Δυνατό ξεκίνημα για την Titan παρά τις επιπτώσεις του COVID-19

 
 
Παρά τις επιπτώσεις της νόσου Covid-19 που προκαλεί ο νέος κορωνοϊός, από τα μέσα Μαρτίου και μετά, δυνατό ήταν το ξεκίνημα της τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ το πρώτο τρίμηνο του έτους. «Όπως κάθε κρίση, έτσι κι αυτή θα περάσει – και θέλουμε να είμαστε καλά προετοιμασμένοι για να συνεχίσουμε την πορεία μας δυναμικά όταν φτάσει αυτή η στιγμή», δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου Δημήτρης Παπαλεξόπουλος, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News  
 
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι πωλήσεις το 2020 ξεκίνησαν δυναμικά.
 
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 6,1% το πρώτο τρίμηνο του 2020, φτάνοντας τα €384,8 εκ., στηριζόμενος στην ισχυρή ζήτηση των ΗΠΑ και την ανθεκτικότητα των αγορών στην Ανατολική Μεσόγειο και παρά την επιβράδυνση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων λόγω του κορωνοϊού από τα μέσα Μαρτίου.
 
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) μειώθηκαν κατά €3,7 εκ. σε €40,6 εκ., κυρίως λόγω της επιβάρυνσης κόστους περίπου €10 εκ. το οποίο αφορά την ετήσια συντήρηση του εργοστασίου στην Φλόριντα, η οποία πραγματοποιήθηκε νωρίτερα σε σχέση με πέρυσι (2ο τρίμηνο 2019).
 
Τον Απρίλιο, τα αποτελέσματα επωφελήθηκαν αντίστοιχα από τη χρονική μετατόπιση του κόστους συντήρησης φέτος. Τα αρχικά οικονομικά αποτελέσματα δείχνουν ότι ο κύκλος εργασιών την περίοδο από αρχής έτους έως και τον Απρίλιο κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με το 2019, φθάνοντας τα €508 εκ.
 
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €67,2 εκ, υψηλότερα κατά €5,7 εκ. ή 9,3%. Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου, το πρώτο τρίμηνο του 2020, μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας εμφάνισαν ζημίες €15,8 εκ., έναντι ζημιών €6,2 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2019.
 
Η μείωση οφείλεται στο κόστος €9 εκ. από την αποτίμηση συμβάσεων hedging σταθερού επιτοκίου σε δολάρια. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.
 
Οι πωλήσεις τσιμέντου του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 4% λόγω της υψηλότερης ζήτησης στις περισσότερες αγορές δραστηριοποίησης.
 
Οι πωλήσεις αδρανών υλικών αυξήθηκαν κατά 3% ενώ οι πωλήσεις έτοιμου σκυροδέματος κατά 2%. Επιπτώσεις από τον κορωνοϊό και δράσεις Απευθυνόμενη στους μετόχους της, η διοίκηση της εταιρείας δήλωσε: Από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού, η οποία εμφανίστηκε στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε στις αρχές Μαρτίου, επικεντρωθήκαμε στην προστασία των εργαζομένων του Ομίλου και των οικογενειών τους, των επιχειρηματικών μας εταίρων, των πελατών μας και των τοπικών κοινοτήτων μας, ιδίως στις αγροτικές περιοχές που απέχουν περισσότερο από τις Αρχές και από τις δημόσιες δομές υγείας.
 
Ο Όμιλος προέβη στη λήψη επιπρόσθετων μέτρων προστασίας για όσους εξακολουθούν να εργάζονται στις εγκαταστάσεις μας ώστε να τους εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν ασφαλέστερες συνθήκες. Ποσοστό άνω του 35% του συνολικού προσωπικού μας στράφηκε στην εργασία εξ αποστάσεως.
 
Οργανώσαμε την επικοινωνία με τη διοίκηση και με ειδικούς ώστε να εξασφαλίσουμε την παροχή πληροφοριών και υποστήριξης προς όλους ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν.
 
Επιπλέον, διατηρήσαμε τις από κοινού προσπάθειες σε συνεργασία με τις τοπικές Αρχές, τους δημόσιους φορείς υγείας και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, εστιάζοντας σε θέματα υγείας, ασφάλειας και προστασίας.
 
Στηρίξαμε οικονομικά και με την παροχή εξοπλισμού τη λειτουργία νοσοκομείων και ιατρικών κέντρων σε αρκετές περιοχές.
 
Παράλληλα, φροντίσαμε να ελαχιστοποιήσουμε τις επιπτώσεις στις δραστηριότητες μας και να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας το καλύτερο δυνατό επίπεδο
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Τα Burger King παρουσιάζουν το καλύτερο από ποτέ Whopper®, μια ανεπανάληπτη εμπειρία γεύσης.
IKEA Κύπρου: Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για το 2ο “Follow Your Art”, με συμμετοχές Πανεπιστημίων από όλη την Κύπρο.
Αυτό είναι το νέο ‘dine in’ χειμερινό μενού του #Wagamama
Η Cryos International τιμά τους δότες σπέρματος και ωαρίων κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Γονιμότητας
Κάτι ψήνεται στην Έγκωμη…. Νέες γευστικές απολαύσεις στα κάρβουνα αλά Ελληνικό
Τα αλλαντικά Snack μείωσαν το αλάτι κατά 25% και κράτησαν τη γεύση!
Η KEAN ρίχνει φως στα σημάδια του καρκίνου του μαστού και στηρίζει τη Europa Donna Κύπρου με τη νέα της καμπάνια
Ενημερωτική εκστρατεία της Κυπριακής Αιματολογικής Εταιρείας για το μήνα Σεπτέμβριο
#EuropaDonna Κύπρου: Στις 5 Οκτωβρίου, στην 20η Πορεία με τις Ροζ Φιγούρες θα περπατήσουμε μαζί