Ο Παπακαλιάτης έσπασε για πρώτη φορά τη σιωπή του για τη συνεργασία του με το Λιγνάδη

Την επιθυμία του να επικεντρωθεί μόνο στον κινηματογράφο μετά το τέλος του #Maestro και να μην ξανακάνει τηλεόραση εξέφρασε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στη συνέντευξη που παραχώρησε στον Τάσο Τρύφωνος και την εκπομπή #tetatetstonalpha - «Μετά το #Maestro δε θα ξανακάνω τηλεόραση» - Στη 10άδα του Netflix παγκοσμίως η σειρά #MaestroInBlue

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αποκάλυψε πως δεν είχε στο μυαλό του να επιστρέψει τηλεοπτικά, κάτι που όμως άλλαξε κατά την περίοδο της πανδημίας αφού κάποια άλλα σχέδια που είχε, πήγαν πίσω.

«Είχε κλείσει η σκέψη για την επιστροφή στην τηλεόραση. Αυτό άλλαξε λόγω covid γιατί ετοίμαζα την ταινία που θα έκανα. Και ενώ ήταν όλα έτοιμα, ήρθε η πανδημία, έκλεισε ο κινηματογράφος και περίμενε να περάσει όλο αυτό για να ξεκινήσουμε. Και επειδή καθυστερούσε, είχα το Maestro και σκέφτηκα να το κάνω μία μίνι σειρά γιατί μου ζητούσαν να κάνω κάτι στην Ελλάδα. Ένας από τους λόγους που έβαλα τους Παξούς είναι για να είμαστε πιο προστατευμένοι από την πανδημία. Γράφοντάς την είδα τι ενδιαφέρον έχουν αυτοί οι ήρωες σεναριακά. Είχα πέσει ακριβώς μέσα και οι ηθοποιοί το ανέβασαν πάρα πολύ» ανέφερε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.’

Σχετικά μη τη συνεργασία με την Χαρούλα Αλεξίου ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αποκάλυψε: «Έγραφα το 2ο επεισόδιο και είχα δει μία συνέντευξη της Χάρις Αλεξίου. Αποφάσισα να δοκιμάσω, έκανα μια έρευνα μόνος μου για το πώς μιλούσε. Την πήρα μια μέρα τηλέφωνο και της είπα ότι γράφω μια σειρά και εάν θέλει να το διαβάσει. Της το στέλνω, για να πω την αλήθεια, έγραψα το τρίτο επεισόδιο πάνω στην Χάρις και της το στέλνω. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει και μου λέει “Βρε αγόρι μου, δεν γνωριζόμαστε. Αυτή είμαι εγώ!”. Μόλις βγαίναμε από το λοκντάουν και ήθελε να κάνει πράγματα».

«Όταν τελειώσει τo #Μaestro, δε θα ξανακάνω τηλεόραση. Δε γίνεται. Ανακάλυψα στο Maestro ότι έχω κι εγώ αλλάξει. Ειδικά μετά τις ταινίες, ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα, δεν είναι τόσο ο τηλεοπτικός τρόπος, είναι ο κινηματογραφικός τρόπος. Αυτό είναι τρομερά χρονοβόρο και κοστοβόρο και ψυχοφθόρο» είπε τέλος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Ένα θέμα στο οποίο μάλιστα αναφέρθηκε ο Παπακαλιάτης και έκανε μεγάλη αίσθηση - μιας και με επιλογή του είχε αποφασίσει να μην αναφερθεί ποτέ- ήταν αυτό του #metoo και συγκεκριμένα στάθηκε στο πρόσωπο του Δημήτρη Λιγνάδη.

Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό, πως ο Παπακαλιάτης είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με το σκηνοθέτη, που κατηγορήθηκε και εν τέλει καταδικάστηκε, ωστόσο όπως τόνισε για συγκεκριμένους λόγους δεν ήθελε να εκφέρει δημόσια άποψη.

Οι δηλώσεις του Χριστόφορου Παπακαλιάτη για το Δημήτρη Λιγνάδη

«Δεν μου έτυχε ποτέ. Δεν είδα ποτέ ή κατάλαβα κάτι τέτοιο. Δεν θεωρώ ότι είναι πράγματα που συμβαίνουν μόνο στο χώρο το δικό μας. Σε αυτό διαφωνώ πάρα πολύ και κυρίως για τα νέα παιδιά και για τους γονείς να νομίζουν ότι το παιδί τους θα πάει σε αυτόν τον χώρο και αυτός ο χώρος είναι τόσο τοξικός. Καρκινώματα και τοξικά πράγματα υπάρχουν σε όλους τους χώρους. Με τον Δημήτρη Λιγνάδη δεν γίναμε ποτέ φίλοι ή κολλητοί, αλλά η συμπεριφορά του απέναντί μου ήταν κανονική. Ήταν μια ανάμνηση» δήλωσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

«Απέφυγα με άποψη να τοποθετηθώ δημόσια για όλα αυτά γιατί δεν θα ήθελα να είχα μια άποψη για πράγματα που δεν έχω δει. Δεν αμφισβήτησε κανείς το ταλέντο του, την φαντασία του και την παιδεία του, αλλά όλα αυτά ήταν κάτι τελείως διαφορετικό, δικό του και τα έχασα, έπεσα από τα σύννεφα, φυσικά και σοκαρίστηκα και θορυβήθηκα για όλα όσα γίνονταν εκείνη την εποχή. Για αυτό είχα επιλέξει τότε την απόλυτη ησυχία. Όχι γιατί δεν είχα άποψη -είχα με τους δικούς μου ανθρώπους- γιατί δεν έπρεπε να έχω δημόσια άποψη.

Δεν μου άρεσε που για 1-2 χρόνια τον κάθε ηθοποιό σε μια παράσταση και δουλειά τον ρωτούσαν για έναν άλλον συνάδελφο και ήταν σαν παίκτες ριάλιτι, όπου όλοι ηθοποιοί έπρεπε να πούνε για άλλους ηθοποιούς. Ήταν πολύ σκληρό, απάνθρωπο και πολύ μακριά από κάθε μορφής τέχνης. Τώρα ότι μπορεί να γίνονται προσπάθειες προκειμένου να καθαρίσουν τα πράγματα, είμαι απόλυτα υπέρ αυτού αρκεί να γίνονται με μέτρο κι από αυτούς που είναι ειδικοί και ξέρουν. Όχι από τον καθένα» σημείωσε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Μόλις λίγες μέρες μετά την ένταξή του στον παγκόσμιο κατάλογο του #Netflix, το #Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη κατάφερε να κερδίσει και το κοινό και πέρα από τα σύνορα, αφού εξασφάλισε μία θέση στην δεκάδα της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του #Flixpatrol που αφορούν την Κυριακή 19 Μαρτίου, η ελληνική σειρά κατάφερε να μπει στη δεκάδα και μάλιστα, στην όγδοη θέση.

Στα σχόλια για το #MaestroInBlue, όπως είναι ο τίτλος για το #Netflix, οι θεατές αποθεώνουν τόσο την πλοκή και το σενάριο, όσο τις ερμηνείες, τη μουσική και το τεχνικό κομμάτι της σειράς, που μπήκε στη δημοφιλή συνδρομητική πλατφόρμα, πριν από 3 μέρες, τη 17η Μαρτίου.

Το τραγούδι της Χαρούλας Αλεξίου, «Προσευχή», επίσης σχολιάστηκε θετικά από τους ξένους θεατές.

Κάποιοι άλλοι δε, γράφουν ότι θέλουν ήδη να μετακομίσουν σε κάποιο ελληνικό νησί, μετά τα πλάνα των Παξών, που κυριαρχούν.

Δειτε Επισης

Κωνσταντίνος Βασάλος: «O κόσμος να διαλυόταν δεν θα πήγαινα πάνελ στην Καινούργιου» - Έξαλλη η Κατερίνα
Νατάσσα Μποφίλιου: «Υπάρχει σάτιρα, υπάρχει και χυδαιότητα. Εμείς είμαστε ενάντια στη χυδαιότητα»
Γιώργος Λιάγκας: «Ρώτησα τη Νατάσα Θεοδωρίδου και μου είπε» – Η αποκάλυψη για τον Γιώργο Θεοφάνους
Έξαλλος ο Κωνσταντίνος Δρούλιας με τον Βαγγέλη Περρή: «Πήγε στον Λιάγκα που κάνει καραγκιοζιλίκια»
Στέλιος Κουδουνάρης: «Το bullying με θωράκισε & με έκανε δυνατό. Τα ενδιαφέροντά μου ήταν διαφορετικά»
Ο Γιάννης Σμαραγδής για την απώλεια της συζύγου του & τη διακοπή χρηματοδότησης της ταινίας του
Πάνος Ιωαννίδης: «Πρόσφατα κάποιος έγραψε κάτι άσχημο για τα κιλά μου και με πείραξε»
Σάκης Ρουβάς: «Έχω δει πολύ λίγο το #TheVoiceGR φέτος. Χρειάζονται πάντα πολλές προϋποθέσεις και φέτος άλλαξε»
Έφυγε από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, η Salma Hayek - Oλοκλήρωσε τα γυρίσματα στην Δράμα
Ο Λούης Πατσαλίδης μετά τον Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή