Day8LookAfterYourOranges: Η καμπάνια της KEAN που συγκέντρωσε 2.000 selfies και 4.000 ευρώ για την Europa Donna Κύπρου

Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή του κοινού στη φετινή καμπάνια της ΚΕΑΝ για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο #CelebrityNewsCyprus

.Σε διάστημα 30 ημερών, δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 2.000 selfies από τους χρήστες του Instagram με το hashtag #Day8LookAfterYourOranges, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί το ποσό των 4.000 ευρώ που η ΚΕΑΝ δώρισε στη Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.

Με το μήνυμα «Την 8η Μέρα του Κύκλου σου… Look After Your Oranges», η καμπάνια αυτή αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της περσινής, αντίστοιχης δράσης της εταιρείας που αφορούσε τη σωστή μέθοδο αυτοεξέτασης μαστού κι έφερε τον τίτλο «Look After Your Oranges».

Φέτος, η KEAN αποφάσισε να εστιάσει σε μια εξίσου σημαντική πληροφορία: τη σωστή μέρα για αυτοεξέταση.

Κι επειδή η μέρα αυτή είναι η 8η μέρα του κύκλου μιας γυναίκας, κάλεσε το κοινό του Instagram να ανεβάσει τις δικές του selfies, στις οποίες έπρεπε να σχηματίσει τον αριθμό 8 με όποιον τρόπο επιθυμούσε, να χρησιμοποιήσει το hashtag #Day8LookAfterYourOranges και να ενθαρρύνει τους δικούς του ανθρώπους να κάνουν μηνιαία τους συνήθεια την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα του κύκλου.

Για κάθε selfie που ανέβαινε, η KEAN θα έδινε 2 ευρώ στην Europa Donna Κύπρου.

Έτσι, με την ένθερμη ανταπόκριση του κόσμου συγκεντρώθηκε το ποσό των 4.000 ευρώ.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, τα social media της ΚΕΑΝ δημοσίευσαν διάφορες μορφές περιεχομένου (stories, videos, carousel post, κλπ.) σχετικά με την αυτοεξέταση μαστού την 8η μέρα και τη σημασία της για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

Επιπλέον, η ΚΕΑΝ εξασφάλισε και μία συνέντευξη με τη Μαρία Πανασέτη, τη νεαρή Κύπρια που κέρδισε τη μάχη με τη νόσο και δίνει καθημερινά το δικό της μήνυμα θάρρους στον κόσμο μέσω του προφίλ της στο Instagram.

Μέσα από ένα video διάρκειας 8 λεπτών, η Μαρία άνοιξε την καρδιά της και μοιράστηκε αυτά που κέρδισε, αυτά που έχασε, αλλά κι αυτά που έμαθε από αυτή την εμπειρία.

Έτσι, μέσω της καμπάνιας αυτής, η KEAN έκλεισε έναν κύκλο ενημέρωσης σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, στηρίζοντας για ακόμη μια φορά την Europa Donna Κύπρου και χρησιμοποιώντας τα social media για να βοηθήσει στο χτίσιμο μια πιο υγιούς κοινωνίας με βάση την πρόληψη και την ενημέρωση.

Δειτε Επισης

Μαγνήτισε τα βλέμματα η Πρώτη κυρία, με το αστραφτερό χαμόγελο της, στα 16α #INBusinessAwards
Δήμητρα Μακρυγιάννη & Στέλλα Στυλιανού παρουσίασαν την λαμπερή βραδιά των 16ων #INBusinessAwards
Η γνωστή επιχειρηματίας, Πόλυ Χατζηγεωργίου παρουσιάζει τις νέες ultra sexy & chic Raffia bags, των Blue Turtle
Στέλιος Κουδουνάρης: Η συμβουλή του στις γυναίκες & τι πρέπει να έχει μια γυναικεία ντουλάπα
Easter deserves LURPAK®! Ένα ξεχωριστό διήμερο απόλαυσαν οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι της LURPAK®
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Άνεση και κομψότητα σε κάθε βήμα, με τη νέα συλλογή PILLOW WALK της ALDO!
Η Celine Dion, επέστρεψε με μια τόπλες φωτογράφιση στην #Vogue – Όσα είπε για την ασθένειά της
Lewis Hamilton και George Russell με Tommy Hilfiger στο Grand Prix της Σανγκάης
H Victoria Beckham γιόρτασε τα 50α γενέθλιά της - Ο χορός με τις Spice Girls και o ιππότης David Beckham