«Η μία έγινε το 2000, η άλλη το 2005 και η τρίτη το 2019»
11:42 - 05 Φεβρουαρίου 2021

Ο κ. Γιώργος Γεραρής, ένας από τους δικηγόρους, που εκπροσωπεί νομικά τις τρεις γυναίκες μίλησε με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή η οποία μετέφερε στον αέρα τη δήλωσή του: «Οι εντολείς μου θα ακολουθήσουν τη θεσμική οδό της πειθαρχικής διαδικασίας, ενώπιον του αρμοδίου οργάνου, του ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών)».
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Άνοιξε ο Ασκός του Αιόλου και για τον Φιλιππίδη! Έρχονται άλλες 14 καταγγελίες
- Οι αναρτήσεις της Πηνελόπης Αναστασοπούλου και Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους πριν και μετά την καταγγελία εις βάρος του πασίγνωστου ηθοποιού!
- Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και Λένα Δροσάκη εναντίον του Πέτρου Φιλιππίδη. Τρεις καταγγελίες φωτιά για παρενόχληση
- Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του Πέτρου Φιλιππίδη
- Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Φιλιππίδης με συμπτώματα εγκεφαλικού επεισοδίου
- Η δήλωση του Φιλιππίδη, η αινιγματική ανάρτηση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου και το σχόλιο του Αντώνη Καφετζόπουλου: «Αυτογκόλ από τα αποδυτήρια...» Ξεκίνησε νέος πόλεμος;
- Νέο μήνυμα της Δούκα μετά τις αποκαλύψεις...: «Αυτογκόλ σημαίνει…»
Σήμερα στην εκπομπή «Πάμε Δανάη», η Δανάη Μπάρκα και ο Άρης Καβατζίκης διάβασαν αποσπάσματα των κατηγοριών από το επίσημο έγγραφο.
Τα όσα αναφέρθηκαν στον «αέρα» ανατριχιάζουν…
Αναλυτικά, οι κατηγορίες από τις δύο ηθοποιούς:
Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους για το συμβάν που συνέβη στην παράσταση Ηλίθιοι, σε ηλικία 24 ετών: «Ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.
Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου μια συνεχή ανησυχία που έφτανε πολλές φορές στα όρια του τρόμου. Δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του.
Μια σκηνή με ένα τρυφερό φιλί εκείνος χρησιμοποιούσε βία, αφήνοντας έκπληκτο το κοινό. Όταν ερχόταν ο πρώην σύντροφός μου να δει την παράσταση με έπιανε σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντας ακόμα με περισσότερο πάθος αυτά τα ανάρμοστα φιλιά.
Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν».
Ο Άρης Καβατζίκης αναφέρθηκε και σε ένα άσχημο περιστατικό στο καμαρίνι που της έδωσε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, αλλά το κλειδί το κρατούσε ο ίδιος σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, όσο κράτησε η παράσταση.
Λένα Δροσάκη σε ηλικία 24 ετών: «Κάποια στιγμή επισκέφθηκα γυρίσματα γνωστής σειράς όπου πρωταγωνιστούσε ο καταγγελλόμενος. Με ξεχώρισε. Άρχισε να με παρενοχλεί σεξουαλικά στην αρχή πιο διακριτικά, στη συνέχεια ολοένα και με πιο ανάρμοστο τρόπο. Κάποια στιγμή άρχισε να με απειλεί ανοιχτά ότι αν δεν συνευρεθούμε ερωτικά θα φροντίσει να μην περάσω ως φοιτήτρια στις εξετάσεις του Υπουργείου. Την μέρα των εξετάσεων στο Υπουργείο, τον είδα απέναντί μου, πάγωσα, δεν περίμενα να φτάσει σε αυτό το σημείο όταν ανέβηκα στη σκηνή για να εξεταστώ, είδα τον καταγγελλόμενο να εισέρχεται στην αίθουσα του θεάτρου και να κατευθύνεται προς το μέρος της εξεταστικής επιτροπής χαιρετώντας εγκάρδια και συνομιλώντας θερμά με τα μέλη της. Μου έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση “Είδες που στα έλεγα;”. Δεν πέρασα στις εξετάσεις του Υπουργείου… Αν και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό οφείλετε σε ενέργειες του καταγγελλόμενου ή στο ότι η απόδοσή μου δεν ήταν η επιθυμητή λόγω της ταραχής μου είχε προκληθεί»
Το 2019, στην παράσταση Έγκλημα στο Όριαντ Εξπρές που ανεβάζει η Κάτια Δανδουλάκη, άρχισαν τα ίδια περιστατικά, άλλες φορές κατ’ ιδίαν άλλες μπροστά σε όλο τον θίασο. Μία μέρα χωρίς κανέναν λόγο επιτέθηκε λεκτικά και με απίστευτη ένταση ενώπιον όλου του θιάσου σε εμένα και στον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, προφανώς θεωρώντας ότι έχουμε μεταξύ μας κάποιου είδους ερωτική σχέση. Πράγμα που δεν ίσχυε. Η πρόβα διακόπηκε και η κ. Δανδουλάκη του ανακοίνωσε ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του ως σκηνοθέτη. Αποχωρεί ο ισχυρός και όχι ο αδύναμος».
Τέλος, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αναφέρει στην καταγγελία της ένα περιστατικό που έγινε το 2005 όταν ήταν 28 ετών πήγε σε συνάντηση για συνεργασία με τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη: «Όταν έφθασε ο καταγγελλόμενος στο κτίριο ήμασταν μόνοι. Μπήκαμε στο καμαρίνι, κλείδωσε την πόρτα και ένιωσα άβολα. Με ρώτησε πράγματα για εμένα…», ανέφερε και μίλησε για περιστατικά που προσέβαλαν τη γενετήσια αξιοπρέπειά της.
Μετά από κάποια χρόνια τελικά συνεργάστηκαν στο θέατρο και αναφέρει: «Όταν καταλάβαινε ότι αισθανόμουν άβολα, αυτό τον εξίταρε περισσότερο. Τρομοκρατήθηκα, έκανα ότι δεν καταλάβαινα».
Η Ζέτα Δούκα, η οποία έκανε την αρχή αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά την λεκτική και ψυχολογική βία που δέχτηκε από τον Γιώργο Κιμούλη, έστειλε το δικό της μήνυμα στις τρεις γενναίες γυναίκες και συναδέλφισσες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- «Ο θύτης κακοποίησης είναι πάντα θύτης όσα χρόνια κι αν περάσουν» Η ηθοποιός Άντρη Κυριαζή, πέρασε σε μια καταγγελία, ωμής σωματικής και ψυχολογικής βίας, από γυναίκα συνάδελφο
- Ορέστης Τζιόβας: «Με τον κ. Φιλιππίδη είχα πρόβλημα, τρομοκρατία και άσχημη συμπεριφορά»
- Δημήτρης Σταρόβας: «Είστε αρπακτικά ζώα, χωρίς μυαλό! Ζούμε ανάμεσα σε κτήνη, σε ζώα»
- Ο Χάρης Τζωρτζάκης περιγράφει τη σεξουαλική παρενόχληση από τον σκηνοθέτη Κώστα Ζάππα
- Συγκλονίζει η περιγραφή της Λυδία Σέρβου για την σεξουαλική παρενόχληση από τον Δήμο Μούτση. Περιέγραψε την τραυματική εμπειρία της στον Σρόιτερ
- O Απόστολος Γκλέτσος έκανε την αυτοκριτική του «Έχω εκμεταλλευτεί την ισχύ μου σε συνάδελφο και ζητώ συγγνώμη»
- Σοφία Μουτίδου εναντίον Σταμάτη Φασουλή: «Σπουδάσαμε για να μας πιάνουν τα β@@@ και τους κ@@ους; Για να μας βρίζουν; Όχι, δεν θα κάτσουμε φρόνιμα»
- Tι υποστηρίζει o Ανδρέας Μικρούτσικος για τη σύλληψή του; Οι δηλώσεις του
- Έγιναν τσακωτοί από τους συμπαίκτες τους σε πολύ τρυφερές στιγμές στο δάσος... Το πρώτο ζευγάρι στο #SurvivorGR είναι γεγονός!
- Χείμαρρος αποκαλύψεων ο Χάρης Ρώμας! «Παιδιά από το «Καφέ της Χαράς», έχουν υπάρξει θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης»