Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης!

Η KEAN έλαβε μέρος στην 8η «Cycling for Preemies - Ποδηλασία Αγάπης» του Panos Evripidou Foundation και συνδύασε την ποδηλασία για καλό σκοπό με το μήνυμα της καμπάνιας Let’s Get Real with KEAN, που τρέχει αυτή την περίοδο στα social media accounts του brand.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η καμπάνια αυτή, που προέκυψε ως συνέχεια της έρευνας που έκανε η ΚΕΑΝ για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στην Κύπρο, αποσκοπεί στο να κινητοποιήσει τους χρήστες των social media να αναλογιστούν με ειλικρίνεια τις online συνήθειές τους, ώστε να αποκτήσουν μια πιο ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο και να απολαμβάνουν αληθινά τις real στιγμές, όπως ήταν η «Ποδηλασία Αγάπης», μακριά από την οθόνη του κινητού.

Έτσι, την Κυριακή, 12 Νοεμβρίου, το προσωπικό της KEAN, που συμμετείχε στην ποδηλασία, φόρεσε τις φανέλες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη ημέρα και είχαν πάνω μηνύματα, όπως «Πρώτα ποδηλατούμε, μετά ποστάρουμε!», «Άσε το φίλτρο και πιάσε το φρένο!», «Πάτα το πετάλι, όχι το Like button!» και «Καμιά φορά, τα social μπορεί να σου κάνουν τη ζωή… ποδήλατο!».

368397668_705567018175688_4782662738279914460_n

Το σημείο εκκίνησης της «Ποδηλασίας Αγάπης» ήταν μάλιστα το εργοστάσιο της KEAN και οι ποδηλάτες έπρεπε να φτάσουν μέχρι το Poseidonia Hotel, στην παραλία της Λεμεσού, κι έπειτα να επιστρέψουν στο σημείο εκκίνησης, πραγματοποιώντας μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων.

Ο θεσμός της «Ποδηλασίας Αγάπης», που έχει αγκαλιαστεί από τους λάτρεις της ποδηλασίας και από το ευρύτερο κοινό, πραγματοποιείται με στόχο τη στήριξη των δράσεων του Panos Evripidou Foundation για τη βελτίωση της ζωής των μωρών που αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες προκλήσεις λόγω πρόωρης γέννησης.

Η ενεργή συμμετοχή και η έμπρακτη στήριξη της ΚΕΑΝ στη φετινή διοργάνωση αποτελεί μια ακόμα δράση στα πλαίσια της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, με στόχο μια καλύτερη και πιο υγιή κοινωνία για όλους, τόσο offline όσο και online.

Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια #LetsGetReal with KEAN, μπορείτε να επισκεφτείτε το Facebook και το Instagramτης KEAN.

368127253_247093938082692_5332414585562815504_n

Δειτε Επισης

Μαγνήτισε τα βλέμματα η Πρώτη κυρία, με το αστραφτερό χαμόγελο της, στα 16α #INBusinessAwards
Οι δυναμικές κυρίες του επιχειρείν, έκλεψαν τις εντυπώσεις και στο Red Carpet των 16ων #INBusinessAwards
Easter deserves LURPAK®! Ένα ξεχωριστό διήμερο απόλαυσαν οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι της LURPAK®
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Άνεση και κομψότητα σε κάθε βήμα, με τη νέα συλλογή PILLOW WALK της ALDO!
McDonald’s™ Κύπρου: Ο διαγωνισμός ‘Meet & Greet’, μέσω του McDonald’s™ App, ολοκληρώθηκε και οι νικητές γνώρισαν… τον Χρήστο Μάστορα!
Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”
Χαρίτα Μάντολες: Τιμητική εκδήλωση στο Δήμο Ηρακλείου Αττικής για τη γυναίκα – σύμβολο της Κύπρου
Άννα Βίσση, Ελένη Μενεγάκη, Μιμή Ντενίση και Μαρία Καβογιάννη, απαστράπτουσες στο ίδιο event