί γουστάρω.

Πώς σου φαίνεται ότι μάλλον περισσότεροι απ’ όσους ξέρουν τι σόι καλλιτέχνης είσαι, μπορεί να συζητάνε για ό,τι έκανες ένα τυχαίο βράδυ με τη σύντροφό σου;

Έχει ένα κόστος όλο αυτό, μπορεί και καλλιτεχνικό, αλλά αν τα βάλεις σε μια ζυγαριά, τελικά τι είναι πιο σημαντικό; Η ζωή δεν είναι πιο σημαντική από την τέχνη; Τα βάζω λοιπόν σε αυτή τη ζυγαριά και λέω: εγώ φίλε είμαι καλά. Έχω χρόνο για το καλλιτεχνικό κομμάτι. Δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι. Θα δείξει ο χρόνος αν θα γίνω ένας κακός σελέμπριτι. Πρώτα είναι η ζωή και μετά όλα τ’ άλλα. Αν δεν ζεις όπως θες, τι να την κάνεις την τέχνη;

Ο σημερινός σαρανταεξάχρονος Βασίλης τι συμβουλή θα έδινε στον μικρό;
Να είναι ο εαυτός του, να κάνει αυτό που γουστάρει, να μη δίνει λογαριασμό σε κανένα και να ακολουθεί την ανάσα του. Όπου η ανάσα του κυλάει καλά, να μένει εκεί μέσα. Μόλις βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά, να την κάνει.

Αυτές τις συμβουλές δίνεις και στο παιδί σου;
Το παιδί μου είναι μικρό ακόμα. Αλλά γενικά δεν είμαι άνθρωπος που συμβουλεύει. Το μόνο που προσπαθώ να κάνω είναι να έχω σύνδεση μαζί του. Να μπορεί να μου μιλάει, να είναι ειλικρινής, να μη φοβάται να μου εκφράζει ό,τι θέλει και ό,τι σκέφτεται.

Φαντάζομαι ότι ξέρει τι δουλειά κάνεις.
Εννοείται. Δεν μπορεί να δει ακόμη τις παραστάσεις μου, αλλά μεγάλωσε μέσα στο Cartel.

Στην τηλεόραση δεν σε έχει δει;
Ναι, τότε που έκανα τον Βόσκαρη στις «Άγριες Μέλισσες» μου είχε πει ότι είμαι πολύ κακιασμένος.

Σου έχει πει ποτέ ότι άκουσε τους γονείς φίλων του να σε κουτσομπολεύουν;
Μπορεί να έχει ακούσει κάτι τέτοιο, αλλά δεν έχει τύχει ακόμη να μου το πει.

Σε έχει ρωτήσει ποτέ γιατί έγινες ηθοποιός;
Όχι ακόμη.

Δειτε Επισης

Οργισμένη η Γλυκερία με τον Αλέκο Ζαζόπουλο - Έστειλε στον Γιώργο Λιάγκα κρυφά πλάνα της από το Ισραήλ
Συγκλονιστική παρέμβαση της Χάρις Αλεξίου για την Παλαιστίνη: «Δεν τραγουδάω, μα θα τραγουδήσω αλλιώς»
Σταμάτης Κραουνάκης: «Δεν μου λείπει η Άλκηστις Πρωτοψάλτη… Μέσα μου η καρδιά μου είναι άσπιλη»
Διακόπηκε ξαφνικά η συναυλία της Νατάσα Θεοδωρίδου - Μπήκαν διασώστες - Η αντίδραση της
Ο Γιάννης Πλούταρχος απαντά στα αρνητικά σχόλια που έγιναν για τη συναυλία – αφιέρωμα στον Βασίλη Καρρά
Νικόλας Ράπτης: «Έπαθα σοκ. Με άγχωσε, πληγώθηκα. Στεναχωρήθηκα από τη συμπεριφορά του ΑΝΤ1»
Χρήστος Μάστορας: «Νιώθω πως τα media ξεπερνούν τα όρια, επειδή η κοινωνία νοσεί από τον ιό της πόλωσης»
Γιώργος Καλλιακμάνης και Ανδρέας Μικρούτσικος διείσδυσαν σε βάθος ανάλυση, για το viral σεξ σε περιπολικό
Νίκος Συρίγος: «Είναι μεγάλη χυδαιότητα αυτό το πράγμα, εμετικό και πάρα πολύ αισχρό»
Ο Δημήτρης Παπανώτας έσταξε φαρμακερό... χιούμορ, για Τζώνη Καλημέρη και Ελπίδα Ιακωβίδου