Ο δαχτυλοδεικτούμενος... του #GNTMgr το πρόσωπο της καμπάνιας του οίκου Givenchy

 

 

 

Μπορεί να έφτασε μέχρι το bootcamp του #GNTMgr, όμως ο Άνταμ Χαλίλ έλαμψε και πλέον πρωταγωνιστεί σε καμπάνια του οίκου #Givenchy. Η Ζενεβιέβ αποδείχτηκε εξαιρετικά οξυδερκής, καθώς η πρόβλεψή της άργησε μόλις 8 μήνες. Και εν μέσω κορωνοϊού... Μετά τα βιντεοκλίπ με Φουρέιρα και Γαρμπή το show σε Mad Walk και Mad VMA σε καμπάνια του οίκου #Givenchy! Το να είσαι διαφορετικός από τους άλλους, είναι δύναμη και επιτυχία!

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Το όνειρο της διεθνούς καριέρας ταλανίζει σχεδόν όλους τους Έλληνες καλλιτέχνες εδώ και δεκαετίες. Το πέτυχαν λίγοι πατριώτες μας σε ικανοποιητικό βαθμό με μεγάλο κόπο και πολλή προσπάθεια. Να όμως που ένα 17χρονο παιδί δείχνει να καταφέρνει σχεδόν άκοπα την παγκόσμια αναγνώριση, τουλάχιστον για την ώρα. 

Από τα στούντιο του GNTM μέχρι το Παρίσι, για τον Άνταμ Χαλίλ δεν ήταν μακρύς ο δρόμος. Ο Άνταμ ήταν ειδική κατηγορία υποψηφίου στον προηγούμενο κύκλο του Greece Next Top Model. Έδωσε τη μάχη με το τέρας της οντισιόν και τα περιστασιακά του χλευασμού.

Τελικά πέρασε στην πρώτη φάση με τέσσερα ναι, ενώ στη συνέχεια τυπικά αποκλείστηκε, με τη Ζενεβιέβ, συγκινημένη, να του λέει (όπως και στον έτερο performer Αλέξανδρο) ότι είναι έτοιμος να φύγει για Βερολίνο ή Λονδίνο και να κατακτήσει τις πασαρέλες και ότι δεν είχε θέση στο GNTM λόγω υψηλού επιπέδου. Τελικά η Ζενεβιέβ αποδείχτηκε εξαιρετικά οξυδερκής, καθώς η πρόβλεψή της άργησε μόλις 8 μήνες. Και εν μέσω κορωνοϊού...

 

Στον αντίποδα άλλων συμπαικτών του που προχώρησαν στον διαγωνισμό, ο «κομμένος» Άνταμ βρήκε ήδη θέση στο παγκόσμιο στερέωμα του μόντελινγκ. Πρωταγωνιστώντας σε διαφήμιση του αρώματος του οίκου Irresistible είναι ακαταμάχητος. 

Ο Άνταμ είναι μόλις 17 χρονών, και έχει καταγωγή από Ελλάδα, Πολωνία και Αίγυπτο. Έχει πολύ ιδιαίτερο πρόσωπο και πολύ ιδιαίτερο σώμα. Είναι πολύ αδύνατος και πολύ ψηλός (1.93). Μελετά σε βάθος την ιστορία της μόδας, λατρεύει το περπάτημα της Ναόμι Κάμπελ και το voguing το οποίο κατέχει σε βάθος, γεγονός που φαίνεται και στις πόζες του στην καμπάνια του Givenchy. 

Αφού πριν κατάφερε να πρωταγωνιστήσει σε video clip και να εμφανιστεί σε Mad Walk και Mad VMA

 

«Βρέθηκα στο Παρίσι για τον οίκο Givenchy χωρίς να το καταλάβω και ένιωσα σαν την Σάρα Τζεσικα Πάρκερ στο Sex and the City!», είπε. «Πίστευα ότι αδικήθηκα, αλλά με δικαίωσε ο κόσμος και οι άνθρωποι που πιστεύουν σε μένα. Αν είχα περάσει στο GNTM, μπορεί να με έβγαζε άλλού και νιώθω ότι θα καιγόμουν».

 

 

Η μητέρα του Άνταμ είναι από την Πολωνία, ενώ ο πατέρας του από την Αίγυπτο. Οι δύο τους γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν στην Ελλάδα, καθώς είχαν έρθει στη χώρα για να αναζητήσουν μία καλύτερη τύχη.

«Μικρός φορούσα τα ρούχα της αδερφής μου και χόρευα, με βοήθησε να αγαπήσω το σώμα μου. Όταν μπήκα στο δημοτικό έπρεπε να καταπνίξω την περσόνα που είχα από μικρο παιδί».

Στην εφηβεία του εξομολογήθηκε πως έκανε τη μεγάλη επανάσταση: «Ήταν μία δύσκολη ηλικία τα χρόνια του Γυμνασίου και του Λυκείου, ήμουν δαχτυλοδεικτούμενος, ειδικά στο Λύκειο… Άρχισα να χάνω φίλους, κλείστηκα πολύ στον εαυτό μου και είπα “μία φορά ζω στο σώμα μου, δεν ζω τη ζωή κάποιου άλλου”», αποκάλυψε ο Άνταμ Χαλίλ στον Άρη Καβατζίκη και στην εκπομπή «Πάμε Δανάη». 

 

 

 

 

Δες την φωτογράφιση της καμπάνιας

  

  

  

  

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®