Η KEAN φόρεσε τις φανέλες της καμπάνιας Let’s Get Real και συμμετείχε στην 8η Ποδηλασία Αγάπης!

Η KEAN έλαβε μέρος στην 8η «Cycling for Preemies - Ποδηλασία Αγάπης» του Panos Evripidou Foundation και συνδύασε την ποδηλασία για καλό σκοπό με το μήνυμα της καμπάνιας Let’s Get Real with KEAN, που τρέχει αυτή την περίοδο στα social media accounts του brand.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

Η καμπάνια αυτή, που προέκυψε ως συνέχεια της έρευνας που έκανε η ΚΕΑΝ για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στην Κύπρο, αποσκοπεί στο να κινητοποιήσει τους χρήστες των social media να αναλογιστούν με ειλικρίνεια τις online συνήθειές τους, ώστε να αποκτήσουν μια πιο ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο και να απολαμβάνουν αληθινά τις real στιγμές, όπως ήταν η «Ποδηλασία Αγάπης», μακριά από την οθόνη του κινητού.

Έτσι, την Κυριακή, 12 Νοεμβρίου, το προσωπικό της KEAN, που συμμετείχε στην ποδηλασία, φόρεσε τις φανέλες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη ημέρα και είχαν πάνω μηνύματα, όπως «Πρώτα ποδηλατούμε, μετά ποστάρουμε!», «Άσε το φίλτρο και πιάσε το φρένο!», «Πάτα το πετάλι, όχι το Like button!» και «Καμιά φορά, τα social μπορεί να σου κάνουν τη ζωή… ποδήλατο!».

368397668_705567018175688_4782662738279914460_n

Το σημείο εκκίνησης της «Ποδηλασίας Αγάπης» ήταν μάλιστα το εργοστάσιο της KEAN και οι ποδηλάτες έπρεπε να φτάσουν μέχρι το Poseidonia Hotel, στην παραλία της Λεμεσού, κι έπειτα να επιστρέψουν στο σημείο εκκίνησης, πραγματοποιώντας μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων.

Ο θεσμός της «Ποδηλασίας Αγάπης», που έχει αγκαλιαστεί από τους λάτρεις της ποδηλασίας και από το ευρύτερο κοινό, πραγματοποιείται με στόχο τη στήριξη των δράσεων του Panos Evripidou Foundation για τη βελτίωση της ζωής των μωρών που αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες προκλήσεις λόγω πρόωρης γέννησης.

Η ενεργή συμμετοχή και η έμπρακτη στήριξη της ΚΕΑΝ στη φετινή διοργάνωση αποτελεί μια ακόμα δράση στα πλαίσια της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, με στόχο μια καλύτερη και πιο υγιή κοινωνία για όλους, τόσο offline όσο και online.

Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια #LetsGetReal with KEAN, μπορείτε να επισκεφτείτε το Facebook και το Instagramτης KEAN.

368127253_247093938082692_5332414585562815504_n

Δειτε Επισης

Tommy Hilfiger x F1 : Η πολυαναμενόμενη avant-première της Αθήνας γεμάτη μόδα, racing vibes και κινηματογραφική αίγλη
Καλοκαιρινό πάρτι με… γεύση Starbucks στις Φοινικούδες!
#MADVMΑ 2025: Όσα έγιναν στην φαντασμαγορική βραδιά - Oι on stage εμφανίσεις, οι βραβεύσεις & τα ευτράπελα
Επιμορφωτικό & Επιστημονικό Συμπόσιο του Συνδέσμου Μωρά Θαύματα, με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων από την ίδρυσή του
«The Art of Crystal»: Μια γιορτή της κομψότητας και της καλλιτεχνικής κληρονομιάς
Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της παράστασης του Θοδωρή Αθερίδη και Ζέτας Μακρυπούλια στην Κύπρο
Βραβεία Ίρις 2025: Κώστας Νικούλι, Έλσα Λεκάκου, Julio Γιώργος Κατσής και Κλέλια Ρένεση οι μεγάλοι νικητές
Ημερίδα «Εμμηνόπαυση – Μια Νέα Αρχή»: Μια ουσιαστική προσέγγιση για την υγεία και την ενδυνάμωση της γυναίκας
Η M.Residence γράφει το επόμενο κεφάλαιο με τα εγκαίνια των καινούριων της γραφείων στο “The House of M”
Η Lovisa γιορτάζει τα εγκαίνια του ανανεωμένου καταστήματός της στο MyMall Λεμεσού με ένα καλοκαιρινό pop-up event