«Συστήνομαι ξανά. Ο γιατρός είναι γιατρός και ο τραγουδιστής, τραγουδιστής»

 

 

Ο Νίκος Οικονομόπουλος μίλησε για τη δική του εμπειρία με τον κορωνοϊό

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News Cyprus 

 

Ο Νίκος Οικονομόπουλος βίωσε τη δική του εμπειρία με τον κορωνοϊό, αφού πριν λίγους μήνες νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο αγωνιώντας για την υγεία του.

Ο πετυχημένος τραγουδιστής παραχώρησε τη νέα του συνέντευξη στο «Mega Star» και στον Αντώνη Δημητριάδη, όπου και ρωτήθηκε για την περίοδο που έμεινε στο νοσοκομείο.

Σχετικά με το πρόβλημα υγείας που είχε περάσει, επισημαίνει την ανάγκη για να έχουμε εμπιστοσύνη στους γιατρούς.

«Δεν είναι καθόλου ευχάριστο. Πρέπει να ακούμε τον γιατρό. Ο γιατρός είναι γιατρός και ο τραγουδιστής, τραγουδιστής», είπε ο Νίκος Οικονομόπουλος.

 Στην αποκαλυπτική συνέντευξή του τονίζει ότι είχε τρομερό άγχος όταν ανέβηκε στην σκηνή μετά από τόσο καιρό και νιώθει ότι συστήνεται και πάλι στο κοινό του.

Εξηγεί, πως το μυστικό της επιτυχίας του είναι οι στίχοι των τραγουδιών του καθώς προσπαθεί ό,τι τραγουδάει να το νιώθει και να το μεταδίδει στον κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέγει συνήθως τις μπαλάντες καθώς θεωρεί πως μέσα από τις μπαλάντες επιτυγχάνεται αυτή η μεταφορά συναισθήματος σε μεγαλύτερο βαθμό.

Μιλάει για την καινούρια συνεργασία του με τον Γιώργο Σαμπάνη στο τραγούδι «Από έρωτα» και εκμυστηρεύεται πως ενώ το είχε για 3 χρόνια στο συρτάρι του, περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να το ερμηνεύσει.

Αυτή την περίοδο τραγουδάει στο κέντρο «Φαντασία» μαζί με τον Πέτρο Ιακωβίδη και την Ήβη Αδάμου και δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από το εν λόγω σχήμα και πλέκει το εγκώμιο τους. Μέχρι τώρα, πιστεύει πως είχε άριστους συνεργάτες και με εξαίρεση στιγμές νεύρων πάνω στην πίστα, δεν έχει πάει κάτι στραβά στην καριέρα του.

Σχετικά με το πρόβλημα υγείας που είχε περάσει, επισημαίνει την ανάγκη για να έχουμε εμπιστοσύνη στους γιατρούς.

Κλείνει, λέγοντας πως «τα talent shows είναι ο μόνος τρόπος για να δείξει ένας νέος άνθρωπος το ταλέντο» και για αυτό δεν μετανιώνει που επέλεξε να ξεκινήσει με αυτό τον τρόπο την καριέρα του

Εξηγεί, πως το μυστικό της επιτυχίας του είναι οι στίχοι των τραγουδιών του καθώς προσπαθεί ό,τι τραγουδάει να το νιώθει και να το μεταδίδει στον κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέγει συνήθως τις μπαλάντες καθώς θεωρεί πως μέσα από τις μπαλάντες επιτυγχάνεται αυτή η μεταφορά συναισθήματος σε μεγαλύτερο βαθμό.

Μιλάει για την καινούρια συνεργασία του με τον Γιώργο Σαμπάνη στο τραγούδι «Από έρωτα» και εκμυστηρεύεται πως ενώ το είχε για 3 χρόνια στο συρτάρι του, περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να το ερμηνεύσει.

Αυτή την περίοδο τραγουδάει στο κέντρο «Φαντασία» μαζί με τον Πέτρο Ιακωβίδη και την Ήβη Αδάμου και δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από το εν λόγω σχήμα και πλέκει το εγκώμιο τους. Μέχρι τώρα, πιστεύει πως είχε άριστους συνεργάτες και με εξαίρεση στιγμές νεύρων πάνω στην πίστα, δεν έχει πάει κάτι στραβά στην καριέρα του.

Κλείνει, λέγοντας πως «τα talent shows είναι ο μόνος τρόπος για να δείξει ένας νέος άνθρωπος το ταλέντο» και για αυτό δεν μετανιώνει που επέλεξε να ξεκινήσει με αυτό τον τρόπο την καριέρα του

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε σταδιακά η προσπάθεια αφύπνισης του Δημήτρη Κόκοτα - Τι αποκάλυψε η σύζυγός του;
Νίκος Πολυδερόπουλος: «Δεν έχασα χρυσόψαρο, τον αδελφό μου έχασα! Βίωσαν τον πόνο μου, που είναι η ανθρωπιά;»
Χρήστος Λούλης: «Με φλερτάρουν στα social media, μου στέλνουν αποκαλυπτικές φωτογραφίες. Γελάμε με τη Έμιλυ»
Ελεονώρα Μελέτη: «Μου εύχονται καρκίνο, ψόφο και δεκάδες άλλες ευφάνταστες κατάρες»
Τρίτο πρόσωπο στο γάμο, έφερε το διαζύγιο του Πρίγκιπα Νικόλαου και της Τατιάνα Μπλάτνικ
Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος έφυγε από το Σπίτι του Ηθοποιού - Πού είναι & τι κάνει σήμερα ο ηθοποιός;
Το σχόλιο του Δημήτρη Σταρόβα για τα κιλά της Σίσσυς Χρηστίδου που του γύρισε μπούμερανγκ - Η ενόχλησή της
Ξαφνικός χωρισμός για τον σκηνοθέτη Γιώργο Ευαγγέλου & την ηθοποιό από τη #GiTisElias, Αντιγόνη Νεόφυτου
Η Ελισάβετ Σπανού χώρισε από τον σύντροφό της, λίγο πριν γίνουν γονείς για πρώτη φορά
Μάνος Ιωάννου: «Σταυρώσαμε Λιγνάδη & Φιλιππίδη και καθάρισε το θέατρο; το παρατράβηξαν το #MeToo»