O #Dior επιστρέφει στην Ακρόπολη με μια εμβληματική φωτογράφηση 70 χρόνια μετά

 

Στο Ερέχθειο, με φόντο τις Καρυάτιδες, ο οίκος #Dior γράφει ιστορία. Είναι χειμώνας του 1951 και 8 πανέμορφα μοντέλα της εποχής προβάλουν τις χαρακτηριστικές δημιουργίες του διάσημου σχεδιαστή στον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Το ΚΑΣ άναψε το πράσινο φως για την αναβίωση της εμβληματικής φωτογράφησης στα μέσα του Ιούνη. Τι λέει ο Βασίλης Ζούλιας

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Η θρυλική φωτογράφηση για λογαριασμό του περιοδικού Paris Match, σε μια Αθήνα που προσπαθούσε να επουλώσει τις πληγές του πολέμου, ταξίδεψε σε ολόκληρο τον κόσμο και εντυπωσίασε, κάτι που ο οίκος Dior θέλει και όπως φαίνεται θα ξανακάνει ακριβώς 70 χρόνια μετά.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: O Dior στην Αθήνα στις 17 Ιουνίου για την κολεξιόν «Croisiere 2022»

 

Το ΚΑΣ άναψε το πράσινο φως για την αναβίωση της εμβληματικής φωτογράφησης στα μέσα του Ιούνη, υπό την προϋπόθεση ότι τα μοντέλα δε θα βιντεοσκοπηθούν.

Η συλλογή που θα φωτογραφηθεί στα αρχαία μνημεία είναι εμπνευσμένη από τον ελληνικό πολιτισμό, τις προγονικές τέχνες, την τεχνογνωσία, την ελληνική μυθολογία αλλά και το διαρκές αποτύπωμα της ελληνικής παράδοσης και δημιουργίας στη συλλογική μνήμη της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, οι φωτογραφήσεις θα ξεκινήσουν στις 14 Ιουνίου στην Ακρόπολη και το Ερέχθειο, θα συνεχιστούν στο Ηρώδειο και την Αρχαία Αγορά και θα ολοκληρωθούν στο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, στις 22 του μήνα.

70 χρόνια πριν, την εποχή που τα 3/4 των εξαγωγών της Γαλλίας έφεραν το όνομα Dior, η διάσημη γραμμή με τις φαρδιές φούστες και τη λεπτή μέση, κέρδιζε ακόμα περισσότερες γυναίκες. Το εγχείρημα του σχεδιαστή στέφεται με απόλυτη επιτυχία.

Τα μοντέλα του Dior, με την πληθωρική μόδα της εποχής, είχαν ποζάρει σε μια προσπάθεια εναρμόνισης της σύγχρονης με την αρχαιοελληνική αίσθηση του κάλλους. Ο φωτογράφος που απαθανάτισε τις εικόνες ήταν ο Γαλλο-Ελβετός Ζαν-Πιέρ Πεντρατσινί του περιοδικού Paris-Match.

«Καλώς δόθηκε η Ακρόπολη»

Σύμφωνα με τον Βασίλη Ζούλια, επιχειρηματία σχεδιαστή μόδας, ο οίκος Dior είναι «από τα 5 πιο δυνατά ονόματα στον κόσμο της μόδας» και ορθώς του παραχωρήθηκε ο ιερός βράχος.

«Πρέπει να το δίνουμε με αξιοκρατικά κριτήρια αλλά δεν πρέπει να γίνεται αυτό σε όποιον θέλει. Ορθώς το έδωσαν στον Dior», ανέφερε στην εκπομπή Live news.

Ο σχεδιαστής επισήμανε ότι «εμείς τιμούμε τον Dior και όχι αυτός εμάς που έρχεται εδώ», αφού «τίποτα δεν ξεπερνά τα μνημεία της Ελλάδας».

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

 

Δειτε Επισης

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με #TommyHilfiger στο φινάλε της 3ης σεζόν του #TheWhiteLotus
Βασίλης Ζούλιας για #EmilyInParis: «Πληρώθηκα ένα ωραίο παχυλό τσεκ, άλλοι τώρα πληρώνουν για να μπουν»
Μεγάλο deal στον χώρο της μόδας-Ο οίκος Prada αγόρασε τον οίκο Versace έναντι 1,25 δισεκατομμυρίου
Η Tommy Hilfiger αποτίει φόρο τιμής στη ναυτική της κληρονομιά παρουσιάζοντας την Hilfiger Sailing Collectio
Όταν η μόδα ενώνει ανθρώπους, μάρκες και στυλ: Η νέα καμπάνια της Answear
Η Tommy Hilfiger δημιουργεί ένα ονειρεμένο καλοκαίρι στην Καραϊβική στο “The Hilfiger Resort”
#YesIDo Catwalk: Οι διάσημες Ελληνίδες εντυπωσίασαν με τα νυφικά τους στην πασαρέλα του bridal show
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια Spring 2025 με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
O Jonathan Anderson αποχώρησε από τον οίκο #Loewe μετά από 11 χρόνια στη θέση του Creative Director
Η Tommy Hilfiger, συνεργάζεται με την νέα ταινία F1®