H ιστορία της νέας καθημερινής δραματικής σειράς εποχής «Έρωτας φυγάς»

Ο «Έρωτας φυγάς» του OPEN, έρχεται καθημερινά από τη νέα σεζόν στο Omega, να μας ταξιδέψει στην Ελλάδα της δεκαετίας του ’50 που ξεπερνά τα σκοτάδια της, προχωρά και εξελίσσεται, μέσα από έναν έρωτα μοιραίο, πλοκή συναρπαστική, σταυροδρόμια ηθικής που συναντάμε ακόμη στο σήμερα, έντονους χαρακτήρες, συναισθήματα, και καταιγιστικές ανατροπές.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus

 

Mία δραματική σειρά εποχής σε σκηνοθεσία του Βασίλη Τσελεμέγκου σε συνεργασία με τον Παναγιώτη Πορτοκαλάκη, διασκευή σεναρίου της Ρένας Ρίγγα και επιμέλεια σεναρίου του Δημήτρη Αποστόλου, με ένα μοναδικό καστ πρωταγωνιστών να δίνει ζωή και διάσταση σε χαρακτήρες που παλεύουν με διαχρονικά κοινωνικά στερεότυπα και βιώνουν πάθη, συγκρούσεις, προδοσίες, προκαλώντας το δίκαιο.

Μία ιστορία με πυρήνα έναν έρωτα αγνό, ουσιαστικό. Μία αγάπη βαθιά, που ανάμεσα στη γαλήνη του σωστού και τη θύελλα του καταδικασμένου, φτάνει να παραβιάσει κανόνες που ισοπεδώνουν τις σχέσεις.

Μία αγάπη που παίρνει σάρκα και οστά την περίοδο που οι αυθεντικές αξίες γίνονται πυξίδα και οδηγός για την Ελλάδα, που στα απόνερα του Β’ Παγκοσμίου και του Εμφυλίου πολέμου, διεκδικεί και λαχταρά να αλλάξει, να εξελιχτεί, να προοδεύσει, ενώ παράλληλα κρατιέται σχεδόν πεισματικά από γνώριμες πρακτικές και εικόνες του παρελθόντος, σ’ έναν κόσμο που προχωρά σαρωτικά και χωρίς γυρισμό.

Στην ελληνική, ταλαιπωρημένη αλλά πάντα δυνατή, επαρχία που επουλώνει πληγές ενώ διψά για την επόμενη μέρα, την πρόοδο και την ορατή σχεδόν ευημερία, που δικαιωματικά της ανήκει.

Είναι η εποχή που τα συναισθήματα παίρνουν τις πραγματικές τους διαστάσεις, με τις αξίες να αποτελούν την σταθερά, αλλά ταυτόχρονα και τα όρια και τους ηθικούς στενούς, συχνά, περιορισμούς, σε μία περίοδο ανασφάλειας και ρευστότητας.

Αποχρώσεις και εκφάνσεις ζωής και καρδιάς που γίνονται μαθήματα και συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να περιγράφουν, να επεξηγούν, και γιατί όχι να δικαιολογούν, περισσότερο ίσως από ποτέ, κοινωνικές επιλογές, συμπεριφορές και αποφάσεις προσωπικές αλλά και συλλογικές.

Μία σειρά εποχής που μυρίζει Ελλάδα. Γνώριμη, νοσταλγική, που μιλάει για ένα μυθιστοριογραφικό έρωτα απ’αυτούς που αξίζει κανείς να τους ζει και αν δεν τολμά, αξίζει τουλάχιστον να τους δει.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

 

Η ιστορία:

Ο έρωτας του Μάρκου, ενός μηχανικού αυτοκινήτων και της Αλεξάνδρας, μιας ράφτρας,  που αρχίζει στην Αθήνα το 1955 με τις πιο απλές, καθημερινές και ευοίωνες προοπτικές, φτάνει να γίνει η αιτία μιας τεράστιας αντιπαράθεσης κάπου στη Μεσσηνία, σε αγροτική περιοχή με μεγάλα τσιφλίκια. Όλη η  περιοχή συγκλονίζεται από τον πόλεμο που ξεσπάει εξαιτίας αυτού του έρωτα.

Μια δολοφονία για λόγους τιμής φέρνει το ζευγάρι σε μια απόμακρη επαρχία. Κρύβονται σ’ ένα μεγάλο τσιφλίκι ως εργάτες γης. Κανείς δεν ξέρει ότι είναι ζευγάρι. Αυτό οδηγεί σε παρεξηγήσεις και την προοπτική  λάθος σχέσεων.  Γεννιούνται ίντριγκες και υπόγειες κόντρες. Ο άρχοντας της περιοχής, Ιάσωνας Δεμερτζής ερωτεύεται με πάθος την Αλεξάνδρα. Όταν εκείνη χάνει τον Μάρκο, που καταδικάζεται για δολοφονία, την παντρεύεται αγνοώντας ότι εκείνη είναι έγκυος.

Ο Μάρκος βγαίνοντας από την φυλακή βάζει σκοπό στη ζωή του να εκδικηθεί. Για να το πετύχει αυτό θα καταφέρει να γίνει εξίσου ισχυρός με τον αντίπαλό του. Ο πόλεμος μεταξύ τους θα είναι πόλεμος ως το τέλος. Όταν τα όνειρα γκρεμίζονται και όταν οι αθώοι αδικούνται, τότε η εκδίκηση είναι ο μόνος δρόμος…

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

«Χόρεψε» με Χατζηγιάννη & Μάστορα! – Το ντουέτο του καλοκαιριού, αποκλειστικά στον #SuperFM!
Σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση (και στην Κύπρο) η δημοπρασία των κοσμημάτων της Ζωής Λάσκαρη
Η έκπληξη του Κωνσταντίνου Αργυρού - Εμφανίστηκε στην Γιορτή της Αγκινάρας χωρίς να τον περιμένει κανείς
Υρώ Μανέ για Καίτη Κωνσταντίνου: «Νομίζω έφυγε ένα κομμάτι της νιότης μου»
Το μήνυμα της Εριέττας Κούρκουλου κατά της ενδοοικογενειακής βίας: «Θερμή παράκληση προς τους γιατρούς»
Βασίλης Μπισμπίκης: «Μετά το έμφραγμα, συνεχίζω να μην προσέχω τον εαυτό μου, έχω την αυτοκαταστροφή»
ΕΡΤ για Σίσσυ Χρηστίδου: «Δεν υπήρξε ποτέ σκέψη να μην προβληθεί ή να τροποποιηθεί η εκπομπή #ΜαμάΔες»
Αναστασία: «Στην Κύπρο, ένα κορίτσι µού πέταξε ένα γράµµα στη σκηνή. Έκλαψα µπροστά σε χιλιάδες κόσµου»
Άσπα για Mad Clip: «Από τον αδελφό µου µού λείπουν τα πάντα»
Δανάη Μπάρκα για το πρόωρο τέλος της εκπομπής της: «Τι να κάνω δηλαδή; Να βγαίνω δημόσια και να κλαίω;»