Παιδικός Διαγωνισμός Dixan: Ζωγραφίζουμε τις θάλασσες μας κερδίζοντας πλούσια δώρα!

 

 

Το αγαπημένο απορρυπαντικό Dixan διοργανώνει έναν δημιουργικό και ταυτόχρονα επιμορφωτικό διαγωνισμό για τα παιδιά, στον οποίο οι μικροί μας φίλοι καλούνται να ξεδιπλώσουν όλη τους τη φαντασία με χρωματιστά μολύβια, μαρκαδόρους και κηρομπογιές, ζωγραφίζοντας μοναδικά σχέδια με θέμα «Καθαρίζουμε τη θάλασσα και τον βυθό».
 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus  

 

Το παιδί με την καλύτερη ζωγραφιά θα έχει την ευκαιρία να δει το σχέδιό του πάνω στην επόμενη συλλεκτική συσκευασία του απορρυπαντικού Dixan!

Παράλληλα, οι πρώτοι 5 νικητές θα κερδίσουν από ένα παιδικό ποδήλατο για χαρούμενες και ξέγνοιαστες βόλτες, ενώ στους επόμενους 10 νικητές το Dixan θα χαρίσει από μια δωροεπιταγή αξίας 50 ευρώ για αγορές από τα καταστήματα Public.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν παιδιά ηλικίας μέχρι 12 ετών, τα οποία έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό ζωγραφικής από τις 2 Απριλίου μέχρι τις 2 Μαΐου.

Τα παιδιά μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από την ιστοσελίδα dixancolorcontest.com, όπου υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες, καθώς και οι αναλυτικοί όροι και κανονισμοί του Διαγωνισμού.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής δράσης «Καθάρισε σε Βάθος» του Dixan, που ξεκίνησε πέρσι και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος.

Στόχος του είναι να ενισχύσει την περιβαλλοντική συνείδηση και την έννοια της ατομικής ευθύνης απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος (περισσότερες πληροφορίες στο: www.katharisesevathos.cy).

Η Henkel φιλοδοξεί να αναδείξει το «Καθάρισε σε Βάθος» σε σημείο αναφοράς του τρόπου που αντιμετωπίζεται η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης, η οποία αποτελεί διαχρονικά βασική στρατηγική προτεραιότητα της εταιρείας σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο και κομμάτι του DNA της και των αξιών της.

 

 

 

Δειτε Επισης

Balza 2025 – Ένα νέο κεφάλαιο στη γεύση, την εμπειρία και την απόδραση
Νέο μενού PAUL: Art de Vivre
Έξυπνο πάρκινγκ στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου: Άνεση, οικονομία και σιγουριά
Το νέο κατάστημα Starbucks στη Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του!
Ο «μαέστρος της εξομολόγησης» Θέμης Γεωργαντάς στη νέα digital campaign της ΚΕΑΝ
Καλοκαιρινά Pop-Up Καταστήματα στο My Mall Λεμεσού – Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει!
μενού στα wagamama: Fresh Season. Fresh flavors!
Εντόπισες λεκέ; Ε και; Νέο Εύρηκα Bright για εφαρμογή απευθείας στον λεκέ.
Τα Public γίνονται δημοφιλής προορισμός για επισκευές τεχνολογίας μετά τη συνεργασία με την iRepair
Αυτό το καλοκαίρι, βουτήξτε στη διασκέδαση με τα METRO!