CELIO* Be Normal Τα καταστήματα CELIO λανσάρουν τη νέα τους καμπάνια

 

 

Ενόψει της κυκλοφορίας της νέας διαφημιστικής καμπάνιας με τίτλο "be normal.*" και με δημιουργό τον Buzzman, η Γαλλική εταιρία ανδρικής ένδυσης CELIO παρουσιάζει τους άνδρες της «διπλανής πόρτας» ως τους ήρωες της καθημερινότητάς μας, φέρνοντάς τους στο προσκήνιο!

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Μέσα από τα διάφορα άρθρα, tweets και εξώφυλλα περιοδικών, διαβάζουμε για ιστορίες επιτυχημένων ανδρών, που ξεπερνούν και υπερβαίνουν κάθε προσδοκία, καθιστώντας τους ως «σούπερ ήρωες» και ως πρότυπα ανδρών!

Τί γίνεται όμως με τους υπόλοιπους, αυτούς που δεν συζητάμε και που αφορούν την πλειονότητα;

Η CELIO θέλει να δείξει ότι οι πραγματικοί «σούπερ ήρωες» βρίσκονται μέσα σε αυτούς, που ζουν στην καθημερινότητά τους με τα απλά και τα απίστευτα, τα μικρά αλλά και σημαντικά πράγματα στη ζωή που σε κάνουν να αισθάνεσαι περήφανος και που τελικά, αυτά είναι και τα πιο σημαντικά. 

 

Η CELIO θέλει να γιορτάσει αυτούς τους άνδρες που νιώθουν χαρούμενοι με τον εαυτό τους και τη ζωή τους. Για παράδειγμα, ένας περήφανος μπαμπάς, ένας αδερφός, ένας συνάδελφος.

Αυτός που είναι αληθινός και ειλικρινής με τον εαυτό του, που αισθάνεται ωραία στα ρούχα που φορά και στα αθλητικά του παπούτσια, στα jeans του, ή ακόμα και μόνο με τα εσώρουχά του! 

 

Η καμπάνια αυτή της CELIO, σηματοδοτείται από το κεντρικό μήνυμα “be normal*”. *να είσαι περήφανος που είσαι ο εαυτός σου

 

 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®