Η «διαβολοβδομάδα» αρχίζει - Η θεωρία του νησιού & τα ρέστα μας, για μια Ελένη

 

 

Αποθεωτική η εμφάνιση της Κύπρου για την ψήφο των επιτροπών!Η Κύπρος με την Έλενα Τσαγκρινού διαγωνίζεται απόψε στον Α' ημιτελικό της #Eurovision με τον αέρα του φαβορί και τα στοιχηματικά γραφεία να της δίνουν πλέον την 4η θέση μαζί με την Ισλανδία ενώ η Stefania για την Ελλάδα μπαίνει στη μάχη την Πέμπτη. 
 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Η εβδομάδα της Eurovision ξεκίνησε με τέσσερις αποστολές σε καραντίνα λόγω κορωνοϊού, την Ιταλία με τους Maneskin ως φαβορί της τελευταίας στιγμής και τη «θεωρία του νησιού» να κερδίζει μέρα με τη μέρα περισσότερο έδαφος. Η ψηφοφορία των επιτροπών ολοκληρώθηκε μετ’ εμποδίων χθες βράδυ στη δεύτερη πρόβα του ημιτελικού με τη Μάλτα, τη Ρουμανία και την Ουκρανία να εμφανίζονται δύο φορές λόγω τεχνικών προβλημάτων στον ήχο. 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

Η Eurovision είναι σχεδόν συνομήλικη με τη βασιλεία της Ελισάβετ. Στην πραγματικότητα είναι δύο χρόνια νεότερη. Θα περίμενε κανείς ότι ένας σε κάθε περίπτωση παλιός θεσμός θα ήταν σκονισμένος, κουρασμένος, γερασμένος και καμπούρικος, όπως δηλαδή η βρετανική μοναρχία. Μόνο που παρά τις δεκαετίες που φέρει στην πλάτη της, τα επάρατα κλισέ που την κατατρύχουν και τη βαθιά υπαρξιακή κρίση που πέρασε τη δεκαετία του ‘90, η Eurovision την τελευταία δεκαπενταετία όχι μόνο κατάφερε να αναγεννηθεί από τις στάχτες της, αλλά έχει εδραιωθεί ως το μεγαλύτερο ζωντανό τηλεοπτικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα του κόσμου.

Το 2019 την παρακολούθησαν 185 εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη, Αυστραλία και Καναδά από τηλεοράσεως και άλλα 40 εκατομμύρια μέσω YouTube. Μάλιστα, από το καλοκαίρι του 2022 η Eurovision θα έχει και την αμερικανική έκδοσή της, το American Song Contest όπου θα διαγωνίζονται τραγούδια από τις 50 πολιτείες των ΗΠΑ. Ειδικά φέτος, έπειτα από την πρώτη στην ιστορία του – επιβεβλημένη από την πανδημία – ματαίωσή του, ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision, ο 65ος σε αριθμητική σειρά, αναδύεται καθημερινά στον αφρό των κοινωνικών δικτύων ως το απόλυτο θέμα συζήτησης. Ποιος άλλωστε μπορεί να ισχυριστεί με πειστικά επιχειρήματα ότι δεν έχει ανάγκη από λίγη – ακόμα και αβάσταχτη ώρες ώρες- ελαφρότητα; 

Στα καθ’ ημάς υπάρχει βέβαια κι ένας λόγος παραπάνω, αφού οι ελληνικού ενδιαφέροντος συμμετοχές, αυτή της Ελλάδας με τη Stefania και εκείνη της Κύπρου με την Έλενα Τσαγκρινού έχουν ήδη μπει στην αρένα του Ρότερνταμ με τον άνεμο των προγνωστικών να φυσά ούριος.

Δες το βίντεο με την ​αποθεωτική εμφάνιση της Κύπρου για την ψήφο των επιτροπών!

Μετά από τις δύο πρώτες πρόβες η Ελλάδα που διαγωνίζεται στον δεύτερο ημιτελικό της Πέμπτης 20 Μαΐου πλασάρεται στη 11η θέση – κάτω από τη νεοφεμινιστική συμμετοχή της Ρωσίας- από τα γραφεία στοιχημάτων ενώ η Κύπρος διεκδικεί το εισιτήριο για τον τελικό στον αποψινό, πρώτο ημιτελικό με τα στοιχήματα να θεωρούν δεδομένη την πρόκρισή της και να της δίνουν την 4η θέση για τον τελικό του Σαββάτου – με ανοδική τάση. 

 

Πρόβλεψη για το ποιοι θα περάσουν στον τελικό από Ά ημιτελικό

 

Στη χθεσινοβραδινή πρόβα, στη διάρκεια της οποίας έδωσαν τη βαθμολογία τους οι κριτικές επιτροπές, η Τσαγκρινού «ξύπνησε» τους 3.500 θεατές του Rotterdam Ahoy, εκτέλεσε υποδειγματικά τη χορογραφία και ήταν και φωνητικά σταθερή. Η φετινή σκηνική εμφάνιση της Κύπρου ιχνηλατεί στο δρόμο που άνοιξε η Ελένη Φουρέιρα, είναι εντυπωσιακή και σέξι χωρίς υπερβολές και πολλές φανφάρες ενώ έχει και προνομιακή θέση στη σειρά εμφάνισης του ημιτελικού. Το «El Diablo» θα ανέβει στη σκηνή όγδοο κατά σειρά, αμέσως μετά από μια μικρή παύση και μάλιστα έχει την τύχη να το προλογίζει η – μια εκ των τεσσάρων παρουσιαστών – Nikkie Tutorials που κοιτάζει τον κόσμο από ύψος 1.90 μέτρων.

Αμφότερες οι συμμετοχές Ελλάδας και Κύπρου έχουν ήδη μαγνητίσει το ενδιαφέρον και τα βλέμματα, πράγμα ουδόλως εύκολο, μικρό ή αυτονόητο σε μια Βαβέλ φαντασμαγορίας και εξταβαγκάντσας – εντάξει, και παρεμπιπτόντως μουσικής - όπου φέτος κονταροχτυπιούνται τραγούδια από 39 χώρες.

 

Για την Έλενα Τσαγκρινού, που ανέλαβε φέτος την εκπροσώπηση της Eurovision, οι fans του θεσμού επιφύλαξαν το ίδιο θερμή υποδοχή. Το ούτως ή άλλως ερεθιστικό «El Diablo» έφτασε στο Ρότερνταμ με το momentum που του πρόσφεραν οι αναχρονιστικές αντιδράσεις που ξεσηκώθηκαν στην Κύπρο για την υποτιθέμενη υμνωδία στον σατανά μα κυρίως οι δημοσιότητα και το virality που έδωσαν στην κυπριακή συμμετοχή.

Η Τσαγκρινού στην πρώτη εβδομάδα των προβών έκανε ήδη απόσβεση του κάματου που κατέβαλε αλλά και της σωματικής καταπόνησης που έχει πει πως υπέστη για να μάθει την απαιτητική χορογραφία της Τσάλι Τζένινγκς. Και φυσικά έλαμψε κι αυτή μέσα στη δημιουργία που έφτιαξε για εκείνην η Σήλια Κριθαριώτη. 

 

Είναι άνετη, απροσποίητα σέξι και σίγουρη για τον εαυτό της τόσο πάνω όσο και κάτω στη σκηνή. Η συνέντευξή της στη Nikkie Tutorials σίγουρα έδωσε ακόμα περισσότερη φόρα στην προσπάθειά της. Η τραγουδίστρια φιλοξενήθηκε στον καναπέ της σούπερ σταρ (βλ. ποίμνιο 13,8 εκατομμυρίων followers στο YouTube) beauty blogger – εκείνη που σόκαρε και συγκίνησε πέρσι την οικουμένη με την αποκάλυψή της πως είναι διεμφυλική- και ήταν τόσο cool και ανεπιτήδευτη όσο ας πούμε η Ελένη Φουρέιρα, μετά τον κυπριακό παρολίγον θρίαμβο του 2018.

 

Μοναδική αμήχανη έως τώρα στιγμή για την Κύπρο; Οι πασίδηλες ομοιότητες του φορέματος και του χτενίσματος της Τσαγκρινού με εκείνα της τραγουδίστριας της Μολδαβίας, ονόματι Νατάλια Γκορντιένκο.

 

Προϊόν βιομηχανικής κατασκοπείας ή απλώς σύμπτωση, το πρόβλημα είναι εμφανές δια γυμνού οφθαλμού. Στα καλά νέα το Foureira-effect φαίνεται πως λειτουργεί ακόμα για την Κύπρο. Όλοι εκείνοι οι – πάρα πολλοί – που θεώρησαν άδικη τη δεύτερη θέση της Κύπρου το 2018 έχουν δημιουργήσει το #JusticeForFoureira στα κοινωνικά δίκτυα, τροφοδοτώντας με επιπλέον καύσιμη ύλη το νησί που τα τελευταία χρόνια έχει πάρει – πολύ- στα σοβαρά την υπόθεση Eurovision. Αλλά δεν είναι η μόνη.

 

Έλα να πάμε στο νησί

Η ανερχόμενη τα τελευταία χρόνια θεωρία του νησιού μοιάζει δύσκολο αλλά διόλου απίθανο να επαληθευτεί στον 65ο Διαγωνισμού της Eurovision. Η Κύπρος μαζί με τη Μάλτα και την Ισλανδία ανήκουν στο κλαμπ των νησιωτικών χωρών που δεν έχουν σηκώσει ποτέ μέχρι σήμερα την κούπα του διαγωνισμού. Και οι τρεις διψούν για τη διάκριση. 

Οι Μαλτέζοι έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στη 18χρονη αλλοτινή νικήτρια της Eurovision Junior Destiny. Η νεαρή καλλιτέχνης που σε πολλούς θυμίζει πιστό αντίγραφο της αμερικανίδας ράπερ Lizzo έφτασε το Ρότερνταμ ως η εκλεκτή των στοιχηματικών γραφείων, όμως έπειτα από δύο πρόβες βρέθηκε από την πρώτη στην τρίτη θέση των προγνωστικών. Μάλιστα, η μαλτέζικη αποστολή έσπευσε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις αλλάζοντας το στάιλινγκ του μέχρι πρότινος φαβορί. Μάταια όμως.

 

Όσο για τους Ισλανδούς, οι οποίοι με το περσινό τραγούδι τους είχαν μάλλον τη νίκη στο τσεπάκι, πράγμα για το οποίο συνηγορούν οι 70 εκατομμύρια ακροάσεις του «Think about things», εμπιστεύονται και πάλι τον Ντάντι Φρέγκιρ και τη φαμίλια του – στο συγκρότημα συμμετέχουν η αδελφή του, η σύζυγός του και οι κολλητοί του- που επιστρέφουν με νέο τραγούδι, το οποίο τους φέρνει ως την τέταρτη θέση των στοιχημάτων αλλά όχι ψηλότερα. Το προβάδισμα πάντως για τους bookers αυτή τη στιγμή έχουν δύο χώρες από τις λεγόμενες Big 5 (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία) που χρηματοδοτούν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού του διαγωνισμού και προκρίνονται απευθείας στον τελικό μαζί με τη διοργανώτρια.

 

Η Ιταλία φιγουράρει αυτή τη στιγμή ως το απόλυτο φαβορί με το punk/rock και μια ιδέα goth συγκρότημα Maneskin, παίρνοντας βραχεία κεφαλή από τη Γαλλία που με τη Μπάρμπαρα Πραβί επένδυσε στην κλασική σε βαθμό ξαναζεσταμένου φαγητού αλλά σε κάθε περίπτωση δοκιμασμένη συνταγή της μπαλάντας.

 

Βέβαια, σε ένα διαγωνισμό το αποτέλεσμα του οποίου προκύπτει από το πάντρεμα της ψήφου των κριτικών επιτροπών κάθε χώρας – φέτος μάλιστα τα ονόματα των κριτών έχουν κρατηθεί επτασφράγιστο μυστικό- και της τηλεψηφοφορίας κανείς δεν μπορεί να τρέφει βεβαιότητες. Συνήθως μάλιστα τα τελευταία χρόνια οι επιτροπές διαψεύδουν την ετυμηγορία του κοινού και αντιστρόφως. Αλλά εκεί είναι και το σασπένς.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

 

 

Δειτε Επισης

Άστραψε και βρόντηξε ο Γιώργος Λιάγκας κατά Νίκου Μάνεση & Νίκου Μουτσινά - Ξέσπασε ξανά και ξανά
#Eurovision 2024: Η απάντηση της #EBU για το θέμα της ΕΡΤ & ΡΙΚ: «Καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια χειραγώγησης»
Νίκος Πολυδερόπουλος: «Δεν έχασα χρυσόψαρο, τον αδελφό μου έχασα! Βίωσαν τον πόνο μου, που είναι η ανθρωπιά;»
Μαγγίρα, Βερύκιος, Πατέρα, Πούμπουρας, Ζαρίφη, Χατζηδημητρίου κ.α. ψέλνουν... της Μενεγάκη το ανάγνωσμα
Λύγισε το Twitter με την ιστορία της «Δέσποινας» στο #Famagusta - Η τηλεοπτική επιστροφή της Άντρης Αγαθαγγέλου
Γιώργος Θεοφάνους: «Με την Νατάσα Θεοδωρίδου δεν έχουμε καμία επαφή»
Θοδωρής Κατσαφάδος: «Παίζω σε παράσταση που ξέρω ότι δεν με θέλουν! Με στενοχωρεί, το ζω πρώτη φορά!»
Δημήτρης Παπανικολάου για τον αυτισμό: «Δεν θέλουμε ούτε οίκτο, ούτε να μας αποκαλούν super ήρωες»
Αμάντα Μανωλάκου: «Έχω πολλαπλές εστίες σκλήρυνσης στο κεφάλι»
Αρετή Πασχάλη: «Δεν είχα καμία σύνδεση με το μωρό μου, δεν μπορούσα να βρω νόημα στη ζωή»