Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης!

Η KEAN έλαβε μέρος στην 8η «Cycling for Preemies - Ποδηλασία Αγάπης» του Panos Evripidou Foundation και συνδύασε την ποδηλασία για καλό σκοπό με το μήνυμα της καμπάνιας Let’s Get Real with KEAN, που τρέχει αυτή την περίοδο στα social media accounts του brand.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η καμπάνια αυτή, που προέκυψε ως συνέχεια της έρευνας που έκανε η ΚΕΑΝ για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στην Κύπρο, αποσκοπεί στο να κινητοποιήσει τους χρήστες των social media να αναλογιστούν με ειλικρίνεια τις online συνήθειές τους, ώστε να αποκτήσουν μια πιο ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο και να απολαμβάνουν αληθινά τις real στιγμές, όπως ήταν η «Ποδηλασία Αγάπης», μακριά από την οθόνη του κινητού.

Έτσι, την Κυριακή, 12 Νοεμβρίου, το προσωπικό της KEAN, που συμμετείχε στην ποδηλασία, φόρεσε τις φανέλες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη ημέρα και είχαν πάνω μηνύματα, όπως «Πρώτα ποδηλατούμε, μετά ποστάρουμε!», «Άσε το φίλτρο και πιάσε το φρένο!», «Πάτα το πετάλι, όχι το Like button!» και «Καμιά φορά, τα social μπορεί να σου κάνουν τη ζωή… ποδήλατο!».

368397668_705567018175688_4782662738279914460_n

Το σημείο εκκίνησης της «Ποδηλασίας Αγάπης» ήταν μάλιστα το εργοστάσιο της KEAN και οι ποδηλάτες έπρεπε να φτάσουν μέχρι το Poseidonia Hotel, στην παραλία της Λεμεσού, κι έπειτα να επιστρέψουν στο σημείο εκκίνησης, πραγματοποιώντας μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων.

Ο θεσμός της «Ποδηλασίας Αγάπης», που έχει αγκαλιαστεί από τους λάτρεις της ποδηλασίας και από το ευρύτερο κοινό, πραγματοποιείται με στόχο τη στήριξη των δράσεων του Panos Evripidou Foundation για τη βελτίωση της ζωής των μωρών που αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες προκλήσεις λόγω πρόωρης γέννησης.

Η ενεργή συμμετοχή και η έμπρακτη στήριξη της ΚΕΑΝ στη φετινή διοργάνωση αποτελεί μια ακόμα δράση στα πλαίσια της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, με στόχο μια καλύτερη και πιο υγιή κοινωνία για όλους, τόσο offline όσο και online.

Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια #LetsGetReal with KEAN, μπορείτε να επισκεφτείτε το Facebook και το Instagramτης KEAN.

368127253_247093938082692_5332414585562815504_n

Δειτε Επισης

Βαλεντίνα Σοφοκλέους και «Θέατρο Ροή» έφεραν την Άνοιξη με την πρεμιέρα της παράστασης «Το χελιδόνι»
Η λίστα με τους νικητές των #PeoplesChoiceAwards2024 - Adam Sandler & Lenny Kravitz τα τιμώμενα πρόσωπα
Σάρωσε η Emma Stone και στα #BAFTA - To #PoorThings του Γιώργου Λάνθιμου συνεχίζει ακάθεκτο την επική πορεία!
Ημέρα αγάπης για τη «Θερμοκοιτίδα Αγάπης» και την Πρώτη Κυρία κ. Φιλίππα Καρσερά
Το νέο Κορεάτικο εστιατόριο «ΜΑΤΑ» στην Μαρίνα Λεμεσού, γιόρτασε το Seollal σε μια εντυπωσιακή βραδιά εγκαινίων
Usher, Alicia Keys, Jermaine Dupri, Will.i.am, Lil Jon, Ludacris, H.E.R, Post Malone και Andra Day στο #SuperBowl
Πραγματοποιήθηκε η Avant Premiere της ταινίας «Αντίο, Κοπρόσκυλα!»
#Grammy 2024: Η συγκινητική εμφάνιση της Celine Dion, το ρεκόρ της Τaylor Swift και οι μεγάλοι νικητές!
Η All About Gourmets μας σύστησε, σε ένα memorable event το Ultimate Provence & το French Bloom!
Ασταμάτητα συνεχίζει το έργο στην εκπαίδευση το Yianis Christodoulou Foundation εγκαινιάζοντας 9 νέα έργα Υπουργός Παιδείας