Η απάντηση Βασίλη Τσιάρτα στη μητέρα και την αδελφή του μετά την αποκήρυξη του

«Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες. Υπερασπίζομαι ξανά τα εθνικά μας χρώματα» - Χαμός στο διαδίκτυο μετά την «αποκήρυξη» από μητέρα και αδελφή του

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Όπως έγινε γνωστό, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, Βασίλης Τσιάρτας βάζει υποψηφιότητα με το κόμμα «ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» των Θάνου Τζήμερου και Φάηλου Κρανηδιώτη για τις επερχόμενες εκλογές.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ξένο σώμα ο για την οικογένειά του ο Βασίλης Τσιάρτας: Οι ομοφοβικές & ρατσιστικές αναρτήσεις του που προκάλεσαν έκρηξη οργής - Η μητέρα & η αδερφή του, τον αδειάζουν πανηγυρικά με επιστολή 

 

Η μητέρα του και η αδελφή του με επιστολή τους που δημοσιεύτηκε στον τοπικό ιστότοπο της Βέροιας, anepikairos.gr, αποστασιοποιούνται πλήρως από τις πολιτικές πεποιθήσεις του Βασίλη Τσιάρτα και διευκρινίζουν πως οι πεποιθήσεις τους ουδέποτε ήταν «ομοφοβικές, ρατσιστικές ή εθνικιστικές» διαχωρίζοντας τη θέση τους απ’ τον Βασίλη Τσιάρτα. 

 

 

Η είδηση ότι ο Βασίλης Τσιάρτας «αποκηρύχθηκε» από τη μητέρα και την αδελφή του, μετά την επιλογή του να κατέβει στις εκλογές με το κόμμα «Εθνική Δημιουργία» του Θάνου Τζήμερου και του Φαήλου Κρανιδιώτη, έχει σχολιαστεί πολύ έντονα τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο. 

Συγκεκριμένα, ο Βασίλης Τσιάρτας «σκαρφάλωσε» στην κορυφή των trends στο twitter, με τους χρήστες του να κάνουν έναν χαμό από τρολάρισμα!

 

   

 

 

  

 

Το απόγευμα της Τρίτης 7/2 ο Βασίλης Τσιάρτας θέλησε να δώσει τη δική του απάντηση μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, στη μητέρα και την αδερφή του, οι οποίες ξεκαθάρισαν ότι δεν έχουν σχέση με τις απόψεις του.

Η απάντηση του Βασίλη Τσιάρτα στο facebook:

«Διευκρινίζω, προς κάθε ενδιαφερόμενο, τις πολιτικές μου απόψεις:

– Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες. Αυτό ήταν και το σύνθημα του κόμματος που ψήφιζε ο αείμνηστος πατέρας μου. Εγώ το διευρύνω: ανήκει και σε όσους ήρθαν ή θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα για να υιοθετήσουν τον Ελληνικό και τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, να ζήσουν ως Έλληνες και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με Ελληνική Παιδεία. Πάντως, η Ελλάδα δεν ανήκει σε όσους επιδιώκουν να εγκαθιδρύσουν στη χώρα μας και στην Ευρώπη, με το προκάλυμμα της θρησκείας, ένα ολοκληρωτικό κοινωνικό και νομικό πλαίσιο ζωής, που είναι απολύτως ασύμβατο με τον πολιτισμό και τη νομοθεσία μας, με τις αρχές του Διαφωτισμού, με την ισότητα ανδρών και γυναικών, με τα δικαιώματα των παιδιών, και μάλιστα εισβάλλοντας στην Ελληνική Επικράτεια. Αυτή η άποψη αποκαλείται από κάποιους “ρατσιστική”.

– Θέλω η χώρα μου να μην είναι ο επαίτης της διεθνούς κοινότητας και να διακριθεί ξανά στον σύγχρονο κόσμο παράγοντας καινοτομία, τεχνολογία, προϊόντα, υπηρεσίες, πολιτισμό, τέχνες, γράμματα, επιστήμες, αξιοπρέπεια. Θέλω η Ελλάδα να είναι σεβαστή στους φίλους της και τρομερή στους εχθρούς της. Θέλω οι Έλληνες να διακρίνονται και να προκόβουν στη χώρα τους, όπως κάνουν σε άλλες χώρες που έχουν ένα πλαίσιο ευνομίας και αξιοκρατίας. Θέλω τα παιδιά μου να μην πρέπει να ξενιτευτούν, για να βρουν δουλειές και αμοιβές, που θα τους επιτρέπουν να ζουν αξιοπρεπώς. Αυτό το πλαίσιο δεν υπάρχει στην Ελλάδα του κομματικού φατριασμού, μπλε, πράσινου και κόκκινου, των πελατειακών σχέσεων και του σοβιετικού κράτους – πατερούλη που μοιράζει επιδόματα σε δήθεν “ευπαθείς και ευάλωτους”, γονατίζοντας από τη φορολογία κάθε παραγωγικό Έλληνα και “φεσώνοντας” τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Αυτή η επιθυμία αποκαλείται από κάποιους “εθνικιστική”.

– Πιστεύω πως κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να ζει με τον τρόπο που εκείνος επιλέγει, χωρίς να ζητάει την έγκριση των άλλων, αρκεί να μην τους βλάπτει. Σε όλη μου τη ζωή αγωνίστηκα ώστε οι ιδιαιτερότητες των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του ερωτικού προσανατολισμού, να μην είναι κριτήριο για την ποιότητα, την αξία τους ή την αποδοχή τους. Στο κρεβάτι του, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει, και μεταξύ συναινούντων ενηλίκων όλα επιτρέπονται. Όμως πιστεύω πως ένα παιδί χρειάζεται μπαμπά και μαμά – όχι γονέα 1 και γονέα 2. Πιστεύω πως συζητώντας για την υιοθεσία παιδιών, το μόνο κριτήριο πρέπει να είναι το καλό του παιδιού, και όχι η ικανοποίηση – για ψηφοθηρικούς λόγους – οργανωμένων ομάδων πίεσης που προσπαθούν να επιβάλουν τις δικές τους επιλογές σε όλους, ως κανονικότητα. Αυτή η θέση αποκαλείται από κάποιους “ομοφοβική”.

– Πιστεύω πως μια κοινωνία πρέπει να ζει με κανόνες. Ένας από αυτούς είναι πως νόμος είναι ένα κείμενο που ψηφίζεται από την Βουλή. Δεν είναι το “δίκαιο του εργάτη”, όπως το διαμορφώνουν κάθε φορά, ανάλογα με το πώς τους συμφέρει, κάποιοι αυτόκλητοι εκπρόσωποι του εργάτη. Δεν είναι η παρανομία του “δικού μας παιδιού”, όπως την “κουκουλώνουν” κάθε φορά οι πολιτικοί του προστάτες. Δεν είναι τα τάγματα εφόδου που παρελαύνουν 3 φορές τη μέρα στους δρόμους της πόλης μπλοκάροντας τη ζωή των κατοίκων της. Δεν είναι οι εγκληματίες που έχουν μετατρέψει τα πανεπιστήμια σε άντρα παραβατικότητας. Αν δεν μας αρέσει ο νόμος, θα πρέπει να τον αλλάξουμε με έναν άλλον νόμο, που θα ψηφίσει πάλι η Βουλή. Δεν θα τον “καταργήσουμε στον δρόμο”, διότι, κάνοντάς το αυτό, ξαναγυρνάμε στον νόμο της ζούγκλας. Αυτή η άποψη θεωρείται από κάποιους “φασιστική”.

– Πιστεύω ότι κάθε αγώνας – και ο πολιτικός – έχει κανόνες που πρέπει να τηρούνται. Στο ποδόσφαιρο, αν πιάσεις τη μπάλα με τα χέρια στη μεγάλη περιοχή, ο διαιτητής σφυρίζει πέναλτι, όποιος κι αν είσαι. Στην πολιτική, ο κανόνας για τη λειτουργία των κομμάτων ορίζεται στο άρθρο 29 του Συντάγματος: “η οργάνωση και η δράση τους οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος”. Κόμμα που δηλώνει απερίφραστα πως στόχος του είναι η κατάλυση της Δημοκρατίας και η επιβολή δικτατορίας κι ότι, αν η χώρα δεχθεί επίθεση, αυτό θα αναλάβει αυτόνομη στρατιωτική δράση, μέχρι την ολοκληρωτική ήττα της εγχώριας αστικής τάξης, και την, διά των όπλων, κατάληψη της εξουσίας, δεν θα έπρεπε να συμμετέχει στις εκλογές, τουλάχιστον. Αυτή η άποψη θεωρείται από κάποιους “ακροδεξιά”.

Καταλαβαίνω ότι τα παραπάνω είναι πολύ δυσνόητα στην Ελλάδα της ιδεολογικής τρομοκρατίας της αριστεράς, που, ειδικά στις μικρές κοινωνίες, είναι ιδιαίτερα απειλητική. Ταθέτω πάντως στη διάθεση όσων ενδιαφέρονται πραγματικά για το τι πιστεύει κάποιος. Χαίρομαι που η Εθνική Δημιουργία, με τον Θάνο Τζήμερο, τον Φαήλο Κρανιδιώτη και τους πολλούς άξιους συνεργάτες τους, αγωνίζεται για να αρχίσουμε ξανά να χρησιμοποιούμε την κοινή λογική στη χώρα που γέννησε τον ορθό λόγο. Είμαι ευτυχής που δίνω αυτόν τον αγώνα μαζί τους. Αισθάνομαι ότι υπερασπίζομαι ξανά τα εθνικά μας χρώματα, όπως το 2004. Θέλω να κάνουμε όλοι μαζί τη χώρα μας δυνατή και περήφανη στην Ευρώπη και στον κόσμο. Η Ελλάδα της παραγωγής και της προόδου είναι η μεγάλη μας οικογένεια».

 

 

Ο Βασίλης Τσιάρτας έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο #ToPrwino και μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα για την απόφαση της μητέρας και της αδελφής του να κρατήσουν αποστάσεις από την υποψηφιότητά του με το κόμμα «Εθνική Δημιουργία» του Θάνου Τζήμερου και του Φαήλου Κρανιδιώτη.

«Επέλεξα ένα κόμμα διότι με εκφράζει ακόμα. Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα σε ποια περιφέρεια θα κατέβω, θα ανακοινωθεί σύντομα. Με είχαν προσεγγίσει στο παρελθόν και από το κόμμα του κ. Βελόπουλου, και κάποια στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και από το κόμμα του κ. Κασιδιάρη αλλά η επιλογή μου ήταν συνειδητή. Το  κόμμα του κ. Κρανιδιώτη και του κ. Τζήμερου είναι ένα πατριωτικό, φιλελεύθερο κόμμα υπέρ των μεταρρυθμίσεων και με σεβασμό στους θεσμούς, χωρίς να έχει καμία σχέση με τα άκρα. Ένα κόμμα που ασπάζεται την απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που καταδικάζει τον ναζισμό και τον κουμμουνισμό» είπε αρχικά ο Βασίλης Τσιάρτας.

Και στη συνέχεια ρωτήθηκε για την στάση από την οικογένειά του. «Νομίζω διαχωρισμός είναι. Δεν είναι μία δήλωση που θέλει να την παρουσιάσει μία μειοψηφία που κατά τη γνώμη της με αποκηρύσσουν. Έκαναν μία τοποθέτηση κι εγώ απάντησα ξεκάθαρα χθες. Τις αποφάσεις για το τι θα κάνω, τις παίρνω μόνος μου. Δεν κάνω γκάλοπ για να αποφασίσω κάτι. Από εκεί και πέρα, ο πατέρας μου με στήριξε και με βοήθησε στην καριέρα μου. Ήταν αντικειμενικός πάνω από όλα. Ξέρετε κάτι; Ήταν Παναθηναϊκός ενώ εγώ έπαιξα μόνο στην ΑΕΚ στην Ελλάδα» δήλωσε ο Βασίλης Τσιάρτας.

Όσον αφορά στη μητέρα του, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής υπογράμμισε πως «τη σέβομαι και την εκτιμώ, δεν έχει να κάνει».

Για τη δήλωση του με τον μικρό Αμίρ και ποιος πρέπει να κρατά την ελληνική σημαία:

«Ήταν μια εθνική γιορτή και προτεραιότητα έχουν τα Ελληνόπουλα. Φυσικά και ασπάζομαι όποιος θέλει να κρατά τη σημαία. Δίπλα στον Αμίρ ήταν και η μητέρα του φορώντας τη μαντίλα; Αυτό τι σημαίνει; Το παιδί κράτησε τη σημαία, αλλά δίπλα η μάνα ήταν ντυμένη με το πως ήταν ντυμένη στη χώρα της. Εμένα με ενοχλεί. Ενόχλησε την πλειοψηφία των Ελλήνων».

Για το ότι χαρακτηρίστηκε ως ομοφοβικός:

«Μίλησα με χιλιάδες κόσμο, δε βρέθηκε ένας να μου πει «τι είναι αυτά που λες». Από ακροαριστερές οργανώσεις έχω δεχθεί πόλεμο. Μου είναι αδιάφορη η γνώμη της κ. Ακρίτα».

Για το ότι υπάρχει μια καταδικαστική απόφαση –πρωτόδικη- για τις απόψεις του:

«Είπατε ότι υπάρχει πρόστιμο 5.000 ευρώ. Δεν ισχύει αυτό. Δεν έχει τελεσιδικήσει».

Στην ανακοίνωση του που αναφέρει για «γονέας Α και Β» και ότι οι γονείς πρέπει να μην είναι του ίδιου φύλου:

«Τα παιδιά δεν είναι για πειράματα, πρέπει να μεγαλώνουν με μητέρα και πατέρα, να έχουν τα πρότυπα τα σωστά. Είμαι υπέρ να υιοθετούν παιδιά, ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν. Δεν είμαι υπέρ να μεγαλώνει με δύο μπαμπάδες. Είχα κάνει τη δήλωση ότι αυτό που πάει να γίνει σε ανήλικα παιδιά (σ.σ. για αλλαγή φύλου), το θεωρώ έγκλημα».

Για το ότι λέει ότι ο καθένας δεν μπορεί ότι κάνει στην κρεβατοκάμαρά του να το κάνει και δημόσια:

«Αυτό που βλέπω ότι είναι λάθος είναι ότι κάποιοι προτάσσουν τη σεξουαλική τους προτίμηση».

Αν θα ανακαλούσε κάποιες δηλώσεις που έχει κάνει όπως για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο:

«Γιατί είναι ακραία; Τον σέβομαι και τον εκτιμώ ως αθλητή. Δεν είναι ρατσιστική η δήλωσή μου. Στην αναφορά μου είπα ότι θα μπορούσε να είναι ο Διαμαντίδης ή ο Παπαλουκάς, γιατί γιορτάζουμε μια εθνική γιορτή. Θεώρησα ότι γιορτάζοντας τα 200 χρόνια της απελευθέρωσης, να μπει κάποιος Έλληνας, ο ίδιος έχει πει ότι είμαι 50% Έλληνας και 50% Νιγηριανός. Το ότι γεννήθηκε στην Ελλάδα, ανδρώθηκε, καταξιώθηκε, νιώθει Έλληνας, δε διαφωνεί κανείς. Είμαστε στην εποχή του τσουβαλιάσματος, κάτι που προέρχεται από την ακροαριστερή πλευρά».

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

 

Δειτε Επισης

Αλέξης Γεωργούλης: «Διαλύθηκα όταν έμαθα την καταγγελία βιασμού εις βάρος μου, ήταν κεραυνός εν αιθρία»
Το πρώτο μήνυμα του Δημήτρη Δερματά μετά το τροχαίο και το χειρουργείο
Η απάντηση του Δημήτρη Παπανώτα μετά τις αντιδράσεις στις δηλώσεις του για τις κακοποιημένες γυναίκες
Γιάννης Ξανθόπουλος ανάρτησε το πρώτο του βίντεο 1,5 μήνα μετά το θανατηφόρο τροχαίο
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος: «Ο πατέρας μου δεν με αποδέχθηκε… έλεγε αν σου βγει έτσι ο γιος, να τον σφάξεις»
Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση ο Νότης Σφακιανάκης – Αντιμέτωπος με νέα απώλεια
Μαρία Αντωνά και Άρης Σοϊλέδης ανταλλάζουν αναρτήσεις όλο νόημα μετά τον... χωρισμό τους
Γιώργος Καραμίχος: «Συνεχίζω τη θεραπεία μου για τον καρκίνο για λίγο ακόμα»
Γιώργος Θεοφάνους: «Είμαι παραδοσιακός, την Κυριακή θέλω να τρώμε κοτόπουλο με πατάτες, είμαι & της εκκλησίας»
Η δημόσια αντίδραση της Ελένης Βουλγαράκη, στις φήμες περί ντόπινγκ του συντροφου της, Φώτη Ιωαννίδη