Το Creeper της Rihanna επιστρέφει Bigger, Bolder, and Phatter than ever – Το Creeper Phatty είναι εδώ!

Το θρυλικό Creeper με την υπογραφή της Rihanna επιτέλους επέστρεψε

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Αυτή τη φορά, μεγαλύτερο, τολμηρότερο και εντυπωσιακότερο από ποτέ. Το Creeper Phatty, το οποίο φαντάστηκε, σχεδίασε και ονόμασε η Rihanna, οδηγεί το κλασικό design του Creeper «στα άκρα» με νέο υπερμεγέθη σχεδιασμό, stacked σόλα και τολμηρές χρωματικές πινελιές.

Είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα για όλες τις ηλικίες και τα φύλα: το κλασικό μαύρο/λευκό, το extra φωτεινό μπλε/πράσινο, καθώς και το ιδιαίτερο lavender/cherry.

H νέα εκδοχή του Creeper συμβολίζει το «έξτρα», δίνοντας έμφαση στην έξτρα αυτοπεποίθηση, στο έξτρα στιλ, στο παραπάνω ό,τι και αν είναι αυτό, αρκεί να σε εκφράζει.

398404172_1046821619795213_5251764322088140261_n

Το όραμα της Rihanna ήταν να επαναφέρει το Creeper, αλλά με έναν τολμηρό και επίκαιρο τρόπο.

Το αρχικό μοντέλο κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2015, μια έκδοση στην οποία είχε προστεθεί πλατφόρμα στο εμβληματικό αθλητικό παπούτσι Suede της PUMA.

403415222_3496661727223623_2413824891388892325_n

Ανακηρύχθηκε Παπούτσι της Χρονιάς από το Footwear News το 2016 και όχι μόνο, μεταμόρφωσε την κουλτούρα των sneakers, και έδωσε μια πρωτοφανή ώθηση στο brand της PUMA την τελευταία δεκαετία.

Στο νέο Creeper Phatty κυριαρχεί το σουέτ στοιχείο. Στην γλώσσα του παπουτσιού υπάρχει ανάγλυφο το λογότυπο FENTY, τα κορδόνια ακολουθούν το ίδιο μοτίβο και είναι “as Phatty as it gets”.

398428669_855335076087287_7242360091537930431_n

Το παπούτσι ολοκληρώνει η μοναδική σόλα που διαθέτει διαχρονικά το Creeper. «Πήραμε το OG Creeper και το κάναμε πιο μεγάλο και πιο ατίθασο», δήλωσε η Rihanna.

«Όταν σχεδιάζαμε το Creeper Phatty, θέλαμε να επανεφεύρουμε το OG Creeper που αγαπήθηκε από τόσους πολλούς. Είναι ένα sneaker με κλασική φόρμα που είχε λείψει, οπότε η επιστροφή του όφειλε να είναι εντυπωσιακή».

386447770_1371837110086597_4252587352847666726_n

Σ’ αυτή την καμπάνια για το FENTY x PUMA, η Rihanna είχε και τον ρόλο της Creative Director, ενώ φωτογράφος ήταν η Philippa Price, η οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν τόσο με τη Rihanna όσο και με την PUMA.

Όσο για το πνεύμα της καμπάνιας, αυτό εξερευνά την αντίθεση ανάμεσα στα creep και phatty στοιχεία του παπουτσιού, αναδεικνύοντας τα υπερμεγέθη και φωτεινά χαρακτηριστικά του.

385526723_1710293652803842_1810950854652339933_n

«Το αρχικό Creeper άλλαξε το παιχνίδι για εμάς», δήλωσε η Maria Valdes, Chief Product Officer της PUMA.

«Ξέραμε ότι ήταν καιρός να το επαναφέρουμε. Αυτό το παπούτσι έχει παγκόσμια απήχηση, στοιχείο που το αντιλαμβανόμαστε χάρη στο τεράστιο ενδιαφέρον του κόσμου για την επιστροφή του. Είμαστε ενθουσιασμένοι που εξελίξαμε την υπάρχουσα σιλουέτα και δώσαμε νέα «πνοή» με το Creeper Phatty, και ακόμη πιο χαρούμενοι που μπορέσαμε να το διαθέσουμε πλέον σε όλα τα μέλη της οικογένειας»

Το FENTY x PUMA, Creeper Phatty, διατίθεται στο PUMA STORE: • Nicosia Mall, 2 Madrid Street Nicosia, 2306 Επίσημος αντιπρόσωπος της PUMA σε Ελλάδα και Κύπρο είναι ο Όμιλος Fais.

393152380_1085791195910483_3045405453399564431_n

Δειτε Επισης

Δημήτρης Κόκοτας: «Έχει κάποιες αντιδράσεις, δεν έχει ξυπνήσει για να λειτουργήσει μόνος, χρειάζεται υποστήριξη»
Θανάσης Κουρλαμπάς: «Μετανιώνω είναι που διαμορφώθηκε μία εικόνα, η οποία δεν με εκφράζει»
Παντρεύεται ο Γιάννης Παπαμιχαήλ - Ποια είναι η γυναίκα που του έκλεψε την καρδιά;
Η Ελένη Φουρέιρα ετοιμάζεται να κερδίσει για 3η φορά την #Eurovision - Η θεά επέστρεψε στην σκηνή του εγκλήματος
Δέσποινα Βανδή – Βασίλης Μπισμπίκης: Χέρι χέρι στα σοκάκια της Μυκόνου για το φετινό Πάσχα
H υπερσέξι Φαίη Σκορδά χορεύει Beyonce και εντυπωσιάζει με τις ικανότητες της
Το μήνυμα στην Μπέττυ Μαγγίρα που αποδεικνύει ότι η Μαρία Αντωνά έπεσε θύμα χάκερ
Η παρατήρηση που δέχτηκε από θρησκόληπτο follower της η Κόνι Μεταξά και η αντίδρασή της
Το πρώτο ταξίδι της Αθηνάς Οικονομάκου μετά το διαζύγιο από τον Φίλιππο Μιχόπουλο
Θοδωρής Αθερίδης και Σμαράγδα Καρύδη αγκαλιά στο ταξίδι τους στο Πήλιο